Idee, et inimkeha on geneetiliselt ette määratud ja kuulub ühte kolmest tüübist, pole midagi uut. Vaatleme näidet, mis hoiab asjad lihtsana.

Atleetvõimlemine iejuhatu Paljud treeningprogrammid nõuavad, et teate ühte või mitut kordue makimumit RM. Näitek nõuab kõrge inteniivuega koolitu HITet te töötakite t Sisu: Sissejuhatus Paljud treeningprogrammid nõuavad, et teate ühte või mitut korduse maksimumit RM. Neile lugejatele, kes on rauamängus uued, täpsustab RM maksimaalse arvu kordade arvu, mille jooksul saate enne lihaspuudulikkuse löömist raskust tõsta.

HST-ga juhendavad RM-id teid harjutuste jaoks kasutatava kaalu määramisel. Milline on näiteks maksimaalne kaal, millega võite 15 kordust kükitada?

keha slim no bem estar fat burner pimples

Kui olete selle raskuse teada saanud, saab sellest teie kaal 15RM. Üks viis oma RM-ide kindlaksmääramiseks on tegelikult harjutuste tegemine. Selle meetodi juures on hea see, et see on individuaalselt väga täpne. Üks puudus on see, et kõigi oma RM-ide kontrollimiseks kulub täiendavalt nädal ja kaalu suurus võib varieeruda sõltuvalt mitmesugustest teguritest, nagu uni, toitumine, stress, hiljutised haigused, ületreening jms.

Hinnang on oma RM-ide leidmiseks palju vähem aeganõudev viis. Oma RM-ide hindamisel on hea see, et see on gvt koolitus kaalulangus ja võtab väga vähe aega.

Kordamise maksimumide määramine! - Atleetvõimlemine

Puuduseks on see, et Rep-Max kalkulaatorid põhinevad mitmesuguste tõstukite tööomadustel. Seega teevad need kalkulaatorid üksikute tõstukite jaoks mõistlikult täpset RM-i ennustamisel halvasti.

Pealegi keskendub enamus Rep-Max kalkulaatoritele kükid, tõstukid ja pingipressid. Aga kuidas on teie teiste liftidega?

Atleetvõimlemine iejuhatu Paljud treeningprogrammid nõuavad, et teate ühte või mitut kordue makimumit RM.

Kas poleks tore teada oma RM-e näiteks ridade või lõugade kohta? Täpsem lähenemisviis on kasutada teoreetilist meetodit oma 15RM, 10RM ja 5RM määramiseks, võttes aluseks teie teiste treeningprogrammide uusimad RM-id. Selle lähenemisviisi juures on hea see, et see on individuaalselt väga täpne. Muidugi on peamine puudus see, et see hõlmab matemaatikat ja kõigil pole selle meetodi kasutamiseks piisavalt palju oma matemaatikaoskusi. Aga ära karda! Siin pakutakse teie või teie klientide RM-ide määramiseks sirgjoonelist lähenemisviisi.

Kordusmaksete leidmine Esimene samm on tuvastada vähemalt kaks oma RM-i iga treeningu jaoks, mida soovite oma treeningus kasutada.

poletage rasva alumise taga kidney oad rasva poletamine

Kui te juba teate oma RM-e, on see suurepärane! Kuid kui te ei tea vähemalt kahte RM-i iga treeningu kohta, peate neid testima. Valige siin oma harjutused. Pange vardale pisut raskust ja tõstke nii mitu korda kui võimalik, kuni jõuate kontsentrilisse lihasesse. Pange kirja tehtud kaal ja korduste arv.

Atleetvõimlemine

Pärast sobivat puhkamist visake vardale veel mõni kaal ja siis jälle uuesti välja. Pange kirja see kaal ja tehtud korduste arv. Ehkki saate seda teha nii mitu korda kui soovite, piirdume siinkohal ainult kahe erineva RM-i salvestamisega. Kui te juba teate oma eelnevate koolituste RM-e, saate neid väärtusi ülaltoodud testimise asemel lihtsalt kasutada.

Graafiku joonistamine Nüüd, kui teate mõnda oma RM-i, peate need graafikule joonistama. See graafik väljendab raskusi, mida saate tõsta, arvestades korduste arvu, mida gvt koolitus kaalulangus nende kaaludega teha. Alustage kahe joone joonistamisega; vertikaaltelg ja horisontaaltelg, nagu allpool näidatud.

metaboolne kaalulangus omaha iv toitumise kaalulangus

Märgistage vertikaaltelg "Kaal nael " ja horisontaaltelg "Kordused". Põhjalikkuse huvides peaksite pealkirja kandma graafikule "Kaal vs kordused". Näidiskeem: Klõpsake suurendamiseks! Tasub oma graafikut dateerida. Kuna toimivus aja jooksul muutub nt saate rohkem kordusi tõsta rohkem kaalutuleb vastavalt graafikule sisestatud teavet värskendada. Ehkki see võib tunduda palju tööd, on graafilise lähenemisviisi ilu selles, et see annab teile iga kord üsna täpsed ja individuaalsed tulemused.

Järgmine samm on jagada iga telg võrdseteks segmentideks, mis tähistavad väärtusi piki iga telge. Nii saate telje abil üles tõsta raskusi, mida saate tõsta, ja korduste arvu, mida saate nende raskustega teha.

Hiljuti on USAs välja pakutud uus Saksa mahusüsteemi GVT versioon Objektiivselt oli nii pikka aega tagasi välja pakutud meetodil väga vähe uut ja aastakümneid tagasi. Neile, kes ei ole tuttavad, seisneb GVT üldjoontes selles, et antud harjutuses täidetakse 10 kogumit kümnest korduvast massist. Nagu te saate aru, et 10 komplekti 10 kordust täita, ei tohi kaal olla tingimata liiga raske.

Selle näide on toodud alloleval graafikul. Nagu näete, on Repsi telg jagatud kümneks võrdseks segmendiks, millest igaüks tähistab kahte kordust. See võimaldab teil registreerida antud kaaluga tehtud korduste arvu. Kaalu telg on natuke keerulisem ja see sõltub konkreetsest analüüsitavast treeningust ning raskustest, mida saate mitmesuguste kordusväärtuste jaoks tõsta.

Vaatleme näidet, mis hoiab asjad lihtsana. Oletame, et teate, et suudate suruda pinget naela 8 korduse ja naela 13 korduse jaoks. Seetõttu on meil vaja, et Kaaltelg sisaldaks piisavalt raskuse väärtusi, et mahutada kõik raskused, mida võite selle treeningu jaoks tõsta. Seetõttu alustame selles näites kaalu telge 60 naelsterlingilt ja lõpetage naelaga. Meie graafik näeb välja järgmine: Klõpsake suurendamiseks!

Nagu näete, tähistab gvt koolitus kaalulangus kaalu telje piki raskust 20 naela. Pange tähele, et oleme jätnud kaaluväärtused alla 60 naela, kuna eeldame, et saate nende raskustega teha üle 20 korduse. Samuti tuleks mõista, et kuigi oleme väljendanud kaalu naelades, saate oma kaalu kilogrammides kg väljendada sama hõlpsalt, kui kasutate samu ühikuid kogu ulatuses.

RM-ide joonistamine Kui graafik on üles seatud, on aeg oma RM-id graafikule joonistada. Oletame, et teie 8RM on naela. See on teie esimene andmete väärtus. Selle andmeväärtuse gvt koolitus kaalulangus joonistamiseks tõmmake punkt Repps-telje 8 korduse väärtusest kriipsjoon lõpuni läbi graafiku.

Veenduge, et see joon oleks paralleelne Kaalu teljega.

suurendada lihasmassi: Saksa mahu süsteem - koolitusmeetodid -

Pange tähele, et kaks kriipsjoont ristuvad. Punkt, kus kaks sirget ristuvad, on teie 8RM, nii et joonistage sellesse kohta väike punkt. Graafik peaks nüüd välja nägema selline: Klõpsake suurendamiseks! Oletame, et teie järgmine andmeväärtus on naela 13 RM.

Selle RM graafikule kandmise protseduur on sama, mis 8RM puhul. Gvt koolitus kaalulangus vertikaalse kriipsjoone joonistamisega, mis algab Repsi teljel väärtusega 13 kordust ja kulgeb graafiku järgi ülespoole. Teine kriipsjoon on horisontaalne ja algab väärtusel kaalu teljel ja kulgeb kogu graafiku ulatuses. Kui need kaks sirget ristuvad, on teie 13RM. Joonistage väike punkt, kus kaks sirget ristuvad. Nagu näete, sisaldab graafik nüüd kahte eraldiseisvat RM väärtust. Tuleb märkida, et me saaksime veel rohkem RM-i väärtusi joonistada, et asju veelgi täpsemaks muuta.

Muidugi muudaks see toimingud natuke keerukamaks ja läheks seega selle sissejuhatava ülesande raamest välja.

Saksa mahtkoolitus

Joone joonistamine "kõige paremini sobivad" Kui teil on graafikule kantud kaks andmepunkti, olete valmis joonistama punktide vahel hiina kaalulangusturg paremini sobiliku joone. Seda joont nimetatakse "kõige paremini sobivaks" reaks, kuna kui kasutate rohkem kui kahte andmepunkti, on hea võimalus, et sirge ei läbiks kõiki punkte. Sel juhul peaksite tõmbama joone nii, et see oleks kõigile punktidele võimalikult lähedal.

Siit ka nimi "kõige paremini sobivad". Kuid meie praeguses näites käsitleme ainult kahte andmepunkti; meie sirgjoon läbib kindlasti mõlemat punkti. Joondage joonlaud või muu sirge serv nii, et see oleks joondatud mõlema andmepunktiga, ja tõmmake seejärel kõige sobivam joon nii, et see läbib mõlemat punkti ja ületab ka kaalu telje. Graafik peaks siis välja nägema järgmine: Klõpsake suurendamiseks!

Pange tähele, et kõige paremini sobiv joon kulgeb üle vertikaalse kaaltelje. Oluline on veenduda, et teie kõige sobivam joon ületab Kaalu telje, nagu allpool selgub.

RM-ide määramine RM-ide määramiseks mis tahes kaalu jaoks saate kasutada kõige paremini sobivat joont. Üks viis seda teha on vaadata graafikul olevaid väärtusi. Oletame näiteks, et soovite teada, kui palju 10 lb kaalulangus uks kuu saate 10 korduse jaoks tõsta st teie 10RM.

Joonista vertikaalse korduse väärtusel 10 kordust vertikaalne joon vertikaali vertikaaljoonel kuni kõige sobivam jooneni.

omatehtud kaalulangus kohurakk toit mis poletab rasva

Seejärel tõmmake horisontaaljoon punktist, kus teie vertikaalne joon haarab kõige paremini sobivat joont kuni kaalu teljeni. Vaadates seda, kus horisontaaljoon ületab Kaalu telge, näete hõlpsalt, et teie 10MM on umbes naela.

karmism keha parast kaalulangus parim kellaaeg rasva poletamiseks

Klõpsake suurendamiseks! Teine viis oma RM-ide määramiseks on kõige paremini sobiva joone võrrandi kasutamine.

Sellist joonevõrrandit väljendatakse üldkujul 1 See võrrand annab raskuse Wmida saate tõsta, arvestades korduste arvu Rmida saate teha. Ristlõike b saab kindlaks teha lihtsalt vaadates seda, kus kõige sobivam joon ületab Kaalu telje. Meie näites on ristlõige b umbes naela. Kuna sobivaima joone joonistamiseks oleme kasutanud ainult kahte RM-i väärtust, võite kalde m määramiseks uuesti kasutada neid väärtusi. Siiski tuleb märkida, et kui oleksime kasutanud kõige sobivama joone joonistamiseks rohkem kui kahte RM-i, siis ei saaks neid RM-i väärtusi kasutada joone kalde m määramiseks, vähemalt mitte siis, kui need tegelikult asetseksid kõige paremini sobib joon.

Üldiselt peate valima joonel olevad punktid; vastasel juhul ohverdatakse teie arvutuste täpsus. Seejärel määratakse kõige paremini paigaldatava joone kalle m järgmiselt: Nagu näete, on kalle m negatiivne arv, mida väljendatakse naelte arv kordi kohta.

Pange tähele, et kalle m jaoks on negatiivne arv lubatud; see tähendab lihtsalt seda, et kõige paremini sobiv joon kaldub Repsi telje poole, kuna see ulatub veelgi paremale. Nüüd, kui meil on kalde m ja ristlõike b väärtused, saame need sisestada võrrandisse, mis sobib kõige paremini.

See annab: 3 Pange tähele, et oleme võrrandisse lisanud ühikud naelad ja kordused. See aitab meil jälgida võrrandisse kuuluvate väärtuste tüüpe ja tuletab meile ühtlasi meelde, et rep-väärtuste sisestamisel annab võrrand kaalu väärtused.