See viib nõela lõunasse liikuvale skaalale ja viib teid platoolt maha - lõplikult. Loe edasi, et mõista kiire kaalukaotuse võimalikke ohte, kes peaksid vältima kiiret kaalulangust ja palju muud. Nii et hoia oma keha üllatades - see peab olema sama tasakaalus kui sina.

Kaalulanguse platoo: kuidas sellest üle saada - Tervis -

Kas kaalul olev nõel keeldub lihtsalt liikumast? Ma tean, et peate olema pettunud.

Soovitatavad artiklid: "Kaotage 6 naela ühe nädalaga.

Lõppude lõpuks sööte tervislikumalt, suurendate kehalist aktiivsust, proovite kaalust alla võtta aeglases ja ühtlases tempos - ja lihtsalt ei saavuta tulemusi. Ära kaota siiski lootust.

Kuidas kaotada naela nädalas

Harvad pole juhud, kui nad kaalu kaotavad ja äkki takerduvad kuhugi oma eesmärgi kaalust kõrgemale. On raske mõista, et ühel nädalal võtsid teie söömis- ja kehalise aktiivsuse programm kilod maha tervislik kaalulangus uks nael nadalas kellavärk ning järgmisel nädalal on skaala ummikusse jõudnud! Kaalulangetamise platoo võib põhjustada mitu asja. Kõigepealt pidage meeles, et kui te esimest korda kaalulangetamise kava alustate, kaotate koos rasvaga sageli vedelikku, nii et võite kaotada rohkem kui loodetud kilo nädalas.

Kuid kaalulangetamise kliiniku kava on loodud selleks, et aidata teil kaotada rasva, mitte väärtuslikke lihaseid ega vedelikke, nii et teie kaalukaotuse kiirus pärast seda tõenäoliselt aeglustub. Portsjonite suurused võivad hõlpsasti pugeda ja enne kui teate, sööte lõpuks rohkem kui plaan ette näeb. Lihtne viis õigele rajale naasmiseks on tõmmata need mõõtetopsid ja lusikad ning mõõta paar päeva slimming jsg portsjonid.

Kiire kaalulangus - kas see on teile kasulik?

Iga päev vaid mõne lisakalori söömine võib teie kehakaalu langust pidurdada. Siin on veel üks võimalus: kui kaotasite plaanis algselt kaalu - ja järgite täpselt ettenähtud osi - võib teie keha kohaneda teie uue kalorite tasemega. Sel juhul peate võib-olla vähendama oma söömiskava kaloreid. Minge jaotisse Uue plaani loomine ja valige suvand nr 3 "Vähenda minu kaloreid", et vähendada kaloreid umbes päevas.

Oleme koostanud parimate valikute loendi.

See on ka suurepärane aeg toitude lisamiseks või plaanist kustutamiseks. Kas soovite rohkem puu- ja köögivilju? Valige valik nr 2, "Muuda tervislik kaalulangus uks nael nadalas plaani", valige küsimustikus sagedamini puuvilju ja köögivilju ning teie uues toitumiskavas kuvatakse rohkem.

Pidage meeles, et rohke kiudainerikka puu- ja köögivilja söömine on pilet pikaajalisele kaalulangusele.

  1. 47 parimat tervislikku toitu kaalulangetamiseks | Streamerium - Tervisliku Toitumise
  2. Poletage rasva metabolismi kiiresti

Teie toiduvalmistamistehnikad võivad samuti maksta teile rohkem kaloreid kui arvate. Veenduge, et arvestaksite oma toiduplaanis toiduvalmistamisel kasutatud rasvu.

Kuidas kiiresti kaalust alla võtta - milline on toitainete mõju meie tervisele

Ja kui kasutate toidu valmistamiseks õli, margariini või võid, ärge lisage toidulauas rohkem rasvu. Kalorid lähevad kokku, olenemata sellest, kas need pärinevad veidi suuremast osast või pannil olevast natuke lisainfost. Siin võib unts või teelusikatäis midagi muuta. Tihendage oma ettevalmistusi, et hoida oma kaloreid kontrolli all.

Kuidas kaotada kaalu rinnaga toitmise ajal, mõjutamata piimatarnet?

Segage see fitnessi jaoks Iga päev minutilise jalutuskäigu jooksul jooksulinti lüües või sõpradega naabruskonna silmust tehes saab keha soonde. Mõne aja pärast harjuvad teie lihased rutiiniga ja muutuvad antud ülesande täitmisel väga tõhusaks. Et hoida oma lihaseid äraarvamast - ja teha kaloripõletust - muutke oma füüsilist aktiivsust. Ja lükake ümbris võimule sellest platoost mööda!

Trial Room/Changing Room - #BeAware (Social Experiment) - iDiOTUBE

Näiteks lisage oma minutilise jooksulindi ajal mõned intervallid suurema kiiruse või suurema kaldega ronige küngastele, kui kõnnite väljas. Säilitage mõni minut seda kõrgemat intensiivsust, seejärel pöörduge tagasi oma mugavuse tasemele.

Pärast taastumist tehke seda uuesti. See aitab teil rohkem kaloreid põletada ja kaalust alla võtta. Samuti veenduge, et teie rutiin sisaldab jõutreeningu harjutusi näiteks raskuste tõstminemis aitavad vananemisest tingitud lihaskaotust neutraliseerida. Lihasmassi kasvatamine ja säilitamine on tervisliku kehakaalu saavutamise ace sideme kaalulangus, kuna lihaste säilitamiseks on vaja rohkem kaloreid kui rasva.

Rohkem platoo võimalusi Teatud ravimid, sealhulgas mõned antidepressandid, vererõhu ja diabeedi ravimid, võivad kaalulangust häirida. Küsige oma arstilt, kas mõni teie ravim võib teie kaalulangetamise eesmärke takistada ja kas on mõni sobiv alternatiiv, millel pole sama mõju.

Samuti on oluline veenduda, et olete seadnud realistliku eesmärgi. Proovige saavutada kaal, mida noorena täiskasvanuna hõlpsalt hoidsite. Kui olete alati olnud ülekaaluline, võib realistlik eesmärk olla kaal, mille juures teie vere rasvade, veresuhkru, vererõhu ja energia tase paraneb. Nõus sellega, et tervislik kaalulangus on aeglane ja püsiv. Eesmärk on kaotada nädalas mitte rohkem kui 1—2 naela. Isegi kui kaotate vaid pool kilo nädalas, liigute ikka õiges suunas!

Tervislik kaalulangetamise plaan kaotada 1 nael nädalas

Lõpptulemus on peaaegu kõigil juhtudel muidugi see, et kaalulangus tuleneb lihtsast matemaatilisest valemist: kui võtate rohkem kaloreid kui kulutate, võtate kaalus juurde; kui sööd vähem kui põled, langetad kaalu. Ilmselgelt soovite kuuluda viimasesse rühma. Nii et mõelge välja, kuidas luua vähem kaloreid, süües vähem ja tehes rohkem trenni. See viib nõela lõunasse liikuvale skaalale ja viib teid platoolt maha - lõplikult.

Algselt avaldati Meditsiiniliselt ajakohastatud aprill