Teie keha vajab ka igapäevaseid valke. Koos kaloritega saate vabaneda lisasentimeetritest talje ja puusade ja saada tervise, lihtsuse ja moraalse rahulolu.

kaalulangus kondimine 60 minutit paevas

Mida kiiremini te kõnnite ja mida rohkem te kaalute, seda rohkem kaloreid kulutate. Kiirem kõndimine võimaldab põletada tunnis rohkem kaloreid. Jalutamine võib aidata teil kaalust alla võtta Iga päev 1 tunni kõndimine aitab teil kaloreid põletada ja kaalu kaotada.

Miks peaksite kaalust alla võtma kõndima.

Naised suurendasid 6 kuu jooksul järk-järgult oma kõndimise kestust, jõudes maksimaalselt 1 tunnini päevas, kuid kogesid vähest kaalukaotust, kuni kõndisid vähemalt 30 minutit päevas. See tulemus näitab, et kõndimise aeg võib olla seotud kehakaalu langusega. Veel ühes le slimming märgiti, et rasvunud naised, kes kõndisid kolm päeva nädalas 50—70 minutit, kaotasid 12 nädala jooksul umbes 6 naela 2,7 kgvõrreldes naistega, kes ei kõndinud 4.

  • 30 nõuannet kaalulanguse jaoks kõndides - Kaalukaotus
  • Poleb keha rasva ehitada lahja lihaste
  • Kui palju kaloreid saab puhtalt kõndimisega ära kulutada? - Tervis - sõkattocenter.ee
  • Kuidas kõndimine aitab kaalust alla võtta? - Nahahooldus -
  • Sliming ikoonid
  • Video liitlaste kohta, mis aitavad teil matkat kaalust alla võtta: Kus?

Koos dieediga Ehkki kõndimine võib aidata teil kaalust alla võtta, on see palju tõhusam, kui seda kombineerida piiratud kalorisisaldusega dieediga. Kui mõlemad rühmad kaotasid märkimisväärses koguses kehakaalu, siis kõndimisrühma liikmed kaotasid keskmiselt umbes 4 naela 1,8 kg rohkem kui need, kes ei kõndinud.

  • Kõnni end saledaks | Kaota jalutades kuni 1 kg nädalas - Alkeemia
  • Rindade muutused kaalulangusega
  • Kas iga päev 1 tunni kõndimine aitab kaalulangust? - Toit -
  • Bodyflex kuidas kaalust alla võtta 15 minutit päevas
  • Krill oli kasu kaalulangus
  • Kas Kõndimine Võib Tõesti Aidata Teil Kaalust Alla Võtta?
  • Kuidas jalgsi kaalust alla võtta?

Huvitav on see, et kaalulangust võib mõjutada ka see, kas kõnnite pidevalt või lühemate puhangutega. Need, kes tegid kaks lühemat trenni päevas, kaotasid 3,7 naela 1,7 kg rohkem kui need, kes tegid 50 minutit pidevat kõndimist. Sellest hoolimata ei näita muud uuringud olulisi erinevusi kaalulangus kondimine 60 minutit paevas languses pideva ja vahelduva kõndimise vahel 7, 8.

kaalulangus kondimine 60 minutit paevas

Seega peaksite valima, kumb rutiin teile kõige paremini sobib. Kui palju kaalu saate kaotada, kui kõndida 1 tund päevas?

kaalulangus kondimine 60 minutit paevas

Kaalu kaotamiseks peate pidevalt sööma vähem kaloreid kui päevas kulutate. Võite suurendada treeninguga põletatud kalorite arvu nt kõndiminevähendada tarbitud kalorite arvu või mõlemat.

Kõndimisest saadav kasu tervisele

Sageli öeldakse, et 1 kilo 0,45 kg kehakaalust võrdub kaloriga. Selle teooria põhjal peaksite vähendama oma kalorite tarbimist päeva võrra 7 päeva jooksul, et kaotada 1 nael 0,45 kg nädalas.

kaalulangus kondimine 60 minutit paevas

Kuigi see reegel ei arvesta nii madalama rasvasisaldusega inimeste kui ka kehakaalu langusega kaasnevate kalorikulu vähenemisega, on enamiku kehakaalu alandada soovivate inimeste jaoks vajalik kalorite defitsiit kalorit päevas 9, 1011, 12, Osa sellest puudujäägist on võimalik saavutada 1 tunni päevas kõndimisega, samal ajal saate ka tarbitud kalorite arvu järk-järgult vähendada.

Sõltuvalt teie kalorikogusest võib kalori puudujääk päevas põhjustada kaalukaotust kaalulangus kondimine 60 minutit paevas naela 0,2—0,9 kg nädalas Mõni neist kaloritest saate põletada tund päevas päevas kõndides.

Kõnni end saledaks Kaota jalutades kuni 1 kg nädalas Sammude kogumine iga päev aitab sul kulutada kaloreid ning vabaneda liigsest kaalust Foto: depositphotos.

Muud kõndimisest saadav kasu tervisele Lisaks kaalukaotusele on kõndimisel mitmeid muid eeliseid, eriti kui kõnnite mitu korda nädalas 30—60 minutit. Nende tervisemõjude hulka kuuluvad 5, 14, 15, 16 : alanenud LDL halb kolesterool paranenud meeleolu vererõhu langus Need eelised vähendavad südamehaiguste, II tüüpi diabeedi ja üldise suremuse riski ning parandavad elukvaliteeti 17, 18, 19, Lisaks on lisaks minutilisele kõndimisele lisaks tavalisele igapäevasele tegevusele aja jooksul kaalu vähenemine väiksem.

Tagasiside:

See on tähelepanuväärne, kuna täiskasvanud saavad aastas juurde 1,1—2,2 naela 0,5—1 kg 21, 22, Kuidas kõndima hakata Jalutamine on suurepärane liikumisvorm, millega enamik inimesi saab tegeleda. Kui soovite iga päev treeningute jaoks kõndida, on oluline alustada aeglaselt ja suurendada treeningu kestust ja intensiivsust järk-järgult.

Kui alles alustate, võib pikka aega kiire kõndimine teid väsitada, valutada ja motiveerida. Selle asemel alustage kõndides mugavas tempos 10—15 minutit päevas. Sealt saate oma kõndimisaega suurendada iga nädal 10—15 minuti võrra, kuni jõuate 1 tunnini päevas, või teistsuguse aja jooksul, mis teile sobib.

kaalulangus kondimine 60 minutit paevas

Pärast seda saate soovi korral kõndimiskiiruse suurendamise nimel tööd teha. Raputage oma rutiini Nagu iga treeningrežiimi puhul, on hea rutiinseid asju nii sageli kõigutada, et rutiin oleks huvitav ja väljakutsuv. Siin on mõned näpunäited.

Kui palju peaks kõndima, et kaalust alla võtta?

Muutke oma marsruuti. Jalutage jalgrattaradadel, mõnes muus naabruses või kohalikus kaubanduskeskuses või minge marsruudile, mida tavaliselt kõnnite tagurpidi. Jagage oma kõndimise aeg.

kaalulangus kondimine 60 minutit paevas

Kui teie eesmärk on kõndida 60 minutit päevas, jagage see aeg kaheks minutiliseks jalutuskäiguks. Muutke oma kõndimisaegu. Kui kõnnite regulaarselt hommikul, proovige õhtuti või vastupidi.

Piirid endokrinoloogias. Kõndimine on krooniliste haiguste ennetamisel kasulik, kuid kui mõtlete ka sellele, kas kõndides saab kaalust alla võtta, on ka vastus jah. Mis puudutab seda, kui palju kaalu võite kõndides kaotada, siis tulemused on erinevad. Siiski üks Uuring leidis, et osalejad kaotasid kõndides keskmiselt kolm kilo. Ja see võib olla ilmne, kuid uuringust ilmnes ka see, et mida rohkem sa kõnnid, seda rohkem kaalu kaotad.

Jalutage partneriga. Partneriga jalutamine annab vastutuse ja võib hoida teid motiveeritud. Kuulake audioraamatuid 25 naela kaalulangus 2 kuu jooksul netisaateid.