Kuidas motiveerida ennast kaalust alla võtma: psühholoogi nõuanded Enne kehakaalu langetamist peaks naine endalt küsima, miks ta seda vajab. Kuidas ennast kaotada kodus: 20 lähenemist kehakaalu kaotamise motivatsioonile Sageli ei saa inimesed lihtsalt mõista, kuidas ennast kodus kaotada, sest neil ei ole selleks piisavalt tahtejõudu.

Ja hoida seda eemal? Veelgi raskem - peaaegu sinnamaani, et kilode lõplik langetamine võib tunduda Sisyphese võitlusena.

Kuidas säilitada motivatsioon kaalu langetamiseks

See on ilmselt põhjus, vastavalt hiljutistele uuringutele välja JAMAet ülekaaluliste inimeste arv USA-s kasvab pidevalt, samal ajal kui kaalulangetusreisidele suundub vähem inimesi kui kunagi varem.

Kuid mida need võitlevad hinged ei pruugi teada, on see, et kaalu langetamine ei pea olema nii raske loosung. Õigete meetodite kasutamisel võib kaalulangus olla vaevatu, meelelahutuslik ja mis kõige tähtsam tõhus. Esimene samm, nagu kõigi asjadega, on alustamine, kui olete rullis, ei saa te peatuda.

1 Paluge sõbral endaga kaasa minna

Sel eesmärgil oleme kokku kogunud 20 lihtsamat elustiili muutust, kuidas hoida motiveeritud kaalulangus tänu teadusele, mis kindlasti tõstavad teid üles ja on valmis ning on valmis kõik üksikud kohad põletama. Ja kui palju mitte tegema, õppige kindlasti ja vältige 40 kaalulangetamise 'saladust', mis üldse ei toimi.

Kui palute sõbral koos teiega trenni teha, muudavad teie jõusaaliseansid pühendumisteks ja hoiab ka sinna jõudes rohkem vaeva. Nii et haarake sõber, sihtotstarbeline kaalulangus liiklus maksimeerida oma aega jõusaalis. Lisaks annab see trikk teile kellegi, kellega pärast hilisõhtust haarata. Positiivne tugevdamine on suurepärane viis motivatsiooni hoidmiseks oma eesmärkide saavutamisel.

Ajaraiskamine

Uuring Psühholoogia piirid testis erinevaid motivatsioonipraktikaid 44 inimesel, et leida, mis on kõige tõhusam, ja nagu selgub, olid enesekõneluse kasutamisel parimad tulemused.

Öeldes selliseid asju nagu 'Ma saan täna või järgmisel korral paremini hakkama', hoiad sind motiveeritumana ja kohusetundlikumalt kaalulangetamise eesmärkide saavutamisel.

Ideede kohta, mida öelda, vaadake 50 inspireerivat tsitaati, mis kindlustavad teie päevade energiat. Alabama ülikooli heaoluekspert ütleb, et kõrge kaalukaotuseesmärgi seadmine endale võib takistada selle eesmärgi saavutamist.

Lihtne keelevahetus kaalulangus share parim muuta teie eesmärgi tunduvalt saavutatavamaks.

Kolme kuuga 25 naela kaotamine tundub ülim eesmärk.

Kuidas motiveerida ennast kehakaalu

Kuid kolme kuu jooksul nädalas ühe kuni kolme naela kaotamine näib olevat saavutatav. See on sama palju kaalu.

burn fat livestrong kuidas eemaldada rasva alaseljast

Kuid kui soovite veenduda, et olete oma kaalulangetamise võrdlusalustega motiveeritud, peaksite need üles kirjutama ja panema kuhugi, mida sageli näete - näiteks öökapil või võib-olla köögileti peal.

Dominikaani ülikoolis tehtud uuringust selgus, et need, kes panid oma eesmärgid kirja, täitsid neid suurema tõenäosusega kui need, kes seda ei teinud. Kaalulangus on palju enamat kui lihtsalt kehakujutis, nii et selle asemel, et kedagi väljanägemise järgi ebajumalatada, valige selle asemel keegi, kes on jõusaalis pallur - või võib-olla tervisliku toidu blogija.

Ja mõne erineva inspiratsiooni saamiseks kaalu langetamiseks vaadake 10 kõige hullemat kuulsuste kaalulangetamise lugu Kuid mõnele inimesele on spordisaali järgne sigaret lõõgastav. Kui olete üks neist, lõpetage kohe.

1. Tehke kindlaks, miks soovite kaalust alla võtta

Clevelandi kliiniku sõnul muudab suitsetamine mitte ainult raskemaks teie sportimise, vaid ka sellest, et saate trenni tehes vähem kasu. Seega, kui proovite seda kaalulangetamise eesmärki saavutada, pange pakk kõrvale. Hea küll. Veelgi enam, uuringus leiti, et need vennastumisharjumused tõestasid kehakaalu langetamisel negatiivset mõju. Teiselt poolt olid neil, kes käisid koos teiste inimestega, kes üritasid kaalust alla võtta, või inimestest, kes olid neist õhemad, palju paremad tulemused.

See võib kõlada karmilt, kuid jää nende inimeste juurde.

2 Alustage iga päeva motiveeriva fraasiga

Nii et tehke endale metafooriline pai ja mõelge pärast iga õnnestunud naela langemist koogikesi. Läätsed, terasest lõigatud kaer, kikerherned - kiltige kõik need toidud oma dieeti. Nii et ärge lõigake seda sõõrikut hommikul välja, kui see tähendab, et sööte kolm, kui teie töökaaslane nad järgmisele koosolekule toob.

Söö kõike mõõdukalt.

  • Sa määrasid kaalu, mida soovid omada, lõid treeningkava ja liitusid jõusaaliga - nüüd peate oma eesmärkide saavutamiseks hoidma seda entusiasmi!
  • Ideaalne kaalute kaotuse retseptid
  • Kuidas leida ülitugevat motivatsiooni kaalu langetamiseks - Depressioon

Need mitte ainult ei anna teile toidule psühholoogiliselt negatiivset pilku, vaid paljud uuringud näitavad, et kontrollitud kuidas hoida motiveeritud kaalulangus järgivad inimesed võtavad kaalu tavaliselt kohe pärast selle lõpetamist tagasi.

Näiteks uuringud JAMA leidis, et pärast kontrollitud dieedi lõpetamist suutis ainult 12 protsenti osalejatest hoida kaotatud kehakaalust 75 protsenti.

Fresh articles

See võib aidata teil saavutada kaalu langetamise eesmärke. Ajakirjas avaldatud uuring Ameerika ennetava meditsiini ajakiri leidis, et inimesed, kes hoolega oma toidukoguseid kajastasid, kaotasid oluliselt rohkem kaalu kui need, kes olid ebajärjekindlad või ei pidanud seda üldse.

poletage rasva perioodi jooksul ultraheli fat burner kit arvustused

Teadlased leidsid, et 16 untsi vee umbes kaks klaasi kuidas hoida motiveeritud kaalulangus võib aidata teil kaotada kuni 44 protsenti rohkem kaalu. Lisaks on veel nii palju muid tervisele kasulikke omadusi - alates sileda naha edendamisest kuni energiat hoides - et pole mingit põhjust sellest nahast loobuda.

Aeglasemalt süües olete palju paremini kooskõlas sellega, kui keha end täis tunneb, nii et te ei lõpeta tahtmatult üle. Nii et võta aega. Lõpuks sööte vähem - ja nautida oma toitu rohkem.

Tüdrukute kehakaalu langetamise psühholoogiline motivatsioon

Nii et ärge hoidke ennast. Sööge oma toite aeglaselt ja õigeaegselt, kui teil tekib nälg, et püsida motiveeritud kaalulangetamise eesmärkide saavutamiseks.

Saladus on plaadi suurus.

looduslikud rasva poletavad joogid kiire sobiva salendav plaaster avis

Kõigil üritustel, mida saate süüa, soovite loomulikult kogu oma taldriku täita. Võtke väiksem taldrik. See tervislik päeva algus on suurepärane viis motiveerida teid kaalulangetamise eesmärkide saavutamisel, nii et tunnete end kogu päeva jooksul vähem näljasena, kuid tänu valgu energiat suurendavatele eelistele olete valmis oma hiljem jõusaaliseanss.

Ajakirjas avaldatud uuring Käitumismeditsiini ajakiri leidis, et need, kes astusid iga päev kaalule, vältisid igasuguse kaalu suurenemist ja see tava aitas lõpuks kaasa nende kaalulangusele.

  • Tõelised lood: kuidas motiveerida ennast kaalust alla võtma Psühhoteraapia Kevad on alanud ja paljudel tüdrukutel on soov muutuda saledamaks.
  • Burning fat teeb nahka kulma
  • Kuidas motiveerida ennast kehakaalu

Muidugi ärge muretsege numbri vastu vaatamise pärast. Lubage endale 5-naelane ajapikendus, kuna teie kehakaal kõigub loomulikult. Suur osa kehakaalu langetamisest on seotud kehakujutisega, erinevalt toorestest arvudest. Nii et osta endale kena treeningriietus.

maitsetaimed mis soodustavad rasva poletamist iowa kaalulanguse valjakutse

Ja rohkemate viiside saamiseks, kuidas ennast üles tõsta ja liikuma saada, õppige 11 viisi, kuidas targad inimesed motiveerivad end trenni minema. Parema elu elamiseks hämmastavate saladuste avastamiseks kliki siia registreeruda meie TASUTA igapäevase uudiskirja saamiseks!