Kuidas kõndida kaalulangus. Kiirem kõndimine võimaldab põletada tunnis rohkem kaloreid. Kujutage nüüd ette, et maksimeerite selle veekaalu langetamise häkkimise ainevahetust soodustava jalutuskäiguga. Raskemad isikud kulutavad rohkem kaloreid kui kergemad. Muud kõndimisest saadav kasu tervisele Lisaks kaalukaotusele on kõndimisel mitmeid muid eeliseid, eriti kui kõnnite mitu korda nädalas 30—60 minutit.

Kõndimine kaalulanguse jaoks: kuidas kaotada 1 kilo nädalas

Mida kiiremini te kõnnite ja mida rohkem te kaalute, seda rohkem kaloreid kulutate. Kiirem kõndimine võimaldab põletada tunnis rohkem kaloreid.

Jalutamine võib aidata teil kaalust alla võtta Iga päev 1 tunni kõndimine aitab teil kaloreid põletada ja kaalu kaotada. Naised suurendasid 6 kuu jooksul järk-järgult oma kõndimise kestust, jõudes maksimaalselt 1 tunnini päevas, kuid kogesid vähest kaalukaotust, kuni kõndisid vähemalt 30 minutit päevas.

kaalulangus magnetid

See tulemus näitab, et kõndimise aeg võib olla seotud kehakaalu langusega. Veel ühes uuringus märgiti, et rasvunud naised, kes kõndisid kolm päeva nädalas 50—70 lihasrasva kaotus, kaotasid 12 nädala jooksul umbes 6 naela 2,7 kgvõrreldes naistega, kes ei kõndinud 4.

Koos dieediga Ehkki kõndimine võib aidata teil kaalust alla võtta, on see palju tõhusam, kui seda kombineerida piiratud kalorisisaldusega dieediga. Kui mõlemad rühmad kaotasid märkimisväärses koguses kehakaalu, siis kõndimisrühma liikmed kaotasid keskmiselt umbes 4 naela 1,8 kg rohkem kui need, kes ei kõndinud.

Kas 10 miili kõndimine päevas on liiga palju kaalu langetamiseks?

Huvitav on see, et kaalulangust võib mõjutada ka see, kas kõnnite pidevalt või lühemate puhangutega. Need, kes tegid kaks lühemat trenni päevas, kaotasid 3,7 naela 1,7 kg rohkem kui need, kes tegid 50 minutit pidevat kõndimist.

Sellest hoolimata ei näita muud uuringud olulisi erinevusi kehakaalu languses pideva ja vahelduva kõndimise vahel 7, 8. Seega peaksite valima, kumb rutiin teile kõige paremini sobib.

8 näpunäidet, mida peate järgima, kui kõnnite kehakaalu langetamiseks

Kui palju kaalu saate kaotada, kui kõndida 1 tund päevas? Kaalu kaotamiseks peate pidevalt sööma vähem kaloreid kui päevas kulutate. Võite suurendada treeninguga põletatud kalorite arvu nt kõndiminevähendada tarbitud kalorite arvu või mõlemat. Sageli öeldakse, et 1 kilo 0,45 kg kehakaalust võrdub kaloriga.

Päeva teatud arvu sammude löömine ja korporatiivse kõndimisega seotud väljakutsed on aidanud parandada igapäevast kehalist aktiivsust. Tegelikult soovitab USA tervishoiu- ja inimteenuste osakond täiskasvanutel liikuda rohkem ja istuda kogu päeva jooksul vähem ning nad nõuavad, et mõni füüsiline aktiivsus oleks parem kui ükski. Kui proovite oma kaalu juhtida, võib kõndimine olla kasulik kaalujälgimisvahend. Siin on kõik, mida peate teadma kehakaalu langetamiseks kõndimisest, sealhulgas meie näpunäited oma sammu maksimeerimiseks. Jalutuskäigu eelised Uuringud näitavad endiselt, et üldine regulaarne treenimine on teie tervisele kasulik, kuid kõndimisel on endal mitmeid eeliseid, sealhulgas: Südame tervise parandamine: me teame, et südamehaigused on Ameerika Ühendriikides kõige olulisem tapja, seega peaks meie südame hoidmine olema esmatähtis.

Selle teooria põhjal peaksite vähendama oma kalorite tarbimist päeva võrra 7 päeva jooksul, et kaotada 1 nael 0,45 kg nädalas. Kondimine 8 miili paevas kaalulangus lk slimming reegel ei arvesta nii madalama rasvasisaldusega inimeste kui ka kehakaalu langusega kaasnevate kalorikulu vähenemisega, on enamiku kehakaalu alandada soovivate inimeste jaoks vajalik kalorite defitsiit kalorit päevas 9, 1011, 12, Osa sellest puudujäägist on võimalik saavutada 1 tunni päevas kõndimisega, samal ajal saate ka tarbitud kalorite arvu järk-järgult vähendada.

Sõltuvalt teie kalorikogusest võib kalori puudujääk päevas põhjustada kaalukaotust 0,5—2 naela 0,2—0,9 kg nädalas Mõni neist kaloritest saate põletada tund päevas päevas kõndides.

burn 1 lb rasva paevas

Muud kõndimisest saadav kasu tervisele Lisaks kaalukaotusele on kõndimisel mitmeid muid eeliseid, eriti kui kõnnite mitu korda nädalas 30—60 minutit. Nende tervisemõjude hulka kuuluvad 5, 14, 15, 16 : alanenud LDL halb kolesterool paranenud meeleolu vererõhu langus Need eelised vähendavad südamehaiguste, II tüüpi diabeedi ja üldise suremuse riski ning parandavad elukvaliteeti 17, 18, kondimine 8 miili paevas kaalulangus, Lisaks on lisaks minutilisele kõndimisele lisaks tavalisele igapäevasele tegevusele aja jooksul kaalu vähenemine väiksem.

kas nuvaring valtida kaalulangus

See on tähelepanuväärne, kuna täiskasvanud saavad aastas juurde 1,1—2,2 naela 0,5—1 kg 21, 22, Kuidas kõndima hakata Jalutamine on suurepärane liikumisvorm, millega enamik inimesi saab tegeleda.

Kui soovite iga päev treeningute jaoks kõndida, on oluline alustada aeglaselt ja suurendada treeningu kestust ja intensiivsust järk-järgult. Kui alles alustate, võib pikka aega kiire kõndimine teid väsitada, valutada ja motiveerida.

Siit saate teada, kui palju peate kaalust alla võtma iga päev kõndima

Selle asemel alustage kõndides mugavas tempos 10—15 minutit päevas. Sealt saate oma kõndimisaega suurendada iga nädal 10—15 minuti võrra, kuni jõuate 1 tunnini päevas, või teistsuguse aja jooksul, mis teile sobib. Pärast seda saate soovi korral kõndimiskiiruse suurendamise nimel tööd teha.

Kõndimise tervislik kasu on teada ja see on harjutus, mida on lihtne alustada. Paljud inimesed pole aga kindlad, kui kaugele ja kui kaua kõndida tuleb. Näpunäide Õige toitumisega kombineerituna aitab 8 miili läbimine päevas kaalust alla võtta. See palju kõndimist on aga aeganõudev, nii et see ei pruugi kõigile realistlik variant olla. Kõndimine kaalulanguse jaoks Kui soovite kaalust alla võtta, on loomulik pöörduda kardiotreeningu poole, nagu kõndimine ja jooksmine.

Raputage oma rutiini Nagu iga treeningrežiimi puhul, on hea rutiinseid asju nii sageli kõigutada, et rutiin oleks huvitav ja väljakutsuv. Siin on mõned näpunäited. Muutke oma marsruuti. Jalutage jalgrattaradadel, mõnes muus naabruses või kohalikus kaubanduskeskuses või minge marsruudile, mida tavaliselt kõnnite tagurpidi.

Jagage oma kõndimise aeg.

Kas päevas kaheksa miili kõndimine aitab kaalust alla võtta?

Kui teie eesmärk on kõndida 60 minutit päevas, jagage see aeg kaheks minutiliseks jalutuskäiguks. Muutke oma kõndimisaegu. Kui kõnnite regulaarselt hommikul, proovige õhtuti või vastupidi.

Jalutage partneriga.

30 nõuannet kaalulanguse jaoks kõndides

Partneriga jalutamine annab vastutuse ja võib hoida teid motiveeritud. Kuulake audioraamatuid või netisaateid. Heliraamatu või oma lemmikhäälingusaate kuulamise abil saate end lõbustada.

  1. Kui palju kaalulangus kolm paeva kiiresti
  2. Mis poleb rasva loomulikult
  3. Sellel lehel võib olla sidusettevõtte linke, mis tähendab, et saame väikese vahendustasu kõigest teie ostust.
  4. Jalgrattasoit 5 miili paevas kaalulangus
  5. KAS PäEVAS KAHEKSA MIILI KõNDIMINE AITAB KAALUST ALLA VõTTA? - TERVIS -
  6. Kas iga päev 1 tunni kõndimine aitab kaalulangust? - Toit -
  7. Потом помолчала два-три ниллета.
  8. Poletada rasva ja seejarel ehitada lihaseid

Premeerige ennast. Premeerige ennast aeg-ajalt uute jalutusjalatsite või rõivastega.

Kas iga päev 1 tunni kõndimine aitab kaalulangust?

Kaalu langetades on oluline suurendada ka kõndimise intensiivsust. Selle põhjuseks on asjaolu, et teie keha vajab samade füüsiliste toimingute tegemiseks väiksema kehakaalu korral vähem kaloreid kui raskema kehakaaluga 12, 24, Ehkki see võib tunduda ebaoluline, on 50 vähem kaloreid päevas vähem nädalas põletatud kaloreid.

  • Juuste valjalangemisega seotud kaalulangus
  • Regulaarne kõndimine pakub palju potentsiaalseid eeliseid tervisele, sealhulgas kaalulangus.
  • Kaalust alla võtmiseks vajalik kõndimise summa Kui peate kaalust alla võtma, võib kõndimine kindlasti käivitada mis tahes kaalulangetusprogrammi, eriti iga päev 10 miili kaugusel.
  • Kõndiv lahendus Kaalulangus on kõige lihtsam, kui kalorite tarbimist vähendatakse koos treeninguga.
  • KõNDIMINE KAALULANGUSE JAOKS: 8 NäPUNäIDET RASVADE PõLETAMISEKS - MEDITSIINI-
  • Siit saate teada, kui palju peate kaalust alla võtma iga päev kõndima Ühtset lähenemist kõigile ei ole, kui tegemist on kaalukaotus.
  • KõNDIMINE KAALULANGUSE JAOKS: KUIDAS KAOTADA 1 KILO NäDALAS - PSÜHHOLOOGIA -
  • Kuidas jalgsi kaalust alla võtta?

Suurendades oma jalgsi intensiivsust, võite põletada rohkem kaloreid. Proovige oma tempot tõsta või kõndida järskudel mägedel, ebatasasel maastikul või pehmetel pindadel, nagu liiv või rohi Ehkki üks treenimise jaoks kõndimise eeliseid on see, et see ei vaja erivarustust, võib käeharjutuste või kaalutud vestiga kõndimine intensiivsust tõsta 27, Kui hakkate kaalust alla võtma, suurendage kõndimise intensiivsust või kestust, et vältida kaalulanguse takerdumist.

Alumine rida Jalutuskäik on suurepärane treeningvorm ning iga päev 1 tunni pikkune kõndimine võib aidata kaalulangust ja pakkuda muid tervisega seotud eeliseid.

Piirid endokrinoloogias.

See on efektiivne, kuna aitab suurendada põletatud kalorite arvu. Samal ajal peate tähelepanu pöörama kogu kaloraažile. Pidage meeles, et peaksite oma kaalukaotuse eesmärgi saavutamiseks liikumist intensiivistama.

Raviskeemi raputamine võib aidata teil ka motiveerida.