Kurki ja kapsast võib tõesti ". Minu Joonis kaalulangus on alati olnud õnnemäng: Aga tähtsam on mitte kui palju ma kaaluvad minu jaoks, läks jalgsi oma kuuendal korrusel päev. Enne hommikusööki lüüa tellistest.

Shutterstock Minge võtke jalutuskäigule mõni päikesepaiste või isegi päevavalgus.

Miks peaksite kaalust alla võtma kõndima.

Noh, uurimus avaldati Rahvusvaheline endokrinoloogia ajakiri näitas, et unepuuduses täiskasvanutel, kes puutusid pärast ärkamist hämarasse valgusesse, oli täisväärtusliku hormooni leptiini kontsentratsioon madalam, samas kui sinises valguses energiasäästlikest sibulatest pärit oli leptiini tase kõrgem.

Laskes oma ellu pisut valgust, saate oma kaalukaotuseesmärkidele natuke elu, kui liigute saledama ja tervislikuma tuleviku poole. Kuidas kõndida kaalulangus.

vee roll rasvakahjustuses

Enne hommikusööki lüüa tellistest. Shutterstock Tervikliku tervisetreeneri Seth Santoro sõnul on keha rasvaprotsendi vähendamise parim strateegia saada jalutuskäik varsti pärast ärkamist. Shutterstock Kõndige nagu oleksite lennujaamas ja olete selle väljuva lennu jaoks lähedale lõiganud. Kui olete naela, kõndides kiirelt umbes 3,5 miili tunnispõletab iga 60 minuti järel umbes kalorit. Kui mahute iga päev minutilisele tasasele pinnale kiirele kõndimisele, olete nädala lõpuks kulutanud kalorit.

Uuringud näitavad, et selline iganädalane kalorikulu aitab kaitsta südamehaiguste eest ja muidugi hakkate ilmselt märkama, et näete ja tunnete end peagi teistsugusena. Shutterstock Inseneriuurijad on leidnud, et erineva kiirusega kõndimine võib kulutada kuni 20 protsenti rohkem kaloreid, võrreldes püsiva tempo säilitamisega. The Shutterstock Vaadake, jõuline käsivarre pumpamine mitte ainult ei kiirenda teie tempot, vaid annab ka hea ülakeha treeningu.

Kehakaal defineerib iseloomu

Veelgi enam: käsivarrel kiikuv kõndimisstiil põhjustab 5—10 protsenti rohkem kaloreid. Painutage oma käed 90 kraadi juures ja pumbake õlast. Kiigutage neid loomulikult, justkui sirutaksite oma tagataskus oma rahakotti.

Ettepoole pöörates peaks randme asetsema rindkere keskosa lähedal.

sanatooriumi ravi retseptid salenemist arsti kovalkov ülekaal

Kuidas suurendada kaalulangust kõndimise ajal. Shutterstock Kui soovite oma kõndimistempot suurendada, saate seda teha kahel viisil. Võite teha pikemaid samme või kiiret sammu. Eksperdid ütlevad, et parem on teha seda hiljem, sest sammu pikendamine võib suurendada teie jalgade ja jalgade koormust. Shutterstock Lisaks kiiruse muutmisele on see suurepärane võimalus rohkem põletada kõhurasv on vahetada pinda, millel kõnnite.

Miks on oluline kõndida - kaalulangetamiseks ja muuks.

Vaadake, rohul või kruusal kõndimine põletab rohkem kaloreid kui rajal kõndimine pehmel liival kõndides suurendab kalorikulu peaaegu 50 protsenti, tingimusel et suudate hoida oma sammu. Shutterstock Tehke vähemalt 20 minutit kõrge intensiivsusega kõndimist kolmel järjestikusel päeval nädalas, kuna põletate rohkem kardiotahteliste treeningute ajal ja pärast seda.

Vahelduvatel päevadel tehke mõõduka intensiivsusega sobivus tegevus umbes 30 minutit seansi kohta. Shutterstock Kiire kõndimine lühikesest mäest üles on suurepärane näide intervalltreeningutest, kui see on segatud tasase maastikuga kõndimisega.

Teie jalalihased tänan teid, kui tõusute kõndides kergelt ettepoole ja põlved on veelgi tänulikumad, kui aeglustate sammu, kergelt painutate jalgu ja astute nendest küngastest alla laskudes lühemaid samme.

Shutterstock Suurendage oma ülakeha treeningut kergete, kummist otsaga trekking-kepide abil. Kui olete kunagi murdmaasuusatanud, teate liikumist.

Toidulisand on toodetud Tervislik Origins.

Kui te pole seda teinud, siis läheb see nii: astu vasakpoolse jalaga edasi, kui varraga parem käsi tuleb ette ja istutatakse maapinnale, isegi vasaku jala kannaga. Postidega kõndimine, vähendades samal ajal põlvede stressi, töötades samal ajal rinna- ja käelihaseid ning mõningaid kõhulihaseid. Shutterstock Käte kaal võib küll suurendada teie kalorikulu, kuid see võib muuta teie käte kiiku ja põhjustada lihasvalu või isegi vigastusi.

Neid ei soovitata tavaliselt kõrge vererõhu või südamehaigusega inimestele.

kaalulangus kuidas alustada

Kui soovite neid kasutada, alustage ühe kilo kaaludega ja suurendage kaalu järk-järgult. Kaalud ei tohiks moodustada rohkem kui 10 protsenti teie kehakaalust. Hüppeliigutusi ei soovitata, kuna need suurendavad vigastuste tekkimise võimalust.

Naised suurendasid 6 kuu jooksul järk-järgult oma kõndimise kestust, jõudes maksimaalselt 1 tunnini päevas, kuid kogesid vähest kaalukaotust, kuni kõndisid vähemalt 30 minutit päevas.

30 nõuannet kaalulanguse jaoks kõndides - Kaalukaotus

See tulemus näitab, et kõndimise aeg võib olla seotud kehakaalu langusega. Veel ühes uuringus märgiti, et rasvunud naised, kes kõndisid kolm päeva nädalas 50—70 minutit, kaotasid 12 nädala jooksul umbes 6 naela 2,7 kgvõrreldes naistega, kes ei kõndinud 4.

Koos dieediga Ehkki kõndimine võib aidata teil kaalust alla võtta, on see palju tõhusam, kui seda kombineerida piiratud kalorisisaldusega dieediga. Kui mõlemad rühmad kaotasid märkimisväärses koguses kehakaalu, siis kõndimisrühma liikmed kaotasid keskmiselt umbes 4 naela 1,8 kg rohkem kui need, kes ei kõndinud. Huvitav on see, et kaalulangust võib mõjutada ka see, kas kõnnite pidevalt või lühemate puhangutega. Need, kes tegid kaks lühemat trenni päevas, kaotasid 3,7 naela 1,7 kg rohkem kui need, kes tegid 50 minutit pidevat kõndimist.

Sellest hoolimata ei näita muud uuringud olulisi erinevusi kehakaalu languses pideva ja vahelduva kõndimise vahel 7, 8. Seega peaksite valima, kumb rutiin teile kõige paremini sobib. Kui palju kaalu saate kaotada, kui kõndida 1 tund päevas? Kaalu kaotamiseks peate pidevalt sööma vähem mary kay kaalulangus kui päevas kulutate.

Võite suurendada treeninguga põletatud kalorite arvu nt kõndiminevähendada tarbitud kalorite arvu või mõlemat. Sageli öeldakse, et 1 kilo 0,45 kg kehakaalust võrdub kaloriga. Selle teooria põhjal peaksite vähendama oma kalorite tarbimist päeva võrra 7 päeva jooksul, et kaotada 1 nael 0,45 kg nädalas. Kuigi see reegel ei arvesta nii madalama rasvasisaldusega inimeste kui ka kehakaalu langusega kaasnevate kalorikulu vähenemisega, on enamiku kehakaalu alandada soovivate inimeste jaoks vajalik kalorite defitsiit kalorit päevas 9, 1011, 12, Osa sellest puudujäägist on võimalik saavutada 1 tunni päevas kõndimisega, samal ajal saate ka tarbitud kalorite arvu järk-järgult vähendada.

Sõltuvalt teie kalorikogusest võib kalori puudujääk päevas põhjustada kaalukaotust 0,5—2 naela 0,2—0,9 kg nädalas Mõni neist kaloritest saate põletada tund päevas päevas kõndides. Muud kõndimisest saadav kasu tervisele Lisaks kaalukaotusele on kõndimisel mitmeid muid eeliseid, eriti kui kõnnite mitu korda nädalas 30—60 minutit. Lõdvesta oma käsi. Ära kõiguta käsi kõndides edasi-tagasi. Astu nii, et esmalt toetada maha oma kanna ning seejärel nihutad raskuse päkale.

Hoia oma puusad, põlved ja jalad kohakuti, nii et jalad oleksid suunaga otse. Ära muretse, kui see esmapilgul veidi piinlik tundub.

  • Mis poleb kohurasva kiiresti
  • Kõnni end saledaks Kaota jalutades kuni 1 kg nädalas Sammude kogumine iga päev aitab sul kulutada kaloreid ning vabaneda liigsest kaalust Foto: depositphotos.
  • Trenni lõppu teeb ka mõned võimlemisharjutused.
  • Kõnni end saledaks | Kaota jalutades kuni 1 kg nädalas - Alkeemia
  • Rasva poletamine reie toidud

Hoia keha sirgus või veidi ettepoole kaldu. Hinga sügavalt. Kõnni kiiremini kui lonkides. Sa peaksid kergest hingeldamisest hoolimata olema suuteline lühilausetes vestlema.

Kiirenda tempot, kui tunned endas piisavalt jaksu; langeta, kui tunned väsimust. Jalanõude valik on määrav. Kui sa plaanid tõsisemalt kõndima hakata, siis tasub soetada sobivad jalanõud.

Sobivad jalanõud pakuvad varvastele piisavalt ruumi, kaitsevad kanda põrutuste eest, on mugavad ning kerged. Kõndides vähemalt pool tundi kiirusega poolteist kilomeetrit tunnis, kaotad tasasel maal kõndides umbes kalorit. Kui aga rühid ülesmäge või vastutuult, võid kaotada kuni 50 protsenti rohkem kaloreid.

Kalorid põletasid kõndides

Kaalust alla võtmiseks peaksid jälgima oma söödavate kalorite hulka. Normaalkaalus naine kulutab päevas ca kcal.

vblock kehakaalu languse ravi

Seega söö päevas kcal vähem, omastades toiduga kcal. Lisades siia juurde jalutuskäigud, on lihtsalt võimalik kaalu langetada 1 kg nädalas.

August 7 minutit lugeda Kuidas kaalulangetamisest sai minu kinnisidee Helen Partašjuk-Sootla Imedieedid, võluväega tabletid ja kreemid ning paljulubavad nädalased väljakutsed ajendavad tuhandeid inimesi iga päev võtma vastu otsust alandada kehakaalu. Oma lugu sellest, kuidas pelgalt otsus kaalust alla võtta võib muutuda kinnisideeks, oli nõus jagama meie pikaaegne anonüümseks jääda sooviv klubiliige. Põhjuseid, miks inimesed alustavad treeningutega ning võtavad luubi alla oma toitumise on erinevaid. Kes soovib kaotada mõned kogunenud lisakilod, kes kasvatada lihasmassi, kes muuta oma seniseid harjumusi või elustiili.

Söömisel Loobu näksimistest, eriti pirukate, kookide, kartulikrõpsude, maiustuste söömisest ning karastusjookide manustamisest. Ära luba endale maiustusi.

Eelista neile liikumist ning head tervist.

Kõndides 5 km päevas, kui palju saate kaalust alla võtta

Kui soovid maiustada, siis piira seda ühe söögikorraga nädalas. Ära söö kõhtu väga täis. Võta üks portsjon ning ära juurde tõsta. Söö rohkem köögivilja ja puuvilja ning vähenda riisi ja pasta kogust. Söö regulaarsetel kellaaegadel ning peamiste söögikordade vahel haara kaasa ka vahepala.