Te olete konsultant tervishoiutöötajaga enne südameinfarkti või mõne muu haiguse tekkimist. Paljud neist olid tarvitanud alkoholi. Teised inimesed, kes peaksid aurusauna või sauna vahele jätma, on epilepsiaga inimesed, antibiootikume võtvad inimesed ja kõik meelt muutvad ravimid, näiteks alkohol, tarvitanud inimesed, teatas Columbia ülikool.

Vale: Saun kasutab kaalulangetamist Saunu on kasutatud juba tuhandeid aastaid ja need on tänapäevalgi populaarsed. Saun võib aidata inimestel lõõgastuda ja lõõgastuda ning sellel võib olla muid tervisele eeliseid.

Higistamist on pikka aega kasutatud teraapiana. Maiad kasutasid higimaju aastat tagasi, kirjutab Harvard Health Publications. Soomes on saunu kasutatud juba tuhandeid aastaid ja iga kolmas soomlane kasutab neid siiani.

Ameerika Ühendriikides USA arvatakse olevat üle miljoni sauna. Peamised saunade jaoks pakutavad eelised on lõõgastus ja südame-veresoonkonna tervis.

Kuidas puhastada kõhurasva D-vitamiiniga Dr J9Live

Kuid saun ei pruugi kõigile sobida. Kiired faktid saunadest: Siin on mõned saunade põhipunktid. Täpsem teave on põhiartiklis. Saun on ruum, kus inimeste eesmärk on lõõgastuda kuivas kuumuses. See võib pakkuda südame-veresoonkonna tervisele eeliseid, mis sarnanevad treeningust. Alkoholi tarvitamine enne sauna või sauna ajal võib olla ohtlik. Kõigil, kellel on südame-veresoonkonna probleeme või kes on rase, peaksid enne sauna kasutamist pöörduma arsti poole.

Aurusauna eelised

Mis on saun? Saun on tavaliselt ruum, mida soojendatakse vahemikus 70 ° C kuni ° C või ° C kuni ° Fahrenheiti. Soome traditsioonilistes saunades kasutatakse tavaliselt kuiva soojust, mille suhteline õhuniiskus on sageli 10—20 protsenti. Teistes saunatüüpides on niiskus suurem. Näiteks Türgi stiilis saunades on suurem õhuniiskus. Sauna kasutamine võib tõsta naha temperatuuri umbes 40 ° C-ni või ° Fahrenheiti. Naha temperatuuri tõustes tekib ka tugev higistamine.

Pulss tõuseb, kui keha üritab end jahedas hoida. Harvad pole juhused, kui saunas lühikest aega veetes kaotatakse umbes pool higi. Saunatüübid Sauna on mitut tüüpi, lähtudes sellest, kuidas tuba köetakse.

Need sisaldavad: Puidu põletamine: Puitu kasutatakse saunaruumi ja saunakivide kütmiseks. Puuküttega saunades on tavaliselt vähe niiskust ja kõrge temperatuur. Elektriküttega: Sarnaselt puuküttega saunadele on ka elektriküttega saunadel kõrge temperatuur ja madal õhuniiskus. Põranda külge kinnitatud elektrikeris soojendab saunaruumi. Spetsiaalsetes lampides kasutatakse valguslaineid inimese keha, mitte kogu ruumi soojendamiseks.

Kiired faktid saunadest:

Temperatuurid on tavaliselt madalamad kui teistes saunades, kuid inimene higistab sarnaselt. Tavaliselt on infrapunasaunad umbes 60 ° Celsiuse järgi. Leiliruum: Need erinevad saunadest. Kuiva kuumuse asemel hõlmab leiliruum kõrge õhuniiskust ja niisket kuumust. Võimalik kasu tervisele Sõltumata sellest, kuidas sauna köetakse, või saunaruumi kaalulanguse eelised, on mõju kehale sarnane.

Kui inimene istub saunas, suureneb tema pulss ja veresooned laienevad. See suurendab vereringet, sarnaselt madala või mõõduka koormusega, sõltuvalt sauna kasutamise kestusest. Pulss võib sauna kasutamisel tõusta — löögini minutis.

Saun vs. Aurusaun

See võib tuua kasu tervisele. Valu leevendamine Suurenenud vereringe võib aidata vähendada lihasvalusid, parandada liigeste liikumist ja leevendada artriidivalusid. Stressitaseme vähendamine Kuna saunakuumus parandab vereringet, võib see soodustada ka lõõgastumist. See võib parandada heaolutunnet. Kardiovaskulaarse tervise parandamine Stressi taseme vähenemine sauna kasutamisel võib olla seotud kardiovaskulaarsete sündmuste väiksema riskiga.

Ühes Soomes läbi viidud uuringus jälgiti aasta jooksul meest vanuses 42—60 aastat.

parim kaalulangus macronutrient suhe salendav hea

Leiud viitasid sellele, et sauna kasutavatel inimestel võib olla väiksem risk südame-veresoonkonna haigustesse surra. Uuringus osalejatest suri kokku südame-veresoonkonna haigustesse, koronaararterite haigustesse või äkksesse südame surma.

Osalejad jaotati kategooriate järgi, kui sageli nad sauna kasutasid, sealhulgas kord nädalas, kaks kuni kolm korda nädalas ja neli kuni seitse korda nädalas. Pärast kardiovaskulaarsete saunaruumi kaalulanguse eelised kohandamist seostus saunatarbimise suurenemine surmaga lõppevate kardiovaskulaarsete haiguste riski vähenemisega.

Osalejad, kes kasutasid sauna kaks kuni kolm korda nädalas, kogesid südame äkksurma 22 protsenti vähem kui need, kes kasutasid seda ainult üks kord nädalas. Neil, kes kasutasid sauna neli kuni seitse korda nädalas, oli südame äkksurma 63 protsenti ja südame-veresoonkonna haigustesse suremise tõenäosus 50 protsenti väiksem kui neil, kes kasutasid sauna vaid üks kord nädalas.

Vaja on rohkem uuringuid, et teada saada, kas sauna kasutamisel ja südamehaigustesse suremiste vähenemisel on kindel seos. Sauna kasutamist võib seostada ka madalama vererõhu ja parema südametegevusega. Kuigi uuringud võivad olla paljutõotavad, ei tohiks sauna kasutamine südame tervena hoidmiseks asendada treeningprogrammi.

kaalulanguse vihjeid n nippe kaalulangus ja maksud

Regulaarse treeningu eeliste toetuseks on rohkem tõendeid. Nahaprobleemid Kuiv saun kuivab kasutamise ajal nahka. Mõnedel psoriaasiga inimestel võib sauna kasutamisel nende sümptomid väheneda, kuid atoopilise dermatiidiga inimestel võib see süveneda.

  • Eksperdi vastused lugejate küsimustele Kas poleks imeline, kui saaksite enne peole või mõnele üritusele suundumist koheselt veekaalu langetada?
  • Прости, я уже успела забыть, какой ты крохобор в своей науке, как любишь покопаться в любой свалке в поисках новых знаний.

Astma Astmaga inimesed võivad sauna kasutamise tõttu leevendada mõningaid sümptomeid. Saun võib aidata hingamisteid avada, lõtvuda ja vähendada stressi.

Sauna kaalulangus on kasutada soojusenergiat, et tarbida kehas rohkem rasvaenergiat. Saunaruum on suletud ruum, kus inimene võib kogeda kuuma ja kuiva vanni vestlust. See pärineb Soomest Helsingist ja soomlased kasutasid seda meelelahutus- ja tervendamisvahendina.

Madalam Alzheimeri tõbi? Uuringus osales tervet meest vanuses 42—60 aastat. Neil, kes kasutasid sauna 2—3 korda nädalas, oli 22 protsenti vähem dementsust ja 20 protsenti vähem tõenäoline Alzheimeri tõbi kui neil, kes sauna ei kasutanud.

slim body slim kaalulangus paljastage riided

Tulemused ei tõesta siiski, et saun põhjustaks riski vähenemist. Võib juhtuda, saunaruumi kaalulanguse eelised dementsusega inimesed sauna ei kasuta. Nende leidude kinnitamiseks on vaja rohkem uuringuid.

  • Волна страха охватила Макса, он выпалил из винтовки в воздух в качестве предупреждения.
  • Все дружно решили, что пришельцы задержатся на острове до завтра или послезавтра.

Terviseriskid ja ettevaatusabinõud Sauna mõõdukas kasutamine näib olevat enamiku inimeste jaoks ohutu. Kuid südame-veresoonkonna haigustega inimene peaks kõigepealt rääkima arstiga.

Vererõhu riskid Sauna soojuse ja ujumisbasseini külma vee vahel vahetamine pole soovitav, kuna see võib tõsta vererõhku.

Treeningujärgne aurusauna seanss võib olla lõõgastav, kuid see tõenäoliselt ei mõjuta kilode langetamist. Puuduvad teaduslikud uuringud, mis näitaksid seost aurusauna ja kaalulanguse vahel. Aurusaunas aja veetmine võib aga valulikke lihaseid positiivselt mõjutada.

Sauna kasutamine võib põhjustada ka vererõhu langust, nii et madala vererõhuga inimesed peaksid rääkima oma arstiga, et veenduda sauna kasutamise ohutuses. Inimesed, kellel on hiljuti olnud südameatakk, peaksid kõigepealt rääkima ka oma arstiga. Dehüdratsioonirisk Dehüdratsioon võib tuleneda vedeliku kadumisest higistamise ajal.

Teatud seisunditega, näiteks neeruhaigusega inimestel võib olla suurem dehüdratsiooni oht. Kõrgenenud temperatuur võib mõnel inimesel põhjustada ka pearinglust ja iiveldust. Ettevaatusabinõud Negatiivsete tervisemõjude vältimiseks soovitatakse järgmisi ettevaatusabinõusid: Vältige alkoholi tarvitamist: Alkohol suurendab dehüdratsiooni, hüpotensiooni, arütmia ja äkksurma riski.

Aastased uuringud Soomes äkksurma kogenud inimestest näitasid, et 1,8 protsendil juhtudest oli inimene viimase 3 tunni jooksul saunanud ja 1,7 protsendil juhtudest viimase 24 tunni jooksul. Paljud neist olid tarvitanud alkoholi. Piirake saunas veedetud aega: Ärge veetke saunas korraga rohkem kui 20 minutit.

Esmakordselt kasutajad peaksid kulutama maksimaalselt 5—10 minutit. Kuumusega harjudes võivad nad aega aeglaselt suurendada umbes 20 minutini. Joo palju vett: Olenemata sellest, millist tüüpi sauna inimene kasutab, saunaruumi kaalulanguse eelised fat burning boxing circuit asendada higistamisest kadunud vedelikud.

Inimesed peaksid pärast sauna kasutamist jooma umbes kaks kuni neli klaasi vett. Haigena hoiduge sauna kasutamisest: Haiged peaksid enne sauna kasutamist ootama ka tervenemist. Salendav lilla, kes on rasedad või kellel on teatud haigusseisundid, näiteks madal vererõhk, peaksid enne sauna kasutamist oma arstilt nõu küsima.

Juhendage lapsi: 6-aastastel ja vanematel lastel on sauna kasutamine ohutu, kuid seda tehes tuleks neid jälgida.

KAS AURUSAUNAD AITAVAD KAALUST ALLA VõTTA? - TERVIS -

Nad peaksid veetma seal korraga mitte rohkem kui 15 minutit. Kaug-infrapunasaunad: kas need töötavad? Kaug-infrapunasaunad FIRS on soovitatav inimestele, kellel on liikumisprobleeme ja terviseprobleeme, mis raskendavad viibimist saunas tavaliselt leiduvas kõrgel temperatuuril.

Uuringute ülevaates leiti, et FIRSi eelised võivad hõlmata järgmist: teatud tüüpi kõrge vererõhu, südame paispuudulikkuse ja südame-veresoonkonna probleemide paranemine koormustaluvuse suurenemine oksüdatiivse stressi, kroonilise valu ja kroonilise väsimuse vähenemine Andmed kehakaalu languse ja vere glükoosisisalduse kohta olid vastuolulised.