Lähme leiavad lõpuks, harjutusi, mis peaks olema aluseks koolituse nime vormikas jalad. Või vastupidi, kehakaalu sellisel määral, et see muutub lihtne ja tasane, väljaulatuvad ribid ja selgroog moslastymi põlved nagu kuivatatud särg. See põlve avatud jalad tuleb painutatud täisnurga all. Kõige populaarsem ja tõhus ravi hulka: kehamähised , hydromassage, mesoteraapia, tuharad ja kõht.

Eriti äge on see probleem tekib igal aastal enne kauaoodatud puhkust. See oli siis, ees peegli üritab uue trikoo, ja sa mõistad, et talvel vähe "salvestada kuni" rasva.

Ja ujumistrikoo, muidugi, väga ilus, kuid kortsud tema kõhus Siis tekib küsimus - kuidas tõhusalt pumbata ajakirjanduses?

Mesoteraapia kaalulangus tuharad

Rangelt võttes kui sa tõsiselt otsustanud osaleda näitaja, vaid kaks võimalust - kas ostate tellimus jõusaali ja teha see järelevalve all kogenud treenerite ja juhendajate või otsustada probleemiga tegelema oma. Millist meetodit on parem - kui otsustada. Kuid enne "lüüa" selles võitluses, siis peaks olema selge, et see ei saa olema lihtne.

Peate sihikindlus, visadus ja tohutu tahtejõud.

Ainult regulaarselt liikuda toob kauaoodatud tulemus. Ja tarbimist küpsised ja koogid on olla piiratud - kui ilma selleta. Niisiis, kui teil valida jõusaal, probleem on ainult üks - ei ole laisk ja regulaarselt "tuua" ennast, oma lemmik, koolitusel. Kõik muu teile näidata ja öelda treener - seda seal ja tarnitud.

  1. HARJUTUSED VASIKATE SALENDAMISEKS - TERVIS -
  2. Fat burning food shopping loetelu

Aga kuidas tõhusalt pumbata vajutage kodus? Mida see aega võtab? Noh, esiteks, peate tegema koolituse ajakava ja kinni seda hästi. Parim variant - kasutab korda nädalas, mis kestab tund aega.

kuidas slim oma polvi

Parim aeg kasutada - hommikul. Seetõttu peame ärkama kaks tundi varem kui tavaliselt. Mõtle ise - kuni sa ärkad, siis soojenduseks, kasutamise, dušš Muide, hommikusöök toimu varem kui 2 tundi pärast treeningut.

kuidas slim oma polvi

Ja see võib tõsiselt kahjustada magu. Iga treening peab algama soojenduseks.

Harjutused vasikate salendamiseks

Võite hüppenöör, joosta mõõdukas tempos jooksulint või tantsu lemmik - muidugi, kiire ja rütmiline! Warm-up on vaja "ärgata" ja soojendada lihaseid ja valmistada neid ette tulevasi koormus.

Et unustada - on kõige kindlam viis tagada, et järgmisel päeval võib olla väga halb. Keha anatoomia kaalulangus ei tegele sellega, mida ei saa - voodist saab olema raske.

Hea küll. Ajal lugu sa 57 naela kaalulangus jälgima oma hingamist ja korrektse täitmise harjutusi ise. Me teame, et see on parem teha üks harjutus 10 korda teravam kui 25 - midagi sellist Nüüd kiirust kasutada.

See kõik sõltub teie eesmärgid. Kui tahad lihtsalt "viskama rasva" ja lõpuks saan oma lemmik teksad - teha harjutusi kiiresti, korrates neid ikka ja jälle. Kui "tähtsaim ülesanne" - saada "kuubikud", mis on vajalik, et täita kõik väga aeglaselt.

See on suurim koormus saavutatakse. Aga igal juhul, peamine asi - see ei kahjusta tervist. Seega, kui viimane kord, kui mängida sport viienda klassi jõusaalis klassi, peame alustama minimaalse koormusega.

Ja seda suurendada järk-järgult. Vastasel juhul võite lihtsalt ülepingutamine. Mis kuidas slim oma polvi aitavad kiiresti ja tõhusalt pumbata ajakirjanduses?

Hyppääjän ja juoksijan polvi

On mitmeid "aega katsetada" kompleksid. Üks neist on mõeldud teatud taseme sobivust. Mõned on rohkem sobib meestele, on üldse - naised.

Näiteks tüdrukud ja naised, mis idee "sulgeda" teha oma kõhtu külastanud mitte kaua aega tagasi, soovitame järgmist meetodit. Laadimine kõhu Harjutused Kodu Pikali põrandal - see on parem, muidugi, podstelit eriline mat. Nii et see on puhtam ja pehmem. Bend oma põlvi, pani oma käed taha oma kaela ja juhtida oma põlved külgedele.

kuidas slim oma polvi

Hingata ja aeglaselt tõsta oma pea ja õlad põlvi. Veenduge, et teie alaselja ja jala ei lahkunud maapinnale. Põlved ei tohiks puudutada. Ma saan? Siis hingata ja alandada ennast aeglaselt algasendisse. Püüa hingata.

kuidas slim oma polvi

Lie selili ja painutada oma vasak jalg, millega suu põrandale. Valatud jalg üle teiste - pane parem jalg vasaku reie, nii et põlv oli suunatud. Vasakpoolne peaks olema taha oma peaga, eks - vabalt lamades põrandal. Tõstke oma pea ja vasaku õla ja saata neid diagonaalselt paremale põlvele. Tagasi algasendisse. Veenduge, et parem jalg, alaselja ja paremale abaluu jäi liikumatult.

Jättes põrandale, vaid vasakul abaluu - noh, ja tema pea, muidugi.

Põlve pikendab

Korda harjutust mitu korda vahetada siis jalad. Harjutus kolmas Lähteasend istub. Hoidke oma kuidas slim oma polvi koos ja jalad põrandal, vognuv põlvili.

Tõmmake kõht. Hoia selg sirge. Siruta oma käsi tema ees. Hingata ja lahja tagasi - umbes 60 kraadi. On hingata, tagasi algasendisse.

  • Mõned naied ünnivad õhukete reitega õnnitatuna.
  • Ühekaupa Täppide vähendamine või konkreetse lihase suunamine kehakaalu langetamiseks ei toimi.
  • Kuidas teha oma jalad slim: mõned põhireeglid Nõuanded ja lihtsad harjutused iga päev!
  • Kuidas teha oma jalad slim: mõned põhireeglid

Ära tõmba lõuga ja ei tüve oma kaela. Püüa mitte loobuma. Neljas Exercise Pikali põrandal, käed - mööda tüve. Tugevalt pingutage oma abs ja aeglaselt tõstke jalad kõigepealt ja siis puusad nii kõrgele kui võimalik. Tagasi alguspunkti.

Ekspertide soovitatud harjutused reie salendamiseks ja toonimiseks

Harjutus viies Võta Kontallaan, tagasi, kui see peaks nii olema. Hingata ja lihaseid lõõgastavaid. Tõmmake kõht kui võimalik. Freeze selles asendis umbes sekundit. Hinga ühtlaselt nina. Harjutus 6. See on suurepärane võimalus saada tööle põiki kõhu lihaseid. Tema jaoks on teil vaja juhatusel. Pikali põrandale, painutage jalad ja panna munad istmele. Käed risti tema pea taga. Hinga ja tõmba oma pea ja õlad põlvi. Hingata ja vähendada keha põrandal.

Ärge tüve oma kaela. Hoolimata asjaolust, et need harjutused on üsna lihtne, nad on sunnitud töötama kõik lihased - aktiveeritakse alumise ja ülemise piirjoone ning külgmiste press.