Ülehõõrumisel pestakse kogu keha piirkondade kaupa märja lapiga ning seda tuleb teha vähemalt kord nädalas, tugeva higistamise korral isegi mitu korda päevas. Kui pesu saastub mäda, rooja või mõne muu kehaeritisega või märgub higist, tuleb pesu vahetada kohe, kas või mitu korda päevas. Ratastoolis istuva patsiendi rõivad peavad olema küllalt avarad ja istmiku piirkonnas paksude õmblusteta, sest need põhjustavad kergesti lamatisi. Kui te ei saa koos sinuga kasutada elektrilist ventilaatorit, kasutage paberist fännit, mis teeb sama trikki. Jahedam magamistuba aitab teil vähendada öiste higistamist. Käsivarte ja käte toetuseks kasutada patju vaid siis, kui haige ise ei kontrolli käte asendit.

Jätkuvalt kehtivad distantsi hoidmine, käte puhastamine, ühiskasutuses olevate vahendite puhastamine pärast kasutamist, võimalusel treeningutel maski kandmine ja ruumide sagedane õhutamine.

Iga rühma lapsed ja vanemad saavad oma treenerilt täpsema info, millal, kus ja kuidas treeningud praegustel erilistel nädalatel toimuvad. Sõltuvalt erialast on osa treeninguid õues, ühendatakse rühmasid, tehakse individuaaltreeninguid.

See on tunne, et teil on isiklik suvine kuumalaine ja see võib hõlmata näo ja ülakeha põrutust, higistamist ja südamelööki. Keemiaravi ja östrogeeni supressorid võivad oluliselt vähendada teie östrogeeni taset ja põhjustada kuuma vilgub. Hormoonravi võib aidata, kuid seda ei soovitata kasutada rinnavähi ohus olevatel naistel. Siin on kümme viisi, kuidas toime tulla kuumade vihadega, ilma hormonaalsete ravimeetoditeta.

Õuetreeninguteks riietuse meelespea: keskmise paksusega ja hästi peas püsiv müts peas; õhuke sall või torusall kaelas; ühed õhukesed kindad käes ja veidi voimalused ulakeha ohutamiseks kindad lukuga suletavas taskus kaasas; jalas keskmisest paksemad sokid, mis kindlasti katavad jalanõu ja püksisääre vahelise ala; jalanõudeks nn tossud jooksujalatsid või spordiala spetsiaaljalanõud; jalga sünteetilisest materjalist dressipüksid, millede alla võib panna ka õhukesed sukapüksid või sooja pesu püksid; ülakehale: 1 aluskiht, nt soe pesu või muu särk, mis naha märjaks saades ei lähe külmaks, 2 soojustuskiht, nt õhuke fliisjakk, 3 tuult ja vihma pidav jakk või jope; helkurvest või muul moel helkurid, kui liigutakse ka tänavatel.

Selliselt riietudes saab laps vastavat vajadusele midagi vähemaks võtta trenni ajal ning pärast uuesti tagasi panna. Soovitame trenni kaasa võtta ka vahetusriided, vähemalt kuiv särk ja soe jakk.

Põetamise tähtsus on seda suurem, mida raskem on haige seisund.

Nii väheneb risk haigestuda, kuna jääb ära näiteks märja särgiga koju sõites nö maha jahtumine.