Aga pahatihti peab ta ise olema see tugev, kes emale sedasi ütleb. Kategooriateta 21 kiiremat viisi kõhurasva kaotamiseks Toonige oma kõhtu ja kaotage kõhurasv kiiresti, kasutades seda ülimat kaalulangetamise juhendit, mis on suunatud teie kõhulihaste kujundamisele. Siseruumide rippkaablid sagedusel 5 MHz kuni 3 MHz talitlevatele süsteemidele 8. Nüiid lasksid üllamnud seltsi. Lõik 3: Gaaside happesusastme kindlaksmääramine kaablite kaalutud keskmise pH ja juhtivuse mõõtmisega 8.

Aga mis on tühja sliming squats südame? See on 21 fat-i poletamine vähemalt 6 tundi midagi söömata. Teisisõnu, paastunud kardiotreening on tühja kõhuga. Pärast ärkamist on hommikusele jooksule suundumine otsekohe paastunud kardiotreening.

Paastunud süda - kuidas see toimib, eelised, plussid ja miinused

Siin on kõik, mida peate teadma tühja kõhuga töötamise kohta, selle toimimisest, eelistest, treeningutest ja toimingutest. Jätka lugemist! Mis on paastunud süda? Paastunud kardiotreening on vähemalt 6 tundi söömata. See on treenimine tühja kõhuga tühja kõhuga ilma trennieelse söögita.

Linguee Apps

Teaduslikult on tõestatud, et tühja kõhuga süda põletab rohkem rasva kui pärast sööki. Aga kuidas see juhtub? Uurime sellest järgmises jaotises. Kui paastunud südame toimib? Paastunud südame toimimine keha rasva vähendamiseks on lihtne. Kardiotreeningute sooritamiseks hankite energiat pigem rasvast kui süsivesikutest.

See tähendab, et põletate rasva, mitte glükoosi.

Aga mis on tühja kõhuga südame? See on võimlemine vähemalt 6 tundi midagi söömata. Teisisõnu, paastunud kardiotreening on tühja kõhuga. Pärast ärkamist on hommikusele jooksule suundumine otsekohe paastunud kardiotreening.

Siin on teaduslik selgitus selle kohta, kuidas need mehhanismid keha rasva vähendamiseks toimivad. Toidu tarbimisel lagundab seedesüsteem keerukad toidumolekulid glükoosiks või suhkruksmis rakkudes imendub. Rakkudes muundavad mitokondrid glükoosimolekulid kasutatavaks energiaks ATP. Seda energiat kasutatakse 21 fat-i poletamine toimimiseks söödetud olekus. Kui glükoos pole hõlpsasti kättesaadav, lagundatakse glükogeen lihastesse ladestunud glükoosipolümeerid glükoosiks ja muundatakse kasutatavaks energiaks.

Mis siis, kui glükogeeni pole samuti saadaval? Säilitatud rasv jaotatakse vabadeks rasvhapeteks. Seejärel läbivad vabad rasvhapped lihastes rasvade oksüdeerumise kuna harjutuste sooritamiseks kasutate lihaseidmida kasutatakse energiaallikana. Üleöö paastudes pole glükoosi saadaval ning ka lihaste glükogeeni tase on ammendunud. Huvitav, eks? Tegelikult muudab paastumine ka geenide käitumist. Paastumata südame on suurepärane võimalus rasvade põletamiseks ja keha rasvaprotsendi vähendamiseks. Heitke pilk paastutreeningu eelistele, mida toetab teadus.

Paastunud südame teadusega toetatud eelised Paastunud süda vähendab kaloraaži ja põletab rohkem rasva Teadlased leidsid, et tühja kõhuga südame vähendas kalorite tarbimist. Ajakirjas avaldatud uuring Toitumise ja ainevahetuse ajakiri näitas, et isikud, kellel ei olnud hommikusööki enne hommikust minutist jooksu, tarbisid järgmise 24 tunni jooksul vähem kaloreid kui need, kes enne hommikust kardiot söövad 3.

Paastunud südame näitas ka suuremat rasvade oksüdeerumist rasvapõletustmis viis suurema negatiivse energia tasakaalu kui toidetud kardioga. Teine uuring, mis avaldati Suurbritannia ajakirja Journal of Nutrition järeldas ka, et tühja kõhuga saavutatud süda viis suurema rasvaoksüdeerumiseni 4.

Ameerika teadlased on ka leidnud, et tühja kõhuga resistentsusharjutused aitavad süsivesikute asemel metaboliseerida rasva. See näitab, et tühja kõhuga süda võib olla suurepärane kehakaalu reguleerimise strateegia 5.

21 fat-i poletamine süda parandab rasvarikka dieedi korral glükoositaluvust Rasvane dieet, nagu ka Keto dieet, on teadaolevalt ülitõhus kaalulangetamise jaoks.

Öelge jah vähemale stressile.

See tähendab, et neil ei olnud vere glükoosisisalduse tõusu nagu inimestel, kes toitsid kardiot. Paastunud süda parandas ka insuliinitundlikkust, mis aitas kaasa vere glükoosi omastamisele. Paastunud süda parandab naistel tunnist rasvade oksüdeerumist Naistega läbi viidud uuring näitas, et 60 minutit kestvat treeningut enne hommikusööki suurendas tunnist rasvade oksüdeerumist 7.

See tähendab, et naised jätkasid 24 tunni jooksul pärast tühja kõhuga südame põletamist rasva põletamist. Nii töötab HIIT kõrge intensiivsusega intervalltreeninget põletada rohkem kaloreid kui vastupidavustreening. Põlveprobleemide või südameprobleemidega inimesed saavad seetõttu teha tühja kõhuga südame ja suruda keha järgmise 24 tunni jooksul rasvapõletusrežiimis. Paastunud süda vähendab keha rasvaprotsenti Teadlased uurisid üksikisikute südame mõju ramadaani paastu ajal. Paastunud südame on selgelt suurepärane viis rasvapõletuseks, keha rasvaprotsendi ja nälja vähendamiseks ning rasvarikka dieedi korral glükoositaluvuse parandamiseks.

  • It has not been manually reviewed or corrected.
  • Dokumentatsiooni miinimumnõuded ISO 8.
  • Вход на Facebook | Facebook
  • EUR-Lex - XC(04) - EUR-Lex
  • Kaalulangus telliskivi sein
  • Mis on Burn My Fat? | Slim Boosti toidulisandid | Eesti

Kas olete valmis kohe sisse hüppama ja paastunud kardiotreeningutega alustama? Siin on täielik tühja kõhuga treeningrežiim. Kerige alla. Paastunud südame treeningud Parimate tulemuste saavutamiseks on siin segu vastupidavusest ja kõrge intensiivsusega intervallkardiograafiast.

Soojendus - 10 minutit Kõrged põlved - 3 komplekti 20 kordust Köis hüppab 21 fat-i poletamine 3 komplekti 50 kordust Hüppekükid - 3 21 fat-i poletamine 12 kordust Puhkus - 30 sekundit Vene keerdkäigud - 3 komplekti 30 kordust Leg up crunches - 3 komplekti 20 kordust Külgmine nuga - 3 komplekti 20 kordust Puhkus - 45 sekundit TRX pull-ups - 3 komplekti 12 kordust TRX põlvikud - 3 komplekti 12 kordust TRX röövimine - 3 komplekti 12 kordust Puhkus - 60 sekundit Uisutaja lunges - 3 komplekti 15 kordust Burpees - 2 komplekti 10 kordust Pall slam - 3 komplekti 12 kordust Puhkus - 60 sekundit Mägironijad - 3 komplekti 15 kordust Plangud - 2 60 sekundi pikkust komplekti Alternatiivsed plank-dipid - 2 komplekti 10 kordust Puhkus - 30 sekundit Jahutavad venitused - 5 minutit Selle rutiini lõpetamise ajal ei higi mitte ainult vaadake higistamise eeliseidvaid ka teie "hea enesetunde" hormoonid annavad oma võlu ja hakkate end kohutavalt tundma.

We Lost 22% Of Body Fat In 6 Weeks

See võimendab teie treeningut ja hoiab teid aktiivse ja väledana. HIIT-koolitusel on ka muid eeliseid: See võib suurendada insuliinitundlikkust 9. See võib takistada teil pärast treeningut äärmiselt näljatunde tekkimist See võib suurendada kasvuhormooni taset, mis aitab rasva kaotada See võib suurendada rasva põletavaid kemikaale nagu katehhoolamiin See võib järgmise 24 tunni jooksul suurendada ainevahetuse kiirust 7.

21 fat-i poletamine

Paastunud südame tulemused Mitte ainult teadlased, vaid paljud inimesed üle kogu maailma saavad paastunud südamega häid tulemusi. Siin on video Briana Shafferilt, kes proovis nädal aega paastunud kardiot ja sai suurepäraseid tulemusi. Vaata järgi. Läheme nüüd põhiküsimuse juurde - kuidas paastuvat kardiot saate teha?

21 fat-i poletamine

Kuidas teha paastunud kardiot Paastunud kardiot saab teha kahel viisil: Harjutamine hommikul enne hommikusööki Pärast vähemalt 6-tunnist paastumist harjutamine õhtul Kuid siin on midagi, mida peate teadma - ainult paastumine südamega ei anna teile soovitud tulemusi. Samuti peate järgima head dieeti ja tervislikke eluviise, et visata see kangekaelne rasv kätel, reitel, lõual, seljal ja armastuse käepidemetel.

Vahelduv paastumine ja tühja kõhuga südame Kas saate teha vahelduvat paastu ja paastunud kardiot? Jah, absoluutselt! Vahelduval paastumisel on ka palju eeliseid.

Kategooriateta 21 kiiremat viisi kõhurasva kaotamiseks Toonige oma kõhtu ja kaotage kõhurasv kiiresti, kasutades seda ülimat kaalulangetamise juhendit, mis on suunatud teie kõhulihaste kujundamisele. Siit saate teada, kuidas ASAP-i vähendada.

Katkestage vahelduv paast pärast head 20—minutist vastupidavust või HIIT-treeningut. Täiendage oma keha hea valgu kokteili või valgurikka toiduga. Lisage kindlasti kiudainerikkaid toite ja tervislikke rasvu.

21 fat-i poletamine

Dos And Don'ts.