Liiga palju midagi pole kellelegi hea. Kas jogurt on terve suupiste? Puuvilja-, jogurti- ja granoolaparteid. Nii et naela lootmise lootmine sellele skeemile ei vii teid väga kaugele. Halvim: Bean ja juust Burrito Millegi rasvase ja vürtsika närimine pole uneaja lähedal suurepärane idee.

Kaalulangus: miks ma ei saa kaalust alla võtta? - Tervis -

Mõelge väikesele ja rahuldavale Halvim: järelejäänud pizza See võib tunduda tervislikum enneaegne suupiste kaalulangus, kuid kõik, mis on liiga rasvane, võib põhjustada kõrvetisi, eriti kui lamate varsti pärast andmist. Suupiste, milles on vähem kui kalorit, on palju turvalisem panus.

Parim: pool Türgi võileiba Kui soovite, et midagi teid täidaks, on pool võileiba täisteraleivale hea valik. Teie keha seedib täisteratooteid aeglasemalt, nii et tunnete end kauem rahul.

Kas ajurveda lubab suupisteid? Kui liigsöömist kirjeldatakse sageli kui tühja kaloritarbimist enneaegse näljahäda vältimiseks, siis tervislik suupiste on pigem mõistlik söömine - hoolikalt kavandatud tegevus, mille keskmes on teadlik söömine. Suupistete kogu eesmärk on vältida näljatunnet päeva suurema söögikorra vahel, vältides rämpstoitu või nulltoiteväärtusega esemeid ning pakkuda päeva keskel toitumispurset, et kohe energiat juurde saada. Kui terviseasjatundjad ja toitumisspetsialistid nõuavad mitmesuguseid toiduaineid, mida saaks hõlpsasti su igapäevasesse dieeti lisada suupistetena, siis Ayurveda suupistete stiil on pigem metoodiline ja keeruka disainiga.

Ja kalkunil on trüptofaan - aminohape, mis aitab sind uniseks muuta. Kui te ei tunne kalkunit, proovige maapähkli- või mandlivõid täistera röstsaial. Pähklivõis on tervislikke rasvu, mis tõstavad serotoniini taset, hea enesetunde kemikaali, mis aitab teil lõõgastuda. Halvim: Bean ja juust Burrito Millegi rasvase ja vürtsika närimine pole uneaja lähedal suurepärane idee.

Mitte ainult ei pruugi teil lõppeda kõrvetised, vaid teil võib olla ka palju ebamugavaid gaase tänu oadele mis oleks tervislik lisand õhtul varem. Parim: täistera kreekerid juustuga Kui soovite midagi juustu, proovige väikest kogust mõne täistera kreekeriga.

Kas Jaapani riisi kreeker suupistete terveks? - Harjutus

Või minge kühvel kodujuustu, milles on ka trüptofaani. Halvim: kiibid Rasv ja sool on halb kombo, eriti kui uneaeg läheneb. Lisaks on lihtne, kui neid on liiga palju, nii et see, mis algab väikesest maiusest, võib muutuda meeleoluks ja vööjooneks halvaks. Parim: popkorn Seni, kuni see pole võis või ülisoolases kastetud, on popkorn üsna hea valik.

Suupisted 9 parimat ja tervislikku suupistet kaalulanguse jaoks Te kõik tahate kaalu vähendada, kuid nende vaheline isu saab teie otsustamisel takistuseks. Kuid selle suupistete soovi ja isu saab muuta tervislikeks suupisteteks, mis oleks hoog ja aitaks teil kaalust alla võtta, ja samal ajal võivad teie isud rahuldada. Vahepealsel dieedil olles tundub, et sööte midagi, nii et nüüd on vähe süsivesikuid ja kõrge valgusisaldusega suupisteid, mida saab kodus hõlpsasti valmistada ja isegi lähedal asuvatest poodidest osta.

See on täistera ja sellel on kiudaineid, nii et see pakub rohkem rahuldust kui laastud ja hoiab teid kauem. Halvim: küpsised ja šokolaad Liiga palju suhkrut pakuvad teid - vähemalt natuke - kui peaksite aeglustuma.

Lisaks sellele järgneb kõrge suhkrusisaldusega sageli krahh, mis võib tekitada ebameeldivat tunnet.

tervislikum enneaegne suupiste kaalulangus

Parim: madala suhkrusisaldusega Granola baar See võib olla küpsise jaoks hea stand-up, kui kontrollite toitumisalast märgistust. Veenduge, et teie baaris oleks natuke mandli mutter poletada rasva ja kiudaineid ning mitte liiga palju suhkrut. Või sirutage käsi poole banaani ja peotäie mandlite järele - mõlemad tervislikum enneaegne suupiste kaalulangus magneesiumiallikad, mineraal, mis aitab teil tuule alla saada.

Selles puuvilja- ja pähklikombos on ka mõni trüptofaan.

  • Eesmärkide seadmine nurjus Liiga vähe magades - või liiga palju Mõnikord võtame kaalus üllatavatel põhjustel.
  • Mida te soovitate kui lapsele tervislikku suupisteid?
  • Kaalulangus spark

Halvim: jäätis Ben ja Jerry võivad teie nime kutsuda, kuid proovige vastu panna. Rasv ja suhkur võivad raskendada edasilükkamist. Ja kui valite maitse šokolaadiga, saate hilisel kellaajal kofeiini, mida te ei soovi.

tervislikum enneaegne suupiste kaalulangus

Parim: Kreeka jogurt Kui soovite kreemjat maiust, on parem idee valguga pakendatud kreeka jogurt. Lisage see mõne kirsi või vaarikaga, millel on melatoniin - hormoon, mis aitab teid unistuste maale ujutada.

tervislikum enneaegne suupiste kaalulangus

Halvim: suhkruline teravili See on täis tühje süsivesikuid, nii et see ei rahulda teid kaua. Kui teil on teraviljatuju, siis vahetage oma puuvilja- härmas- või kookoshelbed madala suhkrusisaldusega ja kiudainerikka sordi vastu.

Parim: kaerahelbed See ei ole ainult hommikusöögiks.

THE BEST INDIAN DIET FOR WEIGHT LOSS - 7 DAYS MEAL PLAN + MORE

Soojus võib olla rahustav ja kiud aitavad teil täita. Kaerahelvestes on ka und soodustavat melatoniini.

Halvim: järelejäänud pizza

Halvim: sooda Tõenäoliselt teate, et peaksite tundide ajal kohvist eemale hoidma, kuid jälgige ka teed ja sooda koos kofeiiniga. Püüdke kogu kofeiin ära lõigata vähemalt 6 tundi enne magamaminekut. Ja gaseeritud joogid võivad olla probleemiks ka siis, kui need on kofeiinivabad. Mullid võivad tekitada punnitust ja vallandada kõrvetised.

fitone-moderno

Ka öökapp pole hea mõte. Kuigi alkohol võib tekitada unetunde, võib see raskendada ka magama jäämist. Parim: taimetee Tassitäis taimset kofeiinivaba teed aitab teil enne magamaminekut lõõgastuda. Proovige kummelit, kannatuslille või palderjani. Piparmünt võib olla ka lõõgastav valik, kui te ei kipu kõrvetisi saama. Väldi mõttetut möllamist Kui leiate, et soovite hilisõhtust telerit vaadates midagi himustada, tehke paus ja küsige endalt, kas olete tõesti näljane.

Võib-olla olete lihtsalt igav, rahutu või olete valmis ööseks sisse pöörduma? Kuid kui teil on tõeline nälg, ärge ignoreerige oma keha signaale: kui teie kõht koriseb või veresuhkur on madal, on raske magama jääda.

Kas mädarõivaste segu on terved?

Õige öise suupiste valimine võib aidata teil kiiremini magada ja rahulikumalt magada. Mõelge väikesele ja rahuldavale Isegi kui tunnete end raevukana, ärge üle pingutage. Liiga täis kõhuga magama minek võib põhjustada kõrvetisi ja puhitusi, mis teevad puhkamise palju raskemaks. Selle asemel püüdke "minisööki", ideaalis sellist, kus oleks vähe valku ja mõned keerulised süsivesikud.

Meie meelest peame suupisteid väikesteks söögikordadeks; seetõttu ei pea me oma toidukorda petma friikartulite ja pakodade vahel toidukordade ajal. Kuid tegelikkus on sellest kaugel. Sellise rasvasisaldusega toidu regulaarselt söömine, isegi väikestes kogustes, võib meie kaalulanguse dieedil olla tohutult kahjulik.