Kiires tempos tehtud põhilisi harjutusi tuleb täiendada isolatsiooni- ja moodustavate harjutustega. Kõige sagedamini leitakse venitamine nahal pärast rasedust ja imetamist. Mähkima Väga efektiivne ja lootused pakitud. Siiski ei ole see lihtsalt naha ülepinge tulemus. Ta jäi seisma täpselt minu all. Mul on hea meel, et hoolimata sellest, et filmid minus mingisugust emotsiooni ei tekitanud, ma siiski raamatud läbi lugesin.

Kiiresti heitgaaside lihasmassi Rohkem vastuvõtlikumad liigse kaalu kui ektomorfid Mesomorphs ka asteenilise lisamisega inimestega inimesed suurendavad kiiresti lihasmassi, eriti algajaid.

Geir Tangen, Südamemurdja – читать онлайн полностью – ЛитРес, страница 2

Teisest küljest võivad mesomorfid kiiresti ülekaalulised suurendada. See tähendab, et nad peavad järgima tarbitud kalorite arvu. Mesomorfide puhul on ideaalne valik võimsuse ja südame kombinatsioon.

Naiste Mesomorphs on esialgsed geneetilised boonused: neid on kerged õhukesed ja pingutavad, kuid nad puuduvad tavaliselt kaalulanguse motivatsiooni ja kui te käivitate toitu ja ei treeni, saab keha kiiresti "ujuda", eriti kõhus ja talje piirkonnas Pea meeles, jah,? Mesomorfide koolitusprogramm: keskenduge üksikute lihaste rühmade alusele ja uuringule Isoleeritud harjutused. Pea meeles sordi: muutke lähenemisviiside ja korduste arvu ning puhkeaega, tööalust, harjutuste kombinatsiooni, Programm peaks olema tsükliline: nädalat suure intensiivsusega koolitust, siis nädalat koolitust madalate pöörete kohta annab suurema mõju ja aitavad vältida üleüldist.

Kuidas teada saada? Kui te arvate internetti, siis üks peamisi erinevusi kolme andmetüübi vahel on erinev skeleti struktuur. Mesomorfse tüüp on lai paks luu, ektomorfne peenkiht ja endomorfsed hõivab vahepealse asendi. Luud määravad kõrguse ärge vaidlustage selle ja teie joonise laiusega. Kaasaegsed tehnoloogiad ei suuda neid parameetreid veel muuta.

Sa ei saa muutuda kõrgemale või madalamale, sest kui te ei suuda teha vaagna- või õla luud kitsas. Kuidas teha kindlaks, millist tüüpi lisamine on teie randme. Selle mõistmiseks piisab mitme mõõtmise tegemiseks.

kas tomatid purunevad rasva

Lihtsaim viis randme põhiseaduse tüübi määramiseks. Mõõtke selle ringi sentimeetri lindiga: astenik- kuni 17,5 cm meestel, kuni 15 cm naistel; norsosenik- 17, cm meestel, cm naistel; hypersterrenik- üle 20 cm meestel, rohkem kui 17 cm naistel. Nagu me näeme, meetodeid, et hinnata inimese füüsika tüüpi - panna see kergelt, nad näevad välja ebateaduslikud ja ammenduvad! Piirid on väga lähedal, nii et erinevus on praktiliselt kustutatud ja füüsika tüüpi määratlus kaalulanguse valjakutse kiri loteriiks.

Kas olete kindel, et olete mesomorf ja mitte ammendatud ektomorf? Ja täpselt teie endomorf või lihtsalt liikunud Mezzomorphi toiduga? Küsimused ilma vastuseta. Need efemeerumise ja tehtud "silma" rajoonid vastavalt välisele kõige ebausaldusväärsemale märkidele, kuigi inimesed saavad tõesti erineda.

Miks on see kõik jama? Teoreetiliselt on kolmanda tüübi omanik kõige kaldu kõige kalduvam, omama paksu tüüpi jooni, nad ei ole kunagi kaalutud printsessid, aga mingil põhjusel elus täielikult ja viise puusade salemise voimalusi tõendid tagasi. Figuuri tüüp ei ole üldse tähtis!

Seal on selline anekdoot: "Naine jõuab arsti juurde, püüdes haarata oma vasaku randme oma parema käega ja ütleb:" Arst, sa viise puusade salemise voimalusi näevad, mul on nii palju kaaluda, sest mul on lai luu. William Sheldon - teadlane, kes tegeleb inimkeha uuringuga, püüdes leida mis tahes mustreid ja eraldasid seda tüüpi hoonete psühholoog. Usku muidugi, ta ei piisa.

Sama eduga oli võimalik eraldada mitte 3 ja 5 kategooriat või 7 või kasutada muid liigitamise kriteeriume.

Mida rohkem klassifitseerimisparameetreid, seda lihtsam on seda kogu maailmas kirjeldada. Küsimus on see, mis mudel on nende parameetrite taga! Ja miks see kõik on kohandatud? Meenutab zooloogia. Kui see klassifikatsioon lubas ennustusi kohandatud soovituste tegemiseksoleks see mõtet. Ja siin ja ilma kõnedeta, kõik on selge: sa sööd vähem - me kaotame kaalu, süüa rohkem - lisada. Kui te hoolikalt lugesite, märkasin, et soovitused igasugustele kehaliikidele praktiliselt langeb!

Kuna selle klassifikatsioonil ei ole teaduslikku ja tehnilist põhjendust, vaid teadusuuringuid ja katseid, mis näitavad, et kui inimene ei ole oluline, mida füüsika hakkab järgima KBJ ja rongi teadliku treeneriga, kaotab ta paratamatult kaalu või lihasmassi. Muide, professionaalsed treenerid ja meditsiin, kui hoone treening ja toitumine, selliseid mõisteid ei kasutata.

Kuna igaüks on koostamine kõigi kolme tüüpi keha: Vasya on kõrge, raske, kuid lihasteta ja Anton on madal ja kaalub üsna natuke, kuid korralikult lükatud. Internet on lihtsalt prügitud teabega füüsika tüüpide, spetsiaalsete koolitusprogrammide ja toitumise kohta ektomorfide ja mesomorfide jaoks, spetsiaalsed elektriplaadid hardgeunerile ektomorfide nimetus kulturismi fännide seas ja muu viise puusade salemise voimalusi müra seas.

kiire kaalulangus binaural beats

Sa lihtsalt arvad, kui palju inimesi usuvad, et konjac fiber kaalulangus on ektomorfid ja neil on raske palju skoorida, kuigi tegelikult ei koolita nad lihtsalt hästi ja saavad kaloreid, või kui palju tüdrukuid nutma, et nad on endomorfid ja täielikkus, Kuigi isegi ei ole isegi aimugi, kui palju tarbida iga päev?

Vahepeal on kõik väga lihtsad, nii palju, et me oleme selles küsimuses juba varem demonteeritud ja.

Ja absoluutselt ükskõik, mees on õhuke, keskmise või rasva - põhimõtted toitumise ja see on põhimõtted, ja mitte konkreetsed lähenemisviisid ja programmid kõigi sama. See on nagu füüsika: atraktsioon jõud toimib üldse ja alati! Jah, võib-olla pärast skeleti struktuuri omaduste tõttu ei kaota te kaalu kuni 40 suurust, kuid ärge laske ennast rasvaks ja nutma padja realiseerimata elukavade eest.

Kasulik video Informatiivne rull sellel teemal: Väljund Seega ei võimalda inimeste eraldamine: õhuke vektomorfkeskmine mesomorf ja täielik endomorfmis puudutab kasulikku teavet, kui see puudutab selle välimuses muudatusi.

Video: Kaalu kaotamine ilma teie tervise kahjustamata ei ole nii raske, peate lihtsalt järgima teatud reegleid ja võtma arvesse oma keha omadusi: Oluline on kõigepealt valmistuda kaalu kaotamise määraks. Samal ajal on meeles pidada ettevalmistamisel mitte ainult füüsiline sisenemine spordiosasse või basseinivaid ka moraalne: te kindlasti pea muutma, kui see ei ole elustiil, siis mõned harjumused - ja see on alati stress. Sa pead kaalu kaotama järk-järgult. On võimatu kaotada kaalu kiiresti ilma tervise kahjustamata: vähendada toidu kogust ja suurendada füüsilise pingutuse, siis teenida palju probleeme mao, immuunsuse ja närvisüsteemiga. Te ei saa saavutatavaid eesmärke panna.

Kuid on olemas ka teatud arv objektiivseid tegureid, mis mõjutavad viisi, kuidas te vaatate ja kui raske te oma välimust muudate. Näiteks, lihaste pikkus, kõõlused ja kinnitus. Mõnedel inimestel on pikad lihased ja lühikesed kõõlused, teised vastupidi.

Mask Mumiyaga venitusmärkidest. Salv muumiaga venitusmärkidest

Ja esimene on lihaste koolitamisel palju lihtsam ja esteetiliselt nad näevad paremini: Lr kaalulangus pikkus, jalad, torso jne. Kõik treeningud on pigem füüsika kui hooba, seda suurem on see koormus. Kõrgusja kaal.

Pühapäeva ennelõuna, 1. See oli tema saatus.

Jällegi, 50 kg. Ja sama 50 kg. Vaadake teistsugust. Seal on tegelikult rohkem selliseid parameetreid. Ja see on tagasi lükanud sellistest parameetritest, mis peavad ehitama oma treeninguid ja mitte üldse arusaamatu klassifikatsiooni, mida leiutas psühholoog ja kulturismi ja fitness-kultuuride kokkukutsutud järgijaid.

Eben Alexander, MD., Tõendid taeva olemasolu kohta – читать онлайн полностью – ЛитРес

Peaasi on see, kui kõva te töötate saalis ja kuidas sa sööd, ülejäänud on kõik lihtsad kõvade nimedega. Soovitame seda teemat üksikasjalikult lugeda artiklit. Pea meeles, et sellised keha liigid - uurimine ja mitte põhjus!

See raamat on pühendatud mu armastavale perele, kellele ma olen piiritult tänulik. Albert Einstein — Kui ma olin väike, nägin sageli uneslendamist. Tavaliselt seisin öösel oma õuel ja vaatasin tähti, kui ma järsku hõljuma hakkasin. Esimesed viis-kuus sentimeetrit tõusin ma automaatselt, kuid varsti märkasin, et mida kõrgemale ma jõudsin, seda enam olenes minu liikumine minust endast — sellest, mida mina tegin. Kui ma liiga ärevaks muutusin ja see kõik mind pahviks lõi, kukkusin ma suure pauguga maa peale tagasi.

On inimesi, kes söövad palju, kuid samal ajal nad ei saa rasva, kuid see juhtub vastupidi: sa hoiad ennast "raames", te ei söö liigseid, te ei hooli, vaid siiski seda ei ole võimalik kaalust alla võtta. Mis on nii? Secret on see, et iganes võimalus kaotada kaalu või vastupidi, me ei jäänud kaalu, kõik on ebaõnnestunud, kui te eelnevalt hindama oma physieli tüüp. Mis asub Somatotüübi teadusliku nimetuse ja selle füüsika tüübi määramise taga, loetakse artiklis.

Füüsika tüüpi all Mõista konkreetse isiku osade ja nende proportsioonide osade individuaalseid omadusi. Rääkides O. Vastasel juhul on somatotüüp inimese põhiseadus. See tähendab, et keha on väline indikaator ja somatotüüp on geneetiline. Ja kui teie kehaehitust saab muuta toitumise, koolituse, muutuste arvu muutused lihaste ja rasvkoe, siis geneetiline eelsoodumus õhukese või täielikkuse te ei saa muuta võimatust.

parim viis 2 nadala jooksul

Võite mõjutada seda eelsoodumust, kuid see on võimatu täielikult muuta. Sageli peetakse siiski somatotüübi kontseptsioone ja füüsika tüüpi sünonüüme, sel juhul jätkuvad nad ka. Somatotüüpide klassifikatsioonid on mitu, kõige populaarsem neist on tüüpoloogia U. Selle kohaselt eristatakse järgmised füüsikatöö liigid: ektomorfsed, mesomorfsed ja viise puusade salemise voimalusi. Inimesed S. Kõrged õhukesed inimesed halvasti arenenud lihaseid ja pikliku nägu on ektomorfid.

"See, kes pole kunagi laps olnud, ei saa iialgi täiskasvanuks." Charlie Chaplin: jaanuar

See on haruldane tüüp, mida kogu aeg sööb ja ei suru. Kujutage ette lihasmassi selliste inimestega on üsna raske. Selle tüüpi keha treeningute peamine eesmärk on kaalu suurenemine. Toiduga tarbitud kalorite arv ei tohiks olla väiksem kui tarbitavad harjutuste hulk - toidu energia peaks muutuma keha massiks. Päev peaks juua vähemalt 2,5 liitrit vedelikku. Koolitusprogramm peaks sisaldama palju intensiivseid energiaharjutusi suure kaaluga ja väikese arvu lähenemisviisidega.

Kui lihasmassi suurenemise treeningu protsessis on liiga aeglane, võite proovida seda tehnikat: kümme lähenemisviisi kümme korda üks harjutus iga kehaosa jaoks. Kuid seda saab teha enam kui üks kord kahe kuu jooksul. Mitte mingil juhul ei saa ümber kujundada - see aeglustab ainult sihtmärgi edendamist.

Ekstrahendid ei saa lubada liiga palju viise puusade salemise voimalusi, see võib põhjustada kurb tagajärgi. Mesomorfid Lai rindkere, pikk torso, tihe lihaste struktuur, on suur lihaseline võimsus. Sellistel inimestel on praktiliselt täiuslik kehaehitus ja seda kergesti reguleerida.

Seda tüüpi kehaga inimesed on kulturismi parimad andmed. Lihasmassi nad suurenevad piisavalt kiiresti, peamine asi on järgida viise puusade salemise voimalusi võimsuse ja koolituse režiimi. Mesomorpes tuleks märgistada intensiivsete ja vähem laaditud treeningute perioodidega.

Kiires tempos tehtud põhilisi harjutusi tuleb täiendada isolatsiooni- ja moodustavate harjutustega. On vaja tagada, et tempo ja treeningu koormusi mõõdetakse ja korrapäraselt.

Mesomorfse füüsika tüüpi inimeste jaoks tarbitud toit peab olema tasakaalus ja sisaldama suurt hulka valku. Endomorfne tüüpseda iseloomustab pehme ja paindlik lihased, ümar nägu, lühike kaela, laia puusad ja suured rasvased setetid.

Endomorphs peavad olema raskem võitluses õhukese näitaja: neil on aeglane lihased. Sellise füüsika tüüpi inimeste probleem on see, et nad on täielikult täielikult täielikult täielikult täielikult täielikult.

Endomorfid peavad vähendama rasvaruumi, sealhulgas aeroobseid harjutusi koolitusprogrammis. Treeningu alguses peate ajakirjanduse jaoks harjutusi tegema.