Shutterstock Kui teil on 10 naela kaotamiseks rohkem kui nädal, soovitab dr Huether proovida vahelduv paastumine. See võimaldab teil põletada rasva tundi pärast treeningu lõppu. Jooga 3-nädalane joogaretriit 6. Kui soovite rohkem süüa, samal ajal kaalu langetades, on köögiviljad teie vastus. Tüdrukud pakuvad naistele lihtsaid treeninguid, enamasti lühikese ajaga. Keskenduge tervislike, tervete, töötlemata, toitaineterikaste toitude tarbimisele ning vähendage rafineeritud toitaineteta toite ja jooke, nagu maiustused ja alkohol.

rasva kadu aluspesu kaalulangus saggy kaed

Selline treening on eriti kasulik ratsapükstest vabanemiseks, reie ja talje tõmbetugevuse tsooniks. Klassikaline Barre Suzanne Bowenilt Jillian Michaels: algaja puru Varustus: hantlid kg Kestus: 3 treeningut 25 minutiga 1 kuu Suur populaarsus Kui olete fitnessis täiesti uus ja pole kindel, milline on õige päevase purustusega programm selle kohta öeldakse eespoolalustage kodus treenimist keeruka algaja purustajaga.

Igal tasemel on kuni 10 päeva. Seekord pakub Jillian Michaels rohkem kui lihtsaid harjutusi ja madala tempo tunde. Kuid erinevalt päevase purustamisprogrammist pole algaja purustatud tõlget vene keelde, mis raskendab harjutust veidi. Algaja purustatud Jillian Michaelsilt Debbie õed-vennad: õhuke 6-s Varustus: hantlid või rindkere laiendaja Kestus: 5 treeningut 30—60 minutit 6 nädalat Programm Slim in 6 sisaldab kahte väljaannet Mõlemad kompleksid koosnevad kolmest raskusastmest koosnevatest treeningutest: käivitamine, üles tõstmine, põletamine.

Iga treening kestab 2 nädalat, seejärel liigute järgmisele raskusastmele.

30 parimat programmi algajatele: kuidas kodus treeningut alustada

Enamasti pakuvad Debbie õed-jõutreeningud kogu keha lihastoonuse jaoks. Kompleksi kuulus ka lühike video kõhulihaste ja venituste kohta. Debbie õdedelt 6-kohaline õhuke HASfit: treening toolil Varustus: tool, hantlid veepudelid Kestus: 5 harjutust minutit Kõige sobivamad algajad Kui teil on piiratud liikumisvõime, otsite vanuritele võimlemist või võtate lihtsalt ette kodukeskkonna jaoks mõeldud kergeid treeninguid, proovige siis toolil töötavaid programme.

Nende youtube'i kanal HASfit, mille lõi ameeriklaste abielupaar treeneritest. Kõik harjutused viiakse läbi toolil istudes, vajate hantleid või pudelit vett.

  1. Mis on parim ohutum rasvapoletaja
  2. Синий Доктор поясняла Николь все, что та не могла понять.

Sellised programmid tõestavad veel kord, et kodus sobivus on kõigile kättesaadav! Trenn HASfiti toolil Calabrese sügis: 21 päeva parandus Varustus: kaal 1—4 kg Kestus: 10 harjutust 30 minutit 3 nädalat Suur populaarsus Kui teete seda alles kodus, kuid tunnete end volitatud videot intensiivsemalt proovima, siis peatage programm 21 Day Fix. Harjutuste komplekt firmalt Autumn Calabrese, mis on mõeldud 21 päevaks. Ootate 30 minutit mitmekesist treeningut kogu kehale: kätele, reitele ja tuharatele, kõhule, südamele, jõule, plyomeetriale, pilatesele, joogale.

Kategooriateta 50 viisi 10 kilo kiireks kaotamiseks Proovige neid proovitud ja testitud viisi, kuidas kaotada kuulsuste ning fitness- ja dieeditööstuse ekspertide 10 naela kiired näpunäited, mis aitavad teil kaotada viimase või esimese 10 naela. Kaalukaotus Kaalust alla proovimine sarnaneb keldri koristamisega: on tohutu ja peaaegu võimatu teada, kust alustada - isegi siis, kui soovite kaalust alla võtta vaid 10 kilo. Vaatamata sellele, et 10 naela näib olevat suhteliselt väike arv, ei tähenda see, et kaalu langetamine oleks lihtsam või lihtsam keegi kaotas 50 naela. Sõltumata sellest, kus te oma teekonnal olete - kas soovite kaotada esimese või viimase 10 naela - on eesmärgi saavutamiseks palju võimalusi.

Samuti demonstreerib harjutuste lihtsustatud versiooni, nii et saate harjutusi alati oma võimalustele vastavaks optimeerida. See kompleks on meie tellijate seas üks lemmik ja populaarne! Chalene Johnson: PiYo Inventuur: pole vajalik Kestus: 10 treeningut minutit 2 kuud Suur populaarsus Ja vähese mõjuga väga tõhus treening pakub chalene Johnsoni.

PiYo on segu pilatesest ja joogast, kogenud ja dünaamilistest harjutustest keha üldise tooni jaoks. Sellist treeningut saab teha hommikul, te ei häiri naabreid, kuid see on suurepärane harjutus ja positiivsus.

Kompleks on projekteeritud PiYo jaoks 2 kuud.

kohurasva poletamine nadalas maksimaalne kaalulangus terve 30

Esimene video, mis võib tunduda kahtlaselt lihtne, on treeningkalendris edenedes keeruline. PiYo chalene Johnsonist Tracy Anderson: matitreeningu algajad Varustus: hantlid 0. Iga seanss kestab 10 päeva. Programmi vähene mõju ja sobib algajatele. Tracy pakub väiksemate lihaste tööks kohandatud harjutusi, mis suurendab tema programmide tõhusust. See omadus ei ole südamekeskus, vaid lihaste tugevdamiseks ja keha toniseerimiseks mõeldud harjutuste kallal töötamine.

Mat Trenni algajate läbimiseks vajate hüppeliigese raskusi, kuid saate ilma nendeta hakkama. Tracy Andersoni algajate matt FitnessBlender: vähese mõjuga kardiotreening — Inventuur: pole vajalik Kestus: treening 10 minutit, 20 minutit, 30 minutit Kuid kui soovite lisada südame, proovige vähese mõjuga treeningut youtube'i kanalilt FitnessBlender. Treenerid Kelly ja Daniel pakuvad kardiotreeningut rasvade põletamiseks ilma intensiivsete hüpeteta, mida saab ohutult joosta korda nädalas.

Video pikkus on 10—30 minutit, nii et igaüks leiab endale sobiva. Lihtsalt FitnessBlenderi kanalil toodeti umbes erinevat videot, nende hulgast leiate lisaks südamele ka jõu- intervalli- ja segatreeninguid.

Väga kõrge Kümme populaarseimat programmi Beachbody Team Beachbody on koostanud reitingu vaadete põhjal oma populaarseimate programmide edetabeli. Kui te ei saa otsustada, keeruline algus kodus treenimiseks, pakume teile valikut kõige populaarsematest programmidest Beachbody. Viited ülaltoodud tabelis toodud koolituse üksikasjalikule kirjeldusele. Teavet kasutatakse ametlikul veebisaidil beachbodyondemand.

Alain Mordovina: Pilates Inventuur: pole vajalik Kestus: 3 harjutust 60 minuti jooksul Vene keeles Neile, kes eelistavad põranda väikest löögikoormust, soovitame teil näha treeningpilatese Alena Mondovinost. Pilatese harjutused aitavad tugevdada kõhulihaseid ja -jalgu lihaste töötamiseks ning rühi parandamiseks. Treening toimub põrandal ja see ei mõjuta teie liigeseid negatiivselt. Harjutusi tehakse õrnalt ja kindlalt, kuid see kasutab ära keha sügavaimad lihased.

Alena pakub 3 pilatesega videot: algaja, kesktase, kõrgem tase.

Lil saade. Lill Slim

Pilates Alena Mondovinost Natalia Popusoi: Pilates Inventuur: pole vajalik Kestus: treening 60 minutit Vene keeles Veel ühe pilatese venekeelse versiooni töötas välja treener Natalia Popusoi. Ta avaldas ühe tunni pikkuse video Pilates algajatele 30 tükki! Natalia treenimine rõõmustab teid selgete ja sõbralike juhistega ning see tähendab, et saate mitte ainult keha pingutada, vaid ka tugevdada harjutuste õiget tehnikat.

Pilates ei ole sama klass, millega saab kiiresti kaalust alla võtta, kuid selleks, et tugevdada lihaseid, stabiliseerida selgroogu ja parandada rühti ning see oli täiuslik. Pilates Natalia Papusoi kandist Tony Horton: P90 Varustus: hantlid, torupikendaja, tool Kestus: 10 harjutust minutit 3 kuud P90 - see on programm, mis sobib ideaalselt nii meestele kui naistele.

Kompleksne Tony Horton sisaldab mitmeid jõutreeninguid ja kardiotreeninguid, millel on kolm raskusastet, mida peate tegema 90 päeva. Tony pakub klassikalisi jõuharjutusi kõikidele lihasgruppidele ja see on kikkpoksi põhjal vähese mõjuga kardioharjutused.

50 viisi 10 kilo kiireks kaotamiseks

See on väga tasakaalustatud programm teie keha täielikuks arenguks. Keskenduge iga päev järjepidevale ja kvaliteetsele liikumisele jalutuskäik, ratas, ronimine, aerulaud jneselle asemel et võtta vastu nädalavahetuse sõdalaste mentaliteet. Shutterstock 'Kui eesmärk on kaalulangus, soovitan õppida, kuidas korralikult surnuks lüüa. Suurem lihaste töö võrdub suurema verevoolu, südame löögisageduse suurenemise, suurema metaboolse nõudluse ja väljundiga.

See on kombineeritud, mitme liigendiga ja teie jaoks suurem pauk, rääkimata sellest, et saate neist suurepärase tagumise osa. Shutterstock 'Burpees on nii suurepärane viis mitmete lihaste aktiveerimiseks, pulsi kiirendamiseks ja megakalorite põletamiseks.

Ühes üksikus burpees töötate oma jalgade, käte ja kõhulihastega ning tõstate ka südame löögisagedust, et suurendada kardiopulmonaarset tugevust. Kui soovite kaalust alla võtta, on nende kaasamine treeningkavasse kohustuslik. Shutterstock 'Kõrge intensiivsusega sprindid on minu esimene rasvade põletamise harjutus. See hoiab südame löögisagedust kõrgendatud ja paneb teie keha nn hapnikuvõlga.

See võimaldab teil põletada rasva tundi pärast treeningu lõppu. Shutterstock 'Kuigi nutikas dieet on võtmetähtsusega, võib treenimine aidata teie keha ainevahetust rasva eraldamiseks. Tervishoiuteenuse osutajad soovitavad sageli kiiret kõndimist või sörkimist, kuid need harjutused ei pruugi aidata teil soovitud tulemusi näha.

Selle asemel proovige intervalltreeningut, 'jagab dr Sean M. Teisisõnu, võite käia 2 minutit tavapärases tempos ja seejärel alustada 1 min aeglast sörkjooksu või kiiret kõndimist. Pärast kiiremat kiirust pöörduge tagasi aeglasemale kiirusele ja jätkake seda vaheldumist 20 minutit. Uuringud näitavad, et seda tüüpi treening saab stimuleerida ainevahetustsulatage rasv ja viige oma tervislik seisund järgmisele tasemele.

Kasutage VersaClimberit või minge VersaClimberi klassi.

rasva poletamine vahelejatmine keskmine kaalulangus alternatiivse paevaga

Need masinad pole ikka veel nii levinud, kuid minu arvates on need kaalulangetamiseks palju tõhusamad kui muud kardiovormid. Need nõuavad, et kasutaksite suurt osa lihastest ja see on teie jaoks funktsionaalselt parem kui muud kardiovormid, näiteks ketramine.

Slim Fit lastele Cars Jeans

Pole ühtegi raskemat kardiotreeningut, mida olen proovinud. To kaotada rasva peate töö sisse panema. Shutterstock 'Raske raskuse tõstmine on parim viis ainevahetuse suurendamiseks, lihaste pikaajalise kasvu säilitamiseks ja kõhnana püsimiseks. Kui teete hõlpsalt üle kümne korduse, pole teie kaal tõenäoliselt piisavalt raske, nii et muutke oma kordusi ja suurendage pidevalt tõstetavat kogust ' - Dustin Hassard, NCSF, kaasaegse kergejõustiku peatreener 10 Lõpeta korduste petmine.

Shutterstock 'Kui kliendid säästavad oma kordusi või ei täida oma täielikku treeningut, kahjustavad nad ainult omaenda lõpptulemusi.

le meilleur fat burner vblock kehakaalu languse ravi

Pole tähtis, kui kaua see aega võtab või kui peate harjutuste vahel puhkama, oluline on kogu treeningu läbimine. Shutterstock 'Ükskõik, kas teil on kaotada kümme naela või naela, peaksite kõigepealt looma edukeskkonna. Koguge kõik töödeldud, magusad ja rasvased toidud oma majast ja viige need annetamiseks kohalikku toidupanka.

Seejärel varuge köök tervislike toidukaupadega - ehtsate, looduslike, tervislike toitudega - nagu värsked puuviljad ja köögiviljad, mandlid ja lahjad valgud nagu kalkun, kana, kala ja munad. Shutterstock 'Hoidke toidud nagu puuviljad letil nähtaval ja pange kõik muu ära.

Nähtavad toidud süüakse ära ja need, mis pole, unustatakse või süüakse vähem. Vaateväljast, meelest ära. Shutterstock 'Ma ütlen kõigile oma kuulsustele ja professionaalsetele sportlastele, et nad magaksid öösel 6 kuni 8 tundi. Kõik on liiga keskendunud toidule, veele ja liikumisele, mis kõik on kehakaalu langetamise ja optimaalse tervise seisukohalt äärmiselt hädavajalikud. Kuid ilma korraliku uneta on kõik need muud tegurid tühised.

Kui te ei saa piisavalt magada, langeb hormooni leptiini tase, mis suurendab söögiisu. See söögiisu suurenemine muudab mugavustoidu atraktiivsemaks, mis võib kaalulangetamise jõupingutused kõrvale jätta.

Shutterstock 'Kui olete ärevil, tunneb teie keha, nagu oleks kogu aeg tohutu stress. Seetõttu on ärevus kaalutõusu võimas käivitaja.

Kaks kõige rohkem tõestatud ravimid ärevuse vastu on liikumine ja looduses aja veetmine. Kombineerige mõlemad välijooksu või rattasõiduga ja ärevusest eemale. Selle harjumuse muutmine oma elustiili osaks võib aidata teil jääda kogu elu lahjaks. Shutterstock 'Kui klient on minu juurde tulnud ja seda otsinud kaotada 10 kiloMa ütleksin neile, et nad lihtsalt koliksid.

Liigutage rohkem ja sagedamini. Jalutuskäik või rattasõit klassi või tööle, parkige isegi oma asukohast kaugemale parklas. Minge lõuna ajal trepist või jalutage.

Te ei pea iga päev tunde veetma jõusaalis higistades, küll aga peate teadlikult pingutama, et rohkem liikuda ja vähem istuda. See töötab suurepäraselt, sest see ei tundu tööna ja kulutate kogu päeva jooksul üha rohkem kaloreid.

Jillian Michaels: Kuum keha terve emme Segaduses videotroonika mitmekesisusega? Kas te ei tea, kust kodus alustada?

Shutterstock 'Iga päev lööge higi välja, isegi kui see on vaid mõneks minutiks - parem on natuke liikuda kui üldse mitte. Regulaarne kehaline aktiivsus ja treenimine on üks parimaid pikaajalisi lahendusi kehakaalu säilitamiseks.

Shutterstock 'Palju keerulisem on süüa tervislikumat toitu ja treenida, kui te ei plaani ette. Planeerige oma toidud eelolevaks nädalaks ja külastage nädalavahetusel toidupoed, veendumaks, et teil on vajalikke koostisosi käepärast. Kui sa saad, tee eine ette seisaku ajal - lõigake värskeid köögivilju, marineerige oma valke, küpsetage eelnevalt partii täisteratooteid. Kui olete valmis, tellite palju vähem tõenäosust. The Riiklik kaalukontrolli registersuur rühm inimesi, kes on edukalt hakkama saanud kaotas vähemalt 30 naela ja hoidis seda 5 aastat vältel, leidis, et edukad kaotajad kaaluvad end sageli ja teevad vastavalt kohandusi.

Kui hakkate mõistma, et naatriumi, süsivesikute, hormoonide ja alkoholi tarbimine võib kehakaalu mõjutada ning et üleöö ei ole võimalik juurde võtta 2 naela rasva, hakkate oma keha paremini mõistma. Peamine on pöörata tähelepanu üldistele suundumustele; ärge kinnisideeks igapäevaseid numbreid!

tom slimming kaalulangus motiveerivad hinnapakkumised pildid

Shutterstock 'Jälgi; olgu see siis iga päev, nädal või kaks, et veenduda, et olete õigel rajal ja kui mitte minna oma tegevusplaani üle ja seda muuta; miski pole kivisse raiutud ja see peab töötama ka teie, mitte kellegi teise jaoks!

Ülimahukas kompleks Insanity Max 30 on üks raskemaid kogu koduse fitnessi vahemikus. Treening kestab vaid 30 minutit, kuid see on tõenäoliselt teie kõige raskem pool tundi.

Kui suudate 2 kuud Seaniga treenides üle elada, ei muuda te ainult oma keha, vaid tõstate oluliselt ka oma füüsilist vormi. Mõelge vaid 20 minutit! Isegi kõige hõivatum inimene saab eraldada kolmandiku tunnist igapäevase treeningu jaoks.

  • Lil saade. Lill Slim | Raadio 2 | ERR
  • Kaalulangus toidud soovad iga paev
  • Ты должен видеть, какова я на самом деле.
  • Slimming app tasuta
  • Hommikusoogi vahelejatmine

P90X3 Ja siin on veel üks Tony Hortoni sobivus, mis pääses populaarseimate programmide Beachbody kümnesse. Põhjalik komplekt minutilisi treeninguid P90X3, mis sobib neile, kes soovivad mitte ainult kaalust alla võtta, vaid ka lihast kergendava keha kallal töötada.

Kardio, jõu ja funktsionaalsete koormuste ideaalne kombinatsioon aitab teil unistuste keha üles ehitada.

kuidas ootsuda mu kaed ja jalad fat burn foodsi nimekiri

PiYo PiYo sobib neile, kes väldivad šokkkoormusi ja soovivad säästa teie liigeseid. Chalene Johnson pakub valikut, mis põhineb kahel komponendil: pilates ja jooga sellest ka nimi PiYo.

Kogu treening, Beachbody mugavas kokkuvõtlikus tabelis + 10 populaarseimat programmi Beachbody

Oodates kogu keha vähese mõjuga harjutust, pole programm siiski lihtne. Shalin toetab dünaamilist tempot ja kasutab funktsionaalset koormust kalorite põletamiseks ja lihaste tugevdamiseks. Mis Beachbody programm teile meeldib?