Niisiis, kõhu rasva kaotamiseks peate keskenduma üldisele kehakaalu langetamisele, dieedile ja treeningutele. Aeglasem kaalulangetamine on organismile kasulikum ning tulemused on püsivamad. Õhtusöök: g kodujuustu meega 1 tl , 2 õuna, taimeteed. Kui teile värsked puuviljad ei meeldi või kui neil on igav, võite teha suhkruta õunakastet või küpsetada puuvilju kaneeliga ahjus.

rasva kaotus 5 paeva jagamine

Kuidas alustada? Kui olete otsustanud kaalu langetada, siis kõigepealt peaksite välja selgitama selle, kui palju teil on ülekaalu ning milline oleks tegelik tervislik kehakaal.

rasva kaotus 5 paeva jagamine

Nende arvude põhjal seadke endale eesmärk, milline oleks soovitud kaal arvutage, kui palju peaks selle saavutamiseks olema teie tarbitav päevane energiakogus pange paika, kui pika aja jooksul võiksite oma soovkaalu saavutada Eesmärk Eesmärgiks võiks alguses võtta suurima kehakaalu, mis on veel normaalkaal. Kaalulangetamise käigus võib soovkaalu vähendada.

rasva kaotus 5 paeva jagamine

Kui olete normaalkaalu vahemiku ülemises otsas, siis võib soovi korral kaalu langetada umbes vahemiku keskosasse. Kui olete aga normaalkaalu keskosas või ise allpool ja tundute endale paksuna, siis tuleks ennekõike suurendada füüsilist aktiivsust ja teha õigeid harjutusi keha vormimiseks, mitte proovida kaalu veelgi alandada.

  1. 14 Parimat Dieeti 7 Päeva Jooksul "miinus Kg" | Toitumine ja dieet
  2. 5s kaalulangus

Looduslikud viisid kaalulanguse abistamiseks olete aga cm pikk ja kehakaal on 75 kg, siis võiksite esialgseks eesmärgiks võtta 65 kg.

Päevane energiakogus Järgmise sammuna peaksite välja selgitama, kuidas hetkel toitute: palju saate energiat, kas selle saamine erinevatest põhitoitainetest on tasakaalus, kas saate piisavalt kiudaineid, vitamiine ja mineraalaineid.

Kui teie kehamassiindeks on 25 ja 29,9 vahel võiksite valida kaalu langetamiseks — kcal päevase energiahulga, kui aga üle selle, siis alustage — kcal dieediga.

rasva kaotus 5 paeva jagamine

Energiadefitsiit so energiakogus, mille võrra vähendate oma soovituslikku energia saamist võiks olla umbes — kcal sõltub inimese baas- ehk põhienergiavajadusest päevas. Sellest — kcal võiks tulla söögi arvelt, kcal aga liikumise suurendamise so umbes 60 minutit aktiivset liikumist päeva kohta arvelt.

Päevane toiduenergia ei tohiks olla alla põhiainevahetuse käibe PAVsee on energiakulu, mis on seotud lakkamatult toimuvate põhifunktsioonidega nagu vereringe, hingamine, eritusprotsessid, kudede ainevahetus ja lihastoonuse minimaaltaseme säilitamine.

rasva kaotus 5 paeva jagamine

On olemas ka mitmesuguseid elektroonilisi kaale, mis hindavad keha koostist ja arvutavad põhiainevahetuse vajaduse. Kaalulangetamiseks kuluv aeg Kui teate, mitu kilogrammi soovite kaalu alandada, arvutage välja selleks kuluv reaalne aeg.

Keharasva põleta rasvaga!

Aeglasem kaalulangetamine on organismile kasulikum ning tulemused on püsivamad. Kaalulangetamise tempo võiks jääda vahemikku 0,5—1 kg nädalas, sugugi halb ei ole ka kaalulangetamise tempo vaid üks kilogrammi kuus.

Kaalulangetamine oleks soovitav jagada etappideks. Üks etapp võiks kesta 10—12 nädalat.

Viinamarjad, banaanid. Põhiline keefiridieedimenüü 7 päeva jooksul: 1. Dieedist väljumiseks on soovitatav mõneks ajaks loobuda praetud, suitsutatud toidust, kuklitest. Kõige paremini sobivad kerged köögiviljapuljongid, seejärel selged supid. Sellisel juhul suureneb keefiri osakaal 2 liitrini päevas ja lisatoodete osakaal väheneb 4 korda, g-ni.

Kui olete valinud kcal energiasisaldusega toitumise, siis on eeldatav kaalulangus 0,5—1,0 kg nädalas sõltub algkaalustseega 10—12 nädalaga rasva kaotus 5 paeva jagamine 5—10 kg. Selle aja möödudes on sageli saavutatud kaalulanguses platoo ja kaal enam ei lange.

rasva kaotus 5 paeva jagamine

Nüüd on kaks võimalust — kas korrigeerida päevas saadavat energiakogust või tõsta kehalist koormust. Soovitatav on valida viimane variant. Ärge kaaluge end sagedamini kui kord nädalas, soovitavalt hommikul enne sööki, kuna kaal kõigub päeva jooksul.

  • Parim viis kova rasva poletamiseks
  • Xndo kaalulanguse ulevaated
  • Keharasva põleta rasvaga! – Erik Orgu blogi
  • Dieedid igale maitsele
  • Dieedimenüü Ülevaated ja tulemused Kaerajahu, kodujuustu ja õunte kaalu langetamise meetodit nimetatakse "kolme toiduga dieediks".

Kui soovkaal on saavutatud, siis seisab raskem veel ees. Seega peavad muudetud toitumis- ja liikumisharjumused saama elu lahutamatuks osaks.