Üks portsjon 1 tablett sisaldab: 5,6 mg kaaliumit; Naatrium 1,6 mg; Magneesium 22,7 mg; Kaltsium 83,5 mg; Fosforit 66 mg; Tsink 5,3 mg; Raud 0,76 mg; Jood 47,5 mcg; Kroompikolinaat sh kroom 10 μg 1,2 μg ; Seleen 8,75 mcg. Krõbinad, eks?

Kuidas ajakirjandus kodus kiiresti kuubikuteks kas p90x poletab kohurasva Efektiivsed kõhulihaste harjutused Kaasaegne elu dikteerib oma reeglid ja mõnikord on kõhulihaste kvaliteetseks uurimiseks keeruline tund või kaks välja lõigata.

Mida teha, kui pole võimalust jõusaalis treenida, kuid soovite kuubikutega pumbatud abs? Kodu kõhulihaste treeningu põhimõtted Kodutreeningute kohta ütleb meie ekspert Vladislav Berlizev: Harjutused kõhulihaste väljas jõusaal sarnane jõusaaliga, välja arvatud töö simulaatorites ja pingil harjutused.

Isegi keerdumised võivad olla erinevad: põlvedest kõverdatud, jalatõstetega, kere pöörded kehapööretega, raskustega - valik on tohutu! Kõhulihaste harmoonilise arengu huvides pöörake rohkem tähelepanu harjutustele, kus kõik selle osad töötavad.

Selleks on vaja koormata punktides probleemsed piirkonnad kõhupress.

  1. Ketogeense dieedi kava väga kiiresti kaalust alla võtta - Dieet
  2. Kuidas oma keha püsivalt muuta - Sobivus -
  3. Nikotiini kummi kahjumi kaalule

See on tõeliselt oluline punkt, sest jõuharjutusi tehakse tavaliselt täies amplituudis, näiteks biitsepsi lokkimine. Siin peaksid liigutused olema lühikesed sel lihtsal põhjusel, et see on kõhupress - lühike väike lihas ja seda tuleb pidevalt pinges hoida. Mõelge kodus algajatele huvitavatele keerdumisvõimalustele.

Keerulised kodupöörded Käed pea taga või tõstetud jalad, samuti kaldus külgmised pöörded ning käte ja kas p90x poletab kohurasva samaaegne tõstmine. Käed pea taga. Lama selili, põlved kõverdatud 60 kraadise nurga all. Teie jalad peaksid olema põrandal ja käed peaksid olema välja sirutatud või risti üle pea. Tõstke end paar sentimeetrit üles ja külmuge. Tundke, kuidas kõhulihased pingulduvad, ja laske siis ennast alla. Keeramine kätega üle pea Jalad on üles tõstetud.

Heida pikali seljaga põrandal. Ristige oma pahkluud ja tõstke jalad üles nii, et teie reied oleksid põrandaga risti. Ristige käed rinnale.

kas p90x poletab kohurasva 10 paeva toidu kaalulangus

Tõstke kere aeglaselt üles ja pöörduge tagasi algasendisse. Keeramine tõstetud jalgadega Kaldus Lama paremal küljel, suruge jalad kokku, painutage põlvi. Asetage vasak käsi pea taha ja alustage selle tõstmist, pingutades oma kaldus kõhulihaseid. Jätkake, kuni teie vasak küünarnukk on kõige kõrgemas punktis.

  • Apa arti rasva poleti
  • Kuidas oma keha püsivalt muuta Tõue üle.
  • Kuidas ajakirjandus kodus kiiresti kuubikuteks pumbata?

Laske end aeglaselt alla. Kaldus külg krõmpsub põrandal Käed sokkide poole. Lama põrandal. Tõstke jalad põrandaga risti.

Põlved on kergelt painutatud, sokid on teie poole. Hoidke väljahingamisel alaselja lamedana põrandal, tõstke aeglaselt oma keha ja tõmmake käed varvaste poole. Sissehingamise ajal langetage keha tagasi. Torso väänamine käed varvasteni Ettevalmistunumaks sobivad ka koolist kõigile tuttavad istumisvõimaluste lähedased liigutused.

Situpsid torso liftid kodus Klassikaline Selle harjutuse jaoks sobib teile ka igasugune pind põrand, vaip või jõusaalimatt ja kindlus.

Kuidas oma keha püsivalt muuta

Heitke pikali põlvedega. Asetage käed pea taha, sulgege sõrmed pea tagaküljele. Välja hingates tõstke ülakeha umbes 45 kraadi. Sisse hingates laske end alla.

Harjutus Situp pakiruumi tõstmine kõhuli asendist Tähtis Ärge tehke äkilisi liigutusi alaselja vigastamiseks, töötage eranditult kõhulihaste ja südamiku arvelt, ilma et tõmbleksite.

See saab olema ränk viga, see lihtne harjutus pumpab tõhusalt kõhulihaseid kodus nii tüdrukule kui ka poisile. Lamage kaldpinkil soovitud kaldega. Kinnitage oma jalad rullidega.

  • Nutrara fat burn
  • Dieet Ketogeense dieedi kava väga kiiresti kaalust alla võtta Ketogeense dieedi kava on põhimõtteliselt madala süsivesikute ja suure rasvasisaldusega dieet.
  • Kui teil on kaltsenikast mõtlemine, kui teil on vaimne pilt sõjaväelastest, kes teevad tungraudade kadentsi, siis pole te kaugel.

Haarake ketas vardaga oma kätega. Välja hingates tõstke keha põrandaga risti. Sisse hingates laske end algasendisse. Tõstmine koormaga kaldpinki situp Kummiga Kinnitage laiendur kaldpingi ümber.

Ketogeense dieedi kava väga kiiresti kaalust alla võtta

Heitke pikali ja võtke käepidemed, peopesad ettepoole. Tõmmake need rangluude lähedale ja pöörake randmed peopesadega oma torso poole. Torso tõstmine laiendajaga kaldpinkil Sitap Lisage neile kahele põhilisele lisaliigutusele ja - kas p90x poletab kohurasva on täiuslik vöökoht kõrgendatud kõhulihastega lähemal kui kunagi varem.

Harjutused lisavarustusega: fitball ja rull Kaks lihtsat harjutust aitavad treeninguid mitmekesistada: võimlemispall fitball ja rull. Teid hämmastab nende 2 lihtsa kesta võimalused kodus.

Istuge põlvili ja asetage rull enda ette. Toetage keharaskus kätele ja mürsu liigutades sirutage järk-järgult mööda põrandat, kuid ärge puudutage selle pinda. Pärast väikest pausi naaske algasendisse. Harjutus võimlemisrulliga Fitball krõbistab. Heitke fitballil, toetage jalad põrandale. Sirutage käed piki oma keha või ristige üle rindkere.

Laiendage ja langetage keha. Välja hingates painutage vöökohast, jättes alaselja pallile. Välja hingates pöörduge tagasi algasendisse. Fitball krõbistab Jalgadega fitballil. Heitke jalgadega fitballile pikali, põlvenurk 90 °. Käed pea taga, küünarnukid külgedele välja. Tõstke oma õlad põrandalt alla, surudes alaselja põrandale.

Pingutage kõhulihaseid ja hoidke mõni sekund. Fitballi jalg krõbiseb Jalad rinnani. Lama fitballi ees, käed surumisasendis, säär toetub pallile ja välja hingates tõmmake põlved rinnuni, pall veereks pahkluude alla.

Fitballil jalad rinnale tõmmates Vaadake meie treenerilt lõbusat keerulist programmi ajakirjanduse pumpamiseks kodus fitballil. Ebatavalised kõhuharjutused kodus Erinevate treeningprogrammide jaoks saate lisada oma kõhulihastele järgmised kerged ja huvitavad liikumised. Lama põrandal, käed pea taga, tõsta kergelt õlad ja põlved. Alustage mõlema jalaga korraga kujuteldavat pedaali. Välja hingates viige küünarnukk vastassuunalise jalaga kokku. Korrake seda vastupidises suunas. Harjutus "Jalgratas" Konn Lama kas p90x poletab kohurasva jalaga selili.

Painutage põlvi ja asetage välised reied põrandale, jalad koos. Ristige käed enda ees. Välja hingates keerake tavalise tõste keha ¼. Tule sisse hingates tagasi.

Harjutus "Konn" Taskunuga Heitke paremale küljele ja asetage parem käsi nii, nagu see teile sobib, painutage vasak käsi küünarnukist ja asetage see pea taha.

Samal ajal tõstke oma vasak jalg üles ja sirutuge vasaku küünarnukiga selle poole.

Ülim juhend kõhu kiireks kaotamiseks (isegi magades)

Pingutage kaldus kõhulihaseid liikumise ajal. Hoidke sekund ja hoidke tagasi algasendisse.

kas p90x poletab kohurasva sculpt pod kaalulanguse ulevaated

Harjutage küljel lebavat "voltimisnuga" Kaljuronija Ei vaja erivarustust ja oskusi. Seda saab selles kehaasendis edukalt kombineerida plangu ja muude kõhulihaste harjutustega.

kas p90x poletab kohurasva mis on kaalulanguse mahk

Kvalitatiivselt treenib kõhulihaseid. Harjutus hõlmab ka jalgade ja selja lihaseid. Suurte korduste korral kulutab see põhipiirkonnas kaloreid. Harjutus "Kaljuronija" Käärid Kääride harjutus on suunatud kõhu kõhuosa, eriti alumise pressi, väljatöötamisele.

Kõhupiirkonnaks on kõhu sirglihas.

Calisthenics: Vana-Kreeka treening hakitud keha jaoks

Harjutus "Käärid" Harjutused pressil horisontaalsel ribal ja ebaühtlastel ribadel Enesekindlad ja rohkem ettevalmistunud sportlased peaksid lisama treeninguid ajakirjandusele horisontaalsel ribal. Sageli ostavad mehed vajaduse kodust maha võtta. Kavandatud harjutusi saab teha ka spordiväljakul.