Ja nende ühendamine valgu- ja kiudaineterikka hummusega teeb peaaegu täiusliku kaalulangetamise suupiste. Liiguta köögiviljad küljele ja lõhesta kaks muna, vispeldades segamini.

Kategooriateta Teie realistlik lameda kõhuga söögikava tervislikuks nädalaks Hea söömine nõuab ettevalmistust ja plaani. Seetõttu oleme kureerinud realistliku lameda kõhuga nädala söögikava koos hommiku- lõuna- õhtusöögi ja suupistetega!

Kaalukaotus Mitu korda olete seadnud oma eesmärgiks tervisliku nädala puhtalt süüa? Ja mitu korda lendas see eesmärk kolmapäevaks aknast välja? Me saame aru. Üks kõige raskem takistus, millest üle sööma minna, on ettevalmistus ja plaan. Ja enamikul meist lihtsalt pole aega!

Teie (realistlik) lameda kõhuga söögikava tervislikuks nädalaks

Sellepärast oleme välja mõelnud a realistlik lameda kõhuga nädala söögikava planeerija. Lõppude lõpuks näitavad uuringud pärast uuringut, et tervislik kodune toiduvalmistamine on kiireim viis kaalulangetamise edule. Õpite valmistama lihtsaid, aega säästvaid retsepte, mis panustame kihla, et lisate oma iganädalase rotatsiooni.

Allpool leiate mõned meie lemmikretseptid, mis aitavad teil nädala läbi läbi viia.

Barbecue Chicken Pizza Mitch Mandel ja Thomas MacDonald California pitsaköök pani luud paiskuma ebatraditsioonilisi pitsasid, mille kohal olid sellised koostisosad nagu pirn ja gorgonzola, Jamaica jerk kana ja isegi täissalat. Nii hea kui nende omad on, oleme kindlad, et meie grillkana pitsa retsept on veelgi parem. Lisaks on seda kodus odavam valmistada ja selles on vaid kolmandik kaloritest.

Iga päev koos kolme toidukorraga on alla kaalulangus ja koerte viskamine, mida saate lisada mis tahes meie kinnitatud kõhuga suupisted. Igas retseptis on koostisosi, mis aitavad teil rasva põletada, suurendada ainevahetust, ravida soolestikku, vähendada kehakaalu põhjustavaid põletikke ja hoida teid kauem täisväärtuslikumana - nii et te ei jõua selle kella ni.

Ja muide, loetletud koostisosad on mõeldud ühele inimesele ja neid saab hõlpsasti kahekordistada või neljakordistada, kui valmistate süüa rahvahulga jaoks. Ja väikese lisaboonusena slimming soob fajita pasta teie lisatud suhkrusisaldust sisuliselt 0 grammini päevas.

Mõne nutika nipiga näiteks banaanide lisamine kaerajahu magustamiseks ja ultratöödeldud toitude täieliku vältimisega mis annab keskmisele ameeriklasele 90 protsenti päevas tarbitavast slimming soob fajita pasta suhkrust ei aita kodus küpsetamine mitte ainult teid vähendage kalorite tarbimist, kuid aitab ka seda vähendada põletikku tekitav lisatud suhkrut. Nii et haara slimming soob fajita pasta ja paber, mine toidupoodi ja hakka süüa tegema!

Hakkate tundma end saledamana, vähem punnitatuna ja teil on aja jooksul rohkem energiat. Valkude ja aeglaselt seeduvate kiudainetega pakitud täiuslik portsjon parfee ajab teid kindlasti hilise lõunasöögi või hilisõhtuni - pakkudes teile pikaajalist energiat, mis aitab vältida veresuhkru suurenemist, mida teie tavaline suhkruline teraviljakauss annaks sina. Sellepärast on see üks meie lemmik tervisliku hommikusöögi ideed.

Mikrolaineahjus pool tassi külmutatud segatud marju koos teelusikatäie sidrunimahlaga, kuni see on kergelt sulatatud.

Kihistage peal veerand tassi segatud marju ja pool kolmandikku tassi granola. See võlukolmik on teretulnud asendus rasvase koormaga meistrite hommikusöögile, mis paneb sind vaid loid ja üllatavalt näljasena tundma.

slimming soob fajita pasta

KUIDAS SEDA TEHA: Sel ajal, kui täisteraleib röstib, prae kaks muna päikesepaistelisel küljel üles või üle mõlemal juhul soovitavad eksperdid säilitada munakollane jook, sest muna võib sisaldada kuni 50 protsenti rohkem toitaineid kui keedetud munakollane mittepulgaga pannil.

Püreesta pool avokaadost otse röstsaiale ja puista peale paprika, sool ja pipar. Kihistage kaks tomativiilu ja pange munad. Tänu oma suurele veesisaldusele on porgand ja kurk kaks kõige küllastavat ja niisutavat madala kalorsusega köögivilja. Ja nende ühendamine valgu- ja kiudaineterikka hummusega teeb peaaegu täiusliku kaalulangetamise suupiste.

Vaid ühe kikerhernepurgi abil saab sellest retseptist piisava nädala suupistete jaoks!

slimming soob fajita pasta

Tühjendage ja loputage untsist kikerherneste purki kuid hoidke kindlasti vedelikku! Ja visake need segistisse. Lisage küüslauguküünt, 2 tl jahvatatud köömneid, 2 supilusikatäit mahla 1 sidrunist, ¾ tl soola ja lisage seejärel 2 spl nõrutatud vedelikku või 2 supilusikatäit tahinit. Segamise ajal tilgutage aeglaselt ¼ tass oliiviõli ühtlaseks ja kreemjaks. Enne serveerimist tuleb peale puista paprika! Tõmbame välja kõik näpunäited ja näpunäited, et see lame kõht iganädalane söögikava planeerija õnnestuks.

Täna õhtul valmistate õhtusööki kaheks ööks ja kolmeks päevaks. Tänaõhtuseks õhtusöögiks - samuti järgmise paari päeva lõuna- ja õhtusöögiks - valmistate ülilihtsalt röstitud kanarinda slimming soob fajita pasta köögiviljade ja kinoaga.

Kana on mitmekülgne ja lahja seleenirikas valk - mineraal, mis hoiab naha hõõguvana ja ainevahetuse korralikult toimimas. Kinoa on iidne teravili, mida reklaamitakse mikroelementide, põletikuvastaste fütotoitainete ja antioksüdantide, nagu rasvapõletus kvertsetiin, tõttu.

slimming soob fajita pasta

Ja loomulikult jõuame köögiviljade vikerkaaresse, et saada neist igaühe ainulaadseid omadusi. Pange oma maitse järgi kaks koorega kanarinda umbes 1 nael küpsetusplaadile, mis oliiviõli, soola, pipra ja kuivatatud rosmariiniga kaetud. Järgmisena haki magus sibul, pool naela punast pipart, nael porgandeid ja pool naela rooskapsast.

Viska katteks 2 spl oliiviõli 2 küüslauguküünt. Maitsesta soola ja pipraga.

Viska kõik ühele alusele ja keeda 25—30 minutit või kuni kana saavutab sisetemperatuuri kraadi F. Vahepeal saate oma kinoa küpsetada vastavalt pakendi juhistele.

Sellest retseptist piisab 4 hommikusöögiks, millest me kasutame sel nädalal ainult 3 portsjonit, nii et võite viimase portsjoni lõpetada järgmisel pühapäeval visake lihtsalt homme portsjon sügavkülma, et see värske oleks! Me kasutame üleöö kaer õigeaegse kärpimise meetod, kuna oleme valinud ühe pikema küpsetusega kaera, terasest lõigatud.

Nende ettevalmistamine võib võtta kauem aega, kuid terasest lõigatud kaer on üks neist parimad kaerahelbed seal väljas. Need on glükeemilises indeksis madalamad kui valts- või kiirkaer, mis tähendab, et see hoiab teid täiuslikumana ja kauem. Nendesse kaeradesse on lisatud ka vitamiine B1 tiamiin ja B2 riboflaviinmis on nii olulised, et valitsus rikastab tavaliselt teie teravilja nendega! Lisage üks tass terasest lõigatud kaera ja keetke poletamine kohurasva kiiresti minut.

Katke pott, laske jahtuda ja hoidke seejärel potis üleöö külmkapis. Jah, see on nii lihtne. Söögivalmistus selle nädala hilisemaks ajaks: Türgi lihapallid ja Türgi burger Neid jahvatatud kalkuni lihapalle ja burgerit on nii lihtne valmistada ja need on maitsega pakitud.

73 Recipes ideas | recipes, cooking recipes, food

Maitse all mõtleme rauarikkaid spinate ja prebiootikume pakkuvaid sibulaid. Tegelikult on nii spinati kui ka sibula allikas prebiootikumidteie soolevigade toiduallikas.

Kui teie kõhubakterid on korralikult toidetud, võivad need aidata teil need lisakilod vabaneda ja isegi parandada teie meeleolu! Täna õhtul valmistate lihapalle spagetikõrvitsa roa jaoks ja kalkunipulbrit kalkuniburgeri jaoks.

Sega eraldi kausis kolmveerand naela lahja jahvatatud kalkunit kolmandiku tassi riivsaia, 1 muna ning seejärel jahtunud sibula ja spinatiga.

slimming soob fajita pasta

Maitsesta soola, pipra, kuivatatud tüümiani ja pune ning supilusikatäie Worcestershire'i kastmega. Kombineerige kätega ja moodustage kaks kolmandikku segust 12 väikese lihapalli moodustamiseks.

Teie tervislik iganädalane söögiplaan: 7 päeva lameda kõhuga eineid ja suupisteid - Kaalukaotus

Viimase kolmandiku segust umbes ¼ naela saate vormida pudruks - kasutada laupäeval kalkuniburgerina! Pange lihapallid ja puder kandikule umbes 25 minutiks või seni, kuni kalkuni sisetemperatuur on kraadi.

slimming soob fajita pasta

Kui see on puudutamiseks jahtunud, asetage mõlemad sügavkülmikukindlatesse anumatesse, mida saab kasutada hiljem sel nädalal. Küpsete banaanide magususest ja kaneeli soojusest piisab mullakaera maitse tugevdamiseks.

Veelgi enam, kaneeli veresuhkrut tasakaalustav toime pikendab nende kaerade püsivat jõudu.

51+ lihtsat nädalaõhtust õhtusööki, mida saate minutite jooksul koos visata

Head esmaspäeva, tõepoolest! Selleks hommikuks ühendage tass kaera, teelusikatäis kaneeli või kõrvitsakooki vürtsi sisaldab muskaatpähklit, nelki ja ingveritpool banaani viilutatudumbes 5 hakitud kreeka pähkli ja veerand tassi mandlipiima või oma valitud piim.

Pange minutiks mikrolaineahju, segage ja nautige!

slimming soob fajita pasta

Teete röstitud spargli ja pruuni riisiga tükikese sockeye lõhe või teie valitud loodusliku lõhe, lihtsalt mitte kasvatatud Atlandi. Lamekõhu dieedi oluline osa on sattumine nendesse põletikuvastastesse, aju kaitsvatesse oomegadesse, mis aitavad teil kaalust alla võtta ja teie tervist parandada ning lõhe neist kubiseb.

Lisaks saate spargli kaudu prebiootikume, et alustada soolestiku paranemist ja vähendada põletikku, mis põhjustab kaalutõusu.

25 Recipes ideas in | recipes, food, cooking recipes

Pange kergelt õlitatud alusele kaks sparglit 5-oz-ni nahk allpool. Maitsesta lõhe soola, pipra ja paprikaga ning spargel soola ja pipraga. Tilguta üle 2 spl küüslauguga infundeeritud oliiviõli ja poole sidruni mahl. Pange ahju ja küpseta, kuni kala kahvliga hõlpsalt helbestub, umbes minutit.

Vahepeal küpsetage 3 portsjonit pruuni riisi - ühe, mida kasutate täna õhtul, ja kaks, mida kasutate hiljem nädala jooksul. Lisaks mugavusele võivad külmutatud puuviljad olla ka väljaspool hooaega tervislikumad kui värsked puuviljad, sest külmutatud puuviljad korjatakse haripunktis ja on täis vabade radikaalidega võitlevaid antioksüdante.

Veelgi enam, puuvilja külmutamine võib aidata vabastada ka mõnda neist antioksüdantidest, kuna jääkristallid võivad avada rakud, milles neid hoitakse!