Võite valida ka musta tee, kuid kindlasti ostke hea kvaliteediga teed. Ma ütlesin talle, et ta peaks enne arsti juurde asumist pöörduma arsti poole, kuid ta vehkis sellega. Shutterstock Lisaks kiiruse muutmisele on see suurepärane võimalus rohkem põletada kõhurasv on vahetada pinda, millel kõnnite. Kõndimist saab raskemaks muuta, kui liikuda kiiremini või kasutada raskusi. Täitke oma kaloriteesmärgid, planeerides oma sööki enne tähtaega ja jälgides oma portsjonite suurust.

Kõndimine kaalulanguse jaoks: kuidas kaotada 1 kilo nädalas

Tehke seda nii minuti jooksul edasi kui ka tagasi. Korrake seda viis minutit. Istmed tõstavad teie kõhtu. Võite proovida ka Kapalbhati pranayamat. Minge jõuharjutustele. Kikkpoks, raskuste tõstmine, krõmpsud jne tugevdavad teie keha lihaseid. Uni aitab teil keha ja vaimu taaskäivitada. Niisiis, järgmisel päeval jalutama minnes ei tunne te end eriti väsinuna ega unisena.

Mitu miili on vaja päevas kõndida, et kaalust alla võtta 75 kilo?

Mõni päev peate alkoholi vältima. Alkohol jaguneb suhkruks, mis lõpuks ladustatakse rasvana. Kolledžis oli 7-üheteistkümne suupiste ja Mountain Dew'i dieet üle naela. Ta liitus jõusaaliga, kõndis jooksulindil ja langes 3 nädala jooksul 12 naela.

30 nõuannet kaalulanguse jaoks kõndides

Kõndimist saab raskemaks muuta, kui liikuda kiiremini või kasutada raskusi. Näiteks seljakoti kandmine on üks viis kõndimise ajal kaalu kandmiseks. Kergete hantlite hoidmine külgedel on veel üks. Kõndimine ülesmäge või kallutatud jooksulindil on hea viis intensiivsuse suurendamiseks.

kaalulangus kondides kolm miili paevas

Valige kõnnitee, millel on mõned mäed, et jalutuskäigu ajal rohkem kaloreid põletada. Iga natuke aitab teil kaalust alla võtta.

Siit saate teada, kui palju peate kaalust alla võtma iga päev kõndima

Kui suudate läbida kolm miili korraga, tehke seda, kuid võite ka jagada oma treeningu kaheks või kolmeks jalutuskäiguks päevas. Näiteks kõndige hommikul 1,5 miili ja õhtul 1,5 miili. Kuidas kõndida Keskenduge kõndides oma kehahoiakule.

kaalulangus kondides kolm miili paevas

Hoidke oma selga sirge ja kõht kõvasti sisse tõmmatud, et kehahoiakut toetada. Täitke oma kaloriteesmärgid, planeerides oma sööki enne tähtaega ja jälgides oma portsjonite suurust.

Joo iga päev palju vett ja keskendu lahjade valkude, puu- ja köögiviljade ning komplekssete süsivesikute söömisele. Vältige emotsionaalset söömist või mõtlematut näksimist teleri ees, kuna need kalorid lisanduvad kiiresti. Lõpuks proovige täiendavaid füüsilisi tegevusi sisse suruda lihtsate muudatustega, näiteks: Parkimine krundi tagaosas ja jalutamine Lifti asemel trepist üles minnes Tehke maja ümber rohkem majapidamistöid, näiteks aiatööd või muru niitmine.

Prantsuse ühendus

Veelgi enam: käsivarrel kiikuv kõndimisstiil põhjustab 5—10 protsenti rohkem kaloreid. Painutage oma käed 90 kraadi juures ja pumbake õlast. Kiigutage neid loomulikult, justkui sirutaksite oma tagataskus oma rahakotti. Ettepoole pöörates peaks randme asetsema rindkere keskosa lähedal. Kuidas suurendada kaalulangust kõndimise ajal. Shutterstock Kui soovite oma kõndimistempot suurendada, saate seda teha kahel viisil.

Kõndimine kolm miili päevas kaalulanguse jaoks

Võite teha pikemaid samme või kiiret sammu. Eksperdid ütlevad, et parem on teha seda hiljem, sest sammu pikendamine võib suurendada teie jalgade ja jalgade koormust.

kaalulangus kondides kolm miili paevas

Shutterstock Lisaks kiiruse muutmisele on see suurepärane võimalus rohkem põletada kõhurasv on vahetada pinda, millel kõnnite. Vaadake, rohul või kruusal kõndimine põletab rohkem kaloreid kui rajal kõndimine pehmel liival kõndides suurendab kalorikulu peaaegu 50 protsenti, tingimusel et suudate hoida oma sammu.

Shutterstock Tehke vähemalt 20 minutit kõrge intensiivsusega kõndimist kolmel järjestikusel päeval nädalas, kuna põletate rohkem kardiotahteliste treeningute ajal ja pärast seda.

  1. Kuidas kõndimine aitab kaalust alla võtta? - Nahahooldus -
  2. KõNDIMINE KAALULANGUSE JAOKS: KUIDAS KAOTADA 1 KILO NäDALAS - PSÜHHOLOOGIA -
  3. Fat burning body massager arvustused
  4. Kaalulangusravi nhs
  5. Sellel lehel võib olla sidusettevõtte linke, mis tähendab, et saame väikese vahendustasu kõigest teie ostust.
  6. Eemaldage tagasi rasva kodus
  7. 21 fat-i poletamine

Vahelduvatel päevadel tehke mõõduka intensiivsusega sobivus tegevus umbes 30 minutit seansi kohta. Shutterstock Kiire kõndimine lühikesest mäest üles on suurepärane näide intervalltreeningutest, kui see on segatud tasase maastikuga kõndimisega.

kaalulangus kondides kolm miili paevas

Teie jalalihased tänan teid, kui tõusute kõndides kergelt ettepoole ja põlved on veelgi tänulikumad, kui aeglustate sammu, kergelt painutate jalgu ja astute nendest küngastest alla laskudes lühemaid samme.

Shutterstock Suurendage oma ülakeha treeningut kergete, kummist otsaga trekking-kepide abil. Kui olete kunagi murdmaasuusatanud, teate liikumist. Kui te pole seda teinud, siis läheb see nii: astu vasakpoolse jalaga edasi, kui varraga parem käsi tuleb ette ja istutatakse maapinnale, isegi vasaku jala kannaga.

Postidega kõndimine, vähendades samal ajal põlvede stressi, töötades samal ajal rinna- ja käelihaseid ning mõningaid kõhulihaseid.