Esiteks pingutate kõik suuremad lihasrühmad väsimuseni minutise jõutreeninguga ja seejärel lõpetate "Tabata top-off" -ga, vaheldumisi sekundilise maksimaalse intensiivsuse ja sekundilise puhkeajaga, 8 korda. See on jõusaalis tuntud jõutreening, kus pärast komplekti läbimist puhkate ja siis naasete harjutuse juurde.

HardFox™ Tabata

Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde? Tõlgi kirjeldus tagasi inglise Ameerika Ühendriigid keelde Tõlgi Can you really get an effective Fat Burning Workout in only 15 minutes? You bet your abs you can! Maximize every second of your precious time with this simple plan that's as effective as most hour-long training sessions. The secret is that it combines two proven fat burning techniques—metabolic strength training and Tabata training—into one super-focused workout.

Arvustused

Check out these 10 new Fat Burning Tabata workouts too in our app. First, you'll work every major muscle group to fatigue with a minute strength circuit, and then you'll finish with the "Tabata top-off," alternating between 20 seconds of maximum intensity and 10 seconds of rest, 8 times.

burn fat tabata

That's how the Tabata training interval formula works, FYI. There are two different exercises in the Tabata portion so you'll alternate for every set, meaning you'll do 4 sets of each move 8 sets total.

How it works: After the 1-minute warm-up, do each strength exercise back to back, performing as many reps as possible AMRAP in 1 minute. Perform the full circuit twice, and then move on to the Tabata top off.

burn fat tabata

Perform the first exercise at maximum intensity for 20 seconds, rest for 10 seconds, then move on to the second exercise and repeat. Do 8 Tabatas 20 seconds on, 10 seconds off total, alternating between the two moves for each burn fat tabata.

burn fat tabata

Total Time: up to 15 minutes Kas tõesti saab tõhusa rasvapõletuse treeningu vaid 15 minutiga? Panustate, et abs saab!

Account Options

Maksimeerige iga sekund oma kallist aega selle lihtsa kava abil, mis on burn fat tabata tõhus kui enamus tunnipikkusi treeninguid.

Saladus on see, et see ühendab kaks tõestatud rasvapõletuse tehnikat - metaboolse jõu treenimine ja Tabata treenimine - üheks ülitäpseks treeninguks.

burn fat tabata

Vaadake neid 10 uut Fat Burning Tabata treeningut ka meie rakenduses. Esiteks pingutate kõik suuremad lihasrühmad väsimuseni minutise jõutreeninguga ja seejärel lõpetate "Tabata top-off" -ga, vaheldumisi sekundilise maksimaalse intensiivsuse ja sekundilise puhkeajaga, 8 korda.

Nii töötab Tabata treeningintervalli valem, FYI. Tabata osas on kaks erinevat harjutust, nii et saate iga komplekti korral vaheldumisi, mis tähendab, et teete igast käigust 4 komplekti kokku 8 komplekti. Kuidas see toimib: Pärast 1-minutist soojendust tehke igale jõutreeningule seljatuge, tehes 1 minutiga võimalikult palju kordusi AMRAP.

burn fat tabata

Tehke kaks korda kogu vooluring ja liikuge edasi Tabata tippu. Tehke esimene harjutus maksimaalse intensiivsusega 20 sekundit, puhake 10 sekundit, siis liikuge teise harjutuse juurde ja korrake.

ep.6 유산소 끝내버리기 4분 타바타 BLANC-X burning fat tabata

Tehke kokku 8 tabaati 20 sekundit sisse, 10 sekundit väljavaheldumisi iga komplekti kahe käigu vahel. Koguaeg: kuni 15 minutit.

burn fat tabata