Pesta saab vannitoas, kuid võimaluse korral peaksite esimesed 6 nädalat eelistama dušši. Istuge masinal, kõverdatud põlved ja jalad alumise tala all. Söö rohkem köögivilju, puuvilju, valke ja piimatooteid ning vähem suhkrut, maiustusi, magustoite, praetud kraami ja kiirtoitu. Alustage liikumist varvastelt kontsadeni veeretades ja kui kogu jalg on jooksulindil, sirgendage see täielikult põlvest. Tõmmake sokid üles, ärge tõstke oma kontsad põrandalt maha ja proovige seejärel tõsta sokid põrandale uuesti, ilma kreeni tõstmata. Seks pärast puusaliigese artroplastikat on lubatud 2 kuud pärast operatsiooni.

Kükitamiaendie aamiek painutage põlvi ja langetage tagu Sisu Seisa jalad õlgade laiuselt ja hantlid mõlemal küljel kui kasutate latti, hoidke seda pea taga või rinna kõrgusel.

Kükitamisasendisse saamiseks painutage põlvi ja langetage tagumik põrandale. Hoidke selg sirge ja hoidke istet, kuni reied on põrandaga paralleelsed. Põlv peaks alati sirguma jala kohal, laskmata põlvel varvast mööda libiseda. Lükake end tagasi algasendisse. Korda kolm korda kordusega iga kord.

Kuidas kaotada jala rasva

Libedad sammud hantlitega. See harjutus arendab glute, nelipealihaseid ja reieluu, aidates jalalihastel igakülgselt areneda. Treenida saab ilma raskusteta, kuid kui soovite, et lihased kasvaksid suuremaks, on oluline suurendada liikumise kaalu. Seisa jalgadega õlgade laiuselt ja hoia hantleid külgedel. Soovi korral võite hantleid hoida õlgade kõrgusel.

Astuge suur samm edasi, langetades vastassuunalise põlve põrandale. Nii et kui kõnnite parema jalaga, laske vasak põlv põrandale.

kuidas libiseda jala lihaste alla

Hoidke ülakeha maapinnaga risti, põlved joondatud jalgadega. Ärge laske põlvel varvastest mööda liikuda. Tõstke end tagasi algasendisse ja tehke kohe vastupidine samm edasi.

  1. Tagasi pikendamine Video: 1 TervisevõimlemineMai Seljavalu, mis kulgeb sinu alaselja alla jalgadele, on nimmepiirkonna radikaartopaatia kaubamärgi sümptom.
  2. Riiete Ostmine Kuidas kaotada jala rasva Mõned naised näivad olevat õnnistatud pikkade ja kõhnate rajajalgadega.

Proovige harjutada kolm korda 15 kordusega iga kord. Kui olete selle harjutuse õppinud, saate selle suurendada 4 või 5 korduseni, igaüks korduseni ja kasutada suuremaid raskusi. Harjuta platvormil hüppamist. See harjutus aitab kaasa lihaskoe arengule ja nõuab väga vähe treeningvarustust.

Libisemiseta üles hüppamiseks vajate tugevat platvormi või platvormi.

Harjutused radikulopaatiast alumise selja ja jala all

Mida kõrgem platvorm, seda raskem on harjutus. Ärge kasutage selle harjutuse tegemisel hantleid, sest libisemise korral peate võib-olla kasutama käetoet. Seisa poodiumil ees, varbad ettepoole suunatud. Hüppa kõvasti üles ja maandu jalgade ülaosaga platvormile. Hüppa alla algsesse asendisse.

Venitavaid harjutusi külgjaotuse tegemiseks

Töötage aeglaselt, kuni saate seda teha kolm korda järjest, igaüks 15 korda. Lõpuks saate teha neli või viis kordust, kordust korraga. Traditsiooniline raskuste tõstmine kindlate kinnitusjalgadega. See harjutus aitab arendada lihaskoe lihaseid, luues jalgadele aluse, toonides ja suuremad. Laadige hantlid kangile raskuseni, mida saate ilma puhketa 10 korda tõsta. Kui teil pole hantleid, võite kasutada kahte hantlit.

Seisa jalgadega õlgade laiuselt. Asetage kang või hantlid enda ette. Hantlite tõstmiseks painutage põlvi, hoides selga sirgena. Töö ajal kasutage oma kõhulihaseid. Pärast hantlite tõstmist seisa puusad veidi ettepoole. Peaksite hoidma selga sirgena ja pingutama kõhulihaseid seistes. Kui olete püsti tõusnud, peaksid hantlid olema reie kõrgusel Painutage põlvi, et raskus tagasi põrandale langetada.

Korrake 3 korda, iga kord lööki. Kasutage jalgade treenimismasinat. Kui mõtlete tõsiselt jalgade treenimisse, on soovitatav liituda jõusaaliga, et kasutada seal pakutavaid erinevaid masinaid.

kuidas libiseda jala lihaste alla

Treeningmasinate kasutamine võimaldab teil järk-järgult suurendada oma kaalu, suurendades järk-järgult treeningute intensiivsust kuidas libiseda jala lihaste alla soodustades lihaste kasvu. Alustage iga harjutuse jaoks hantli raskusega, kus teie jalad saavad ilma puhketa tõsta pidevat kordust. Tehke koostööd treeneriga, et määrata teile sobiv kaal. Siin on mõned harjutused, mida saate jõusaalis teha: Löö reied.

Leidke reide löömise masin. Alustage kergema kaaluga, kui tavaliselt jõuaksite trenni teha.

  • Kuidas teha jala painutamist nädalaks | Vihjeid | May
  • Harjutused radikulopaatiast alumise selja ja jala all - Teostada

Istuge masinal, kõverdatud põlved ja jalad alumise tala all. Raskuste tõstmiseks sirutage jalad sirgeks, kuid põlved on endiselt kergelt painutatud.

Hoidke seda seni, kuni tunnete end väsinuna. Hantlite tagasi algasendisse laskmiseks painutage põlvi. Seisa jalad veeremas.

Leidke jala koolutaja, mis aitab teil raskusi tõsta, kinnitades kaablid pahkluudele. Laadige hantlid masinasse raskuseni, mille saate ilma puhketa tõsta umbes 10 kordust. Kinnitage kaabel jala külge ja kasutage käsipuu käepidet. Raskuste tõstmiseks painutage põlvi tagumiku poole ja sirutage jalad tagasi algasendisse. Korda sama teise jalaga. See on kiireim viis jala suuruse suurendamiseks.

Valige hästi disainitud, kuid mõnevõrra lahtised püksid.

Kuidas muuta kõhnad jalad suuremaks

Seal on palju pükste stiile, mis muudavad teie jalad tasakaalu kaotamata suuremaks. Hea võimalus on ka põletatud püksid. Nad kallistavad reie, kuid levivad põlvedes, muutes jalad pisut suuremaks. Ärge kandke kitsaid teksaseid. Need on loodud selleks, et teie jalad näeksid saledamad välja, kuidas libiseda jala lihaste alla et te ei tohiks valida, kas soovite, et jalad näeksid suuremad välja.

Vältige liiga vabade lühikeste pükste kandmist. Lühikesed püksid peaksid seevastu olema disainitud nii, et need oleksid mugavad, kui soovite, et jalad näeksid suuremad välja.

kuidas libiseda jala lihaste alla

Laiajalgsed lühikesed püksid rõhutavad jalgade väikest ümbermõõtu. Kanna saapaid pükstega. See on stiililt trendikas ja suurendab jalga mitu sentimeetrit. Valige poolenisti kõrged saapad ja kandke ülaosas laienevaid teksaseid. Valige õige mustri ja värviga püksid. Pükste põhjas peaks olema laiad horisontaalsed triibud või paksud mustrid, kuna need võivad muuta jalad suuremaks. Heledad värvid nagu helesinine, piparmündiroheline, tsüaan või heleroosa aitavad ka teie jalgadel suuremad välja näha.

Kuidas teha esi- ja tagakaalu CrossFit'is

Ärge kandke kitsaid teksaseid, kuna see rõhutab õhuke jalgu. Pärast treeningut venitage ettevaatlikult. Tehke erinevaid reitele keskendunud harjutusi, näiteks jalgrattasõit mägirattasõit, siserattasõit, tänavasõit ja sörkimine.

kuidas libiseda jala lihaste alla

Minge lifti asemel trepist, parkige oma auto eemale kohast, kus te seda vajate, ja kõndige. Vabal päeval saate nautida mõnda sporditegevust, näiteks ujumist, ratsutamist, pesapalli. Ragbi on väga hea jalgsi spordiala.