Võib tarbida ka looduslikke taimeteesid, näiteks punasest ristikheinast, kummelist, kibuvitsast ja ingverist. Peagi oli käes juba õhtu ning sain magama minna.

Kuidas alustada kiirusega 5: 2 Mis puutub katkendlikku paastumisstrateegiatesse, siis 5: 2 meetod on ülipopulaarne. Dieet võimaldab regulaarselt süüa viis päeva ja kaks päeva paastu.

Lugeja eksperiment: paastumine - esimesed neli päeva

Paastumispäevad piiravad naistel kuni ja meestel kalorit. Erinevalt teistest dieetidest ei keela meetod 5: 2 ühtegi toitu ega toidugruppi. Ainus piirang on hoida oma kaloreid — päevas päevas kahe paastupäeva jooksul nädalas. Kas teadsite, et toidupäeviku pidamine on üks tõhusamaid viise oma kehakaalu juhtimiseks?

Paastumine vabastab vaimu ja värskendab keha

Laadige alla rakendus MyPlate, et hõlpsasti jälgida kaloreid, püsida keskendunud ja saavutada oma eesmärke! Kaalulangus Vahelduv paast vähendab kogu päeva kalorite tarbimist, piirates iga päev lubatud kaalulangus kaks paeva paastumine.

bedtime foods fat burning

See ajakava võib olla sama tõhus kui kehakaalu langetamiseks mõeldud kalorite piiramine, vastavalt Uuringus hinnati katkendlikku paastumist üks kuni kolm päeva nädalas, mis modelleerib 5: 2 paastumise dieediplaani. Muud uuringud, avaldatud detsembris aastal American Journal of Clinical Nutrition, leidis, et paast 5: 2 on kaalulangetamiseks efektiivsem kui Vahemere või paleo dieedid. Uuring võimaldas inimesel valida, millist kolmest dieedist nad soovivad järgida, ja jälgis aasta pärast nende edenemist.

Paastumine_FB Live 14.05

Ehkki 5: 2 paastugrupp kaotas veidi rohkem kaalu, oli keskmine kaalulangus 12 kuuga vaid umbes 9 naela. Kiire 5: 2 võib aidata teil ka kaalulangetamise platoost läbi murda, mis on paljude dieedipidajate ühine mure. Kehas on paigas metaboolsed protsessid, mis aeglustavad teie kehakaalu langust või peatavad selle pärast esimest langust. Kuid üleminek energiabilansi perioodidelt energia kalorite piiramisele - mille paastumine saavutab - võimaldas uurimuses avaldatud Rahvusvaheline ülekaalulisuse ajakiri.

Kui olete oma praeguse kaalulangetamiskatse sooritanud, võib IF aidata teil platoo lüüa.

Kuidas alustada?

Parem veresuhkru kontroll Haiguste tõrje ja ennetamise keskuste andmetel elab praegu hinnanguliselt miljonit USA täiskasvanut prediabeeti või diabeediga. Kuigi diabeet on tõsine haigus, saab seda sageli ravida dieedi ja füüsilise koormuse abil koos veresuhkru taseme kontrollimiseks kasutatavate ravimitega. Päevas söömise tundide arvu honey g kaalulangus mõjutab otseselt teie veresuhkru ja insuliini taset.

Iga kord, kui sööte süsivesikuid, vabastab teie keha insuliini, mis võimaldab seda rakku energiaks kasutada.

5: 2 paastu dieedi algaja juhend kaalulanguse jaoks

Kui vähendate 5: 2 paastudieedil kaks päeva nädalas, toodab teie keha vähem insuliini. The Translatsiooniuuringud Ülevaates leiti, et osalejad, kes kasutasid vahelduvat paastu, olid vähendanud veresuhkru ja insuliini taset, mis võib vähendada prediabeeti või diabeedi tekkimise riski. Vananemisvastane toime Üks uuematest uurimisvaldkondadest, mis vaatavad vahelduvat paastu, näitab, et see võib vähemalt väikeste loomkatsete abil aidata vähendada vananemise mõjusid kehas.

Täpsemalt uuring, mis avaldati Kaalulangus kaks paeva paastumine mõõtsid rottide vanusega seotud südamepuudulikkusega seotud molekule ja jõudsid järeldusele, et asenduspäevane paastumine võib anda südame-kaitsva efekti.

Paastumine vabastab vaimu ja värskendab keha - Meelelahutus - Laupäev - Virumaa Teataja

Väärib märkimist: selle valdkonna uuringud on väga uued ja neid tehakse loomadel ainult sel hetkel. Paljutõotavad tulemused võivad aidata paremini mõista, kuidas inimestel vananemist vähendada. Kes ei peaks tegema 5: 2 Kui paastul 5: 2 on kaalulangetamisel ja veresuhkru kontrollimisel selgeid potentsiaalseid eeliseid, on sellel ka mõningaid varjukülgi.

Piirata oma tarbimist — kalorini kahel päeval nädalas ei sobi kõigile.

Kui teil on varem olnud söömishäire, te võtate ravimeid või teil on selline haigus nagu diabeet, südame- või neeruhaigus, võitlete hüpoglükeemiaga või olete rase või imetate, ei pruugi 5: 2 dieet olla sobiv. Alati on oluline enne 5: 2 paastu või mis tahes tüüpi dieedi alustamist oma arstiga nõu pidada. Sõltuvalt teie töögraafikust või isiklikest kohustustest võib toidukoguse piiramine olla keeruline.

Planeerige ette päevad, kus teil on suuri üritusi, näiteks pulmad, kus osaleda, või mõni oluline ettekanne tööl.

Paastumine kui organismi puhastaja

Eesmärk on paastuda päevadel, kus kulgeb vähem. Vahelduva tühja kõhuga levinud ebasoodsate sümptomite hulka kuuluvad pearinglus, peavalu, nälg, väsimus ja nõrkus. Need sümptomid esinevad tavaliselt alles algavatel ja võivad aja jooksul taanduda.

Kui märkate jätkuvaid sümptomeid, on oluline lõpetada paastumine ja pöörduda meditsiinitöötaja poole, veendumaks, et see on teie jaoks õige lähenemine. Samuti pidage meeles, et te ei tohiks 5: 2 paastu võtta üle kolme kuu.

kaalulangus danville va

Kuidas alustada kiirusega 5: 2 1. Valige oma paastupäevad Kõigepealt tuleb kindlaks teha, millised päevad on tavalised söömispäevad ja millised paastupäevad. Sa tahad olla kindel, et väldid kahe paastupäeva tagurpidi tegemist.

Tervise toetamiseks ja kaalu alandamiseks on kõige sobivam viis muuta toitumine ja eluviis tervislikuks elu lõpuni. Mõnda aega söömata jätmine ei ole midagi ohtlikku, kui oled üldiselt tervislik ja toitainetega varustatud. Seega võib katsetada vahelduva lühiajalise paastuga, mis võib tervist positiivses suunas mõjutada.

Paar esimest nädalat katsetage erinevaid nädalapäevi, et näha, mis sobib teie ajakavaga kõige paremini ja mis häirib teie energiavajadust kogu nädala jooksul. Kui olete aktiivne ja treenite regulaarselt, on mõistlik planeerida treenimist tavalistel söömispäevadel, et olla kindel, et saate treeninguid ikkagi purustada.

Lihtsus sellesse Kui te pole kunagi varem paastunud, alustage väikesest: alustage ühe paastupäeva või ühe vähendatud kalorsusega päevaga nädalas.

Paastumine – taasavastatud ime?

Kui leiate, et kalorine piirang põhjustab kõrvaltoimeid, nagu madal veresuhkur, väsimus ja peavalud, suurendage kalorite arvu ni ja vaadake, kuidas te ennast tunnete. Kohe nahkhiirelt pole vaja kiirustada kalorise päeva piirini.

Pange oma madala kalorsusega toidud ka paastumispäevade jooksul. Kui saate ainult naistele ja meestele kalorit, ei tohiks seda energiat korraga süüa. Nende söögikordade kogu päeva jooksul levitamine vähendab pearingluse, peavalu ja väsimuse ohtu.

tiger fitness fat burner

Nautige toitaineterikast toitu 5: 2 dieedist maksimumi saamiseks on toitaineterikka toidu söömine kaalulangus kaks paeva paastumine. Täisteratooted, puuviljad, köögiviljad, lahjad valgud ja tervislikud rasvad toovad rohkesti vitamiine ja mineraale ka piiratud kalorite korral.

Lisaks aitavad need kõik kauem täiskõhutunnet hoida - eriti lahjad valgud.

Paastumisel on ilmselt sama palju pooldajaid kui kriitikuid ning kõigile toidust loobumine või tavapäraste toidukoguste piiramine ei sobi. Kui aga järgida täpseid soovitusi ning organism hoolikalt ette valmistada, on paastumisel tervisele mitmeid kasutegureid. Paastumine tähendab osalist või täielikku toidust loobumist vähemalt 16 tunniks. Paastumine ehk paast on põhiliselt tahtlik hoidumine toidust — söögist, joogist või mõlemast — mingi ajaperioodi jooksul. Paast võib olla täielik või osaline, olenevalt sellest, millest paastutakse.

Paarige seda suure kiudainesisaldusega ja nälga on palju lihtsam hallata," ütleb Santana. Viimased Artiklid.