Kas lifting kaalub mulle kasu? See võrrand töötab, usaldage mind.

Kuidas jalgsi kaalust alla võtta?

Kaotatavad kalorid

Teatud punkte peate meeles pidama, kui soovite kaalust alla võtta kõndides. Kalorite lugemine võib teid palju aidata ja selleks on mitu rakendust. Mida vähem kaloreid tarbite, seda kiiremini kaotate kaalu. Kui jätkate söömist ja kõnnite iga päev 30 minutit, ei kaota te kaalu üldse. Kui teil on mugav ühe või kahe nädala pärastalustage kiiret kõndimist või kiiret kõndimist minutit iga päev.

Saate suurendada aega 60 minutini päevas. Kõndimise tempo ja aja suurendamine annab kehale aega ja jõudu uue harjumuse ja eluviisiga kohanemiseks.

  1. Piirid endokrinoloogias.
  2. Slim fast vs vordsustada kaalulangus raputab

Te vajate oma keha tuge ja vastupidi. Intervallkõndimine tähendab, et peate iga minuti järel toiduained mis poletavad rasva magamise ajal kõndimise tempot muutma.

Alustage keskmise tempoga umbes 45 sekundit kõndides. Seejärel kiirendage ja kõndige üks minut. Jällegi võtke tempo maha ja kõndige üks minut. Jätkake seda nii kaua kui soovite. Mulle meeldib intervallkõndimine, kuna see annab kehale aega kiireks kõndimiseks valmistumiseks ja aitab ka lõõgastuda pärast tempokas kõndimise lõpetamist.

Miks peaksite kaalust alla võtma kõndima.

See hoidis ka mu aju töös, see tähendab, et mul polnud kõndides igav. See hoidis mind erksana ja naeratas ning tegelikult leidsin endale palju sõpru, kes hakkasid seda kõndimisstrateegiat järgima.

Söö päevas vähemalt kahte sorti puuvilju. Kui võimalik, sööge puuvilju, mitte mahla. Köögivilju saab süüa toorelt, keedetult, küpsetatult või grillitult. Võite teha ka smuuti ja juua seda kohe pärast jalutuskäiku. Teie keha vajab ka igapäevaseid valke. Saate süüa kala, kalkunit, kanarinda, mune, läätsesid, ube, idusid, soja ja seeni. Võite valida ka lahjad punase liha jaotustükid, kuid veenduge, et te ei sööks liiga palju. Piim on hea kaltsiumiallikas, mis tugevdab teie luid.

kui palju kaalulangus kondides 6 miili paevas lexuse kaalulangus

Praegu võiksite vältida juustu ja maitsestatud jogurtit. Turul on palju madala kalorsusega maitsestamata jogurte. Pidage meeles, et külmutatud jogurt on hea jäätise asendaja, kuid see on maiuspala, nii et ärge lubage seda liiga palju.

kui palju kaalulangus kondides 6 miili paevas crossfit burn fat build muscle

Igasugune tee, mis valmistatakse ilma suhkrut või piima lisamata, on teile väga kasulik. See ei pea tingimata olema roheline tee. Võite valida ka musta tee, kuid kindlasti ostke hea kvaliteediga teed. Toksiinide loputamiseks jooge igal hommikul ja õhtul teed.

kui palju kaalulangus kondides 6 miili paevas kia hamsteri kaalulangus kaubanduslik

Vähem toksiine kehas annab teile jõudu ja suurendab immuunsust. Lihaste toonimine on oluline, kuna kehakaalu langetamine võib muuta naha lõtvaks. Liigutage käsi ükshaaval ringjate liigutustega viis korda päripäeva ja viis korda vastupäeva.

Здоровая ПОЯСНИЦА массаж точек для здоровой поясницы Му Юйчунь

Seisa, käed lahti. Võtke käed kokku ja ühendage peopesad. Minge tagasi oma vanasse asendisse, kus on laiali sirutatud käed. Tundub, nagu te lehvitaksite käsi. Saate seda teha aeglaselt või kiiresti. Hingake sisse, kui te oma käed avate, ja hingake välja, kui need kokku viite. Kükitamine on hämmastav harjutus alakeha toniseerimisel.

Liigutage oma jalgu umbes kahe jala kaugusel. Aeglaselt painutage põlvi ja tulge istumisasendisse.

30 nõuannet kaalulanguse jaoks kõndides

Hoidke asendit umbes sekundit. Vabastage aeglaselt asend ja pöörduge tagasi oma esialgse asendi juurde. Õhurattasõit on veel üks hea harjutus reie toniseerimiseks. Heitke selili, tõstke jalad üles ja liigutage jalgu nii, nagu sõidaksite jalgrattaga. Tehke seda nii kui palju kaalulangus kondides 6 miili paevas jooksul edasi kui ka tagasi.

Korrake seda viis minutit. Istmed tõstavad teie kõhtu. Võite proovida ka Kapalbhati pranayamat. Minge jõuharjutustele. Kikkpoks, raskuste tõstmine, krõmpsud jne tugevdavad teie keha lihaseid. Uni aitab teil keha ja vaimu taaskäivitada. Niisiis, järgmisel päeval jalutama minnes ei tunne te end eriti väsinuna ega unisena. Mõni päev peate alkoholi vältima. Alkohol jaguneb suhkruks, mis lõpuks ladustatakse rasvana.