Peale selle, olenemata sellest, kas tavaline CIMT peegeldab ateroskleroosi, on näidatud, et see ennustab haigust, nagu insult ja südame isheemiatõbi. Eksperdid ütlesid, et tippsportlased, võistlussportlased ja need, kes teevad väga rasket aeroobset või vastupanuvõimet, võivad suurendada treeningute ajal süsivesikute ja valkude tarbimist, et maksimeerida lihaste taastumist ja energiataset. Iga ARYA osaleja kohta saadi algsest kooli tervisekontrollist teavet nooruki vererõhu kohta üks manuaalse sfügmomanomeetri mõõtmine , antropomeetria ja puberteedi staadium. Tulevased uuringud peaksid seega kinnitama meie järeldusi seose kohta, mis on seotud kaalu vähendamise ja CIMTi regressiooni vahel. Esimene analüüsietapp, mille eesmärk oli kvantitatiivselt määrata ARIA populatsiooni BMI muutus, võrreldes lahja, ülekaaluliste ja rasvunud noorukite ja noorte täiskasvanute protsenti. Seda protseduuri korrati nelja etteantud nurgaga külje kohta , , ja 90 ° parema unearteri jaoks ja , , ja ° vasakule unearterile , kasutades Meijeri kaari.

kohandatud kaalulangus rochester tume naha ja kaalulangus

Toitumine ekstreemsete treeningute jaoks Pole tähtis, mis on teie liikumise põhjus - lihaste tugevdamiseks, kaalu langetamiseks, aeroobse vormi suurendamiseks või meeleolu parandamiseks - soovite tõenäoliselt treeningust maksimumi võtta. Kuid kas selle jõudluse maksimeerimiseks on mõni konkreetne söömisviis? Sellele küsimusele vastamiseks rääkige mitme eksperdiga selle kohta, mida teadus ütleb, ja vaatasite kõige selgemaid toitumise ja liikumise uuringuid.

kohandatud kaalulangus rochester slimming pakub

Kohandatud kaalulangus rochester välja, et treeningu eesmärkide saavutamiseks pole ühtegi parimat söömisviisi. Tegelikult ei pea valdav osa trenni tegevatest inimestest oma treeningrežiimi toetamiseks midagi erilist sööma, ütlesid mitmed eksperdid. Nagu me üksikasjalikumalt kirjeldame allpool, vajavad treenijad lihtsalt terviklikku ja mitmekülgset toitu: palju täisteratooteid ning vähe töödeldud ja rämpstoitu.

kohandatud kaalulangus rochester kulm duss poletab pruuni rasva

Inimesed, kes käivad kaks korda nädalas joogas, jooksevad paar tundi nädalas või löövad jõusaalis tund aega järjest kaalumasinaid, ei pea tavaliselt sööma spetsiaalset süsivesikute, kohandatud kaalulangus rochester ja rasvade suhet. Kõige tähtsam on see, et enamus inimesi ei pea mõõdukates treeningkavades kulutatud energia kompenseerimiseks rohkem kaloreid sööma - nii et mõned keerutamisklassid ei ole vabandus jäätisesundide ahmimiseks, ütles Joyner.

kohandatud kaalulangus rochester mis on head rasvapoletid

Eksperdid ütlesid, et tippsportlased, võistlussportlased ja need, kes teevad väga rasket aeroobset või vastupanuvõimet, võivad suurendada treeningute ajal süsivesikute ja valkude tarbimist, et maksimeerida lihaste taastumist ja energiataset.

Lõppkokkuvõttes peaks enamik inimesi lohutama, teades, et treeningrežiimi jaoks õige söömine tähendab vähem valgu, rasva ja muude mikrotoitainete osade täielikku väljaarvutamist dieedis ja rohkem tervislike, tervislike toitude söömist, ütles spordiala Nancy Clark toitumisspetsialist ja enimmüüdud "Nancy Clarki sporditoitumise juhendi" Human Kinetics, autor.

kohandatud kaalulangus rochester ilu slimming zhongshan

Niikaua kui umbes 85 protsenti dieedist koosneb toitvatest ja minimaalselt töödeldud toitudest, läheb teil hästi, ütles Clark. Mõnel päeval on see mustikad ja mõnel päeval mustikapirukas," rääkis Clark.

Siin on mõned lihtsad juhised, et veenduda, et te ei söö ja kompenseerige selle barre treeningu või minutilise sörkjooksu eeliseid.

Tutvustame teile parimaid söögiaegu teie treeningrežiimi jaoks. Paljud toidulisandid on sageli täidetud mõistatuslike koostisosadega ja neil ei pruugi olla dokumenteeritud mõju. Teadus on siiski tuvastanud mõned toidulisandid, mis võivad mõnele sportlasele kasuks tulla.

kohandatud kaalulangus rochester kui kiiresti nahale kahaneb parast kaalulangust

Siiski on mõned lihtsad toitumisalased juhised, mis võivad aidata teil kaalukaotuse treeningust maksimumi võtta. Tippsportlased peavad planeerima söödud rasva, valgu ja süsivesikute suhte ning tagama, et neil on õige arv kaloreid, et jõuda kurnavatele terviseprobleemidele.