LISS cardio tugineb aeglastele lihastele, mida kasutatakse vastupidavusharjutustes. Seega, kui see on teie eesmärk, siis HIIT cardio tapab kaks lindu ühe kiviga kaotades samal ajal rasva ja kasvatades lihaseid.

  1. HIIT-südame osas on palju hype, peamiselt seetõttu, et see põletab väidetavalt vähem kaloreid rohkem kaloreid.
  2. Parimad rasva kadumise ja kalorite põletamise treeningud Valige oma rasvapõletustreeningutega kaloripõletus, mis aitab teil kiiret kaalulangust saavutada.
  3. Kaalulangus ravi jodhpuris
  4. Purple tiger fat burner
  5. Parimad rasva kadumise ja kalorite põletamise treeningud - Kaalukaotus

Lõpetage mõlemas komplektis õppused, tehes igaüks 40 sekundit, puhkeb iga harjutuse vahel 20 sekundit Töötage nii kõvasti kui võimalik igal treeningul, töötades selle tajutava koormuse skaalal tasemel Korrake kaks korda kokku 20-minutiline hiit kaalulangus minutit Täitke üks või kõik komplektid, mis seiskub 1 minutiga komplekti vahel Kui südame löögisagedus muutub liiga kõrgeks, jälgige oma intensiivsust kogu treeningu vältel ja lülitage see tagasi.

Muutke treeningut vastavalt vajadusele ja vältige valu ja ebamugavustunnet põhjustavaid harjutusi Circuit 1 - pikad hüppeid Ben Goldstein Hüppada nii kaugele kui võimalik, mõlema jalaga koos, maandumine pehmete põlvedega.

20-minutiline hiit kaalulangus pure light body slim arvustused

Korrake, hüpatakse ettepoole, hüpatakse pöördeks ja hüpatakse uuesti 40 sekundiks edasi. Küljelt kõhtu küljelt kakle Võtke vasak põlve külje poole, võtke parema küünarnuki põlve suunas.

Tolmuge oma vanad rulluisud selle 20-minutilise HIIT-treeningu jaoks

Astuge parem jalg alla ja lükake vasak jalg külje poole, minnes nii kiiresti kui 40 sekundit. Tehke see teisel ringil teisel ringil.

20-minutiline hiit kaalulangus 3 paeva kaalulanguse valjakutse

Külg külg 20-minutiline hiit kaalulangus lõuend Võtke parem jalg väljapoole ja painutage vasak põlve jooksja lunge, minnes nii madalale kui võimalik ja kätt puudutage põrandale. Nihutage jalad kiiresti õhku, et teisaldada teisel poolel. Korda 40 sekundit, seejärel jälgi 20 sekundit.

20-minutiline hiit kaalulangus missguded slimming

Krampida ja asetage oma käed põrandal jalgade kõrval. Plahvatusohtlikus liikumises hüpake jalg tagasi ettepoole, tõmmake jalad käte vahel üles ja püsti. Kui soovite, lisage lõpuks hüpata rohkem intensiivsust. Korrake 40 sekundit ja puhuge 20 sekundit.

Tehke iga harjutust 40 sekundi jooksul, jäädes vahele 20 sekundit. Korrake kaks korda kokku 8 minutit.

Jahutusaeg Pidage meeles Rollerblade'e, mille 90ndatel garaažis või kapis peitsite igaks juhuks kas olete kunagi tahtnud neid uuesti kasutada? Noh, täna on see päev, mil te need välja kaevate. Rulluisutamine, mille tegite tagasi, kui võis olla pigem spordispordi kergekäelisel küljel, kuid see minevikust tulev lööklaine on mõeldud maksimaalse kalorite põletamiseks minimaalse aja jooksul - ja see on turvaline viis veeta mõnda aega väljas, kui olete kodus kinni. Hankige näpunäiteid selle kohta, kuidas püsida uudse koronaviiruse pandeemia ajal terve, turvaline ja terve mõistusega. Allpool toodud minutiline rulluisutamise rutiin võtab suure intensiivsusega intervalltreeningu HIIT vormi.

Jääge sekundiks Veel Circuit 2 - kiiruse sportlased Hüpe paremale, maandumine paremal jalal. Istu ja seisab Seistage sammu või platvormi ette ja istuge, asetades käed puusade kõrval.

20-minutiline hiit kaalulangus mitme inimese kaalulanguskaart

Leota selga, kui pikendate jalgu oma ees. Pange jalad tagasi ja püsti, kasutades oma käsi, et vajadusel aidata. Toe kraanid astmesse Astuge sammu või väikese platvormi ette.

  • Kas HIIT on kaalulanguse jaoks tõesti parem kui madala intensiivsusega süda? - Kodu
  • HIIT menopausi südame treening
  • Kaalulangus pole aega

Puudutage sammu vasakule toe, nihutage jalad kiiresti õhku ja koputage sammu parempoolse ninaga. Vahetage kiire jalg 40 sekundit ja puhkega 20 sekundit.

20-minutiline hiit kaalulangus rasva kaalulangus toidud

Kõrge Knee Jogs Jog asetage, tõstke põlved nii kõrgele kui võimalik, kui soovite, igal ajal vöökohtadel. Maa pallide jalgadel ja hoia põlved painutatud imenduma mõju.

20-minutiline hiit kaalulangus toiduained mis poletavad rasva oma unes

Korda 40 sekundit, puhkeb 20 sekundit. Jääge sekundiks Alustage koos jalgadega ja lükake parem jalg ja tee vasakule, langetades käed üles, vasakule. Nüüd suruge vasak jalg teisel pool laia sammu. Püsige madalal maapinnal ja tehke oma sammud nii kaugele kui võimalik südame löögisageduse tõstmiseks.

  • MINUTILINE RULLUISUTAMISE HIIT-TREENING KALORITE PõLETAMISEKS - TERVIS -
  • minutiline HIIT treening - Fitness
  • Kaalulangus ja rabe kuuned