Detox-meetod on efektiivne ainult koos tervisliku toitumisega, samas kui kaalulangetamiseks mõeldud vee joomine ei anna pikaajaliseks kehakaalu langetamiseks vajalikke toitaineid. Mida teha, et saada lame kõht kuus 1. Samuti võite vett tarbida värskete puu- ja köögiviljamahlade ning suppide kaudu. Kõhurasvade kahanemise esimesed kaks nädalat on esmatähtsad, kuna toitumise ja kehalise aktiivsuse muutused võivad lühikese aja jooksul näidata märkimisväärseid tulemusi.

Mis iganes tegevuse valite, veenduge, et süda pumbaks kiiremini vähemalt 20—30 minutit, et te tõesti higistaksite. Ujumine on sport vähese mõjuga mis on hea, sest see ei vigasta liigeseid. Võtke sõprade või pereliikmetega tantsutunde, et oleks veelgi lõbusam! Lisage jõutreening oma treeningkavasse 3 korda nädalas. Tõstmine tõstab lihasmassi, mis on vajalik ainevahetuse kiirendamiseks ja rasva põletamiseks kogu päeva vältel. Jõutreeningu ja aeroobika kombinatsioon aitab kaalulangetamist kiirendada tõhusamalt kui ainult ühte tüüpi harjutusi tehes.

Jõutreeningut ei arvestata aeroobse miinimumi - 30 minuti päevas - hulka. Kui te ei tea, kuidas kangit korralikult kasutada, kasutage raskuste tõstmise masinat kaalumasin. Kui plaanite end iga paari päeva tagant kaaluda, pidage meeles, et lihas kaalub rohkem kui rasv. Ärge muretsege, aga need lihased aitavad teil järgmise 2 nädala jooksul rohkem kõhurasva kaotada! Alustage lihtsate ja tuttavate harjutustega nagu biitsepsi lokk käelihaste harjutusedpush-up, pull-up, tricep lokid, külgmine tõusja liikuge rinnakorv.

Tehke 3 ringi kordusega. Hea mõte on kasutada õige kaaluga hantlit, et saaksite säilitada kogu ringi korraliku kehahoia, kuid saaksite ka pöörete vahel puhata. Kombineeri Suure intensiivsusega intervalltreening kõrge intensiivsusega intervalltreening või üldtuntud akronüümiga HIIT.

Kuidas Saada Kuu Jooksul Lame Kõht | Tervis ja heaolu

HIIT tõstab teie südame löögisagedust ja hoiab teie lihaseid ühe tingimuse korral aimamas või fikseerimata.

HITT aitab tõhusamalt vabaneda rohkematest kaloritest ühe lühikese perioodi jooksul erinevalt madala intensiivsusega treeningutest, mille variatsioonid on väikesed või puuduvad.

Näiteks sörkjooksul tehke 30—60 sekundiline sprint. Seejärel sörkige 2—4 minutit mõõdukas tempos, enne kui uuesti sprindite. Isegi kõndimist saab kohandada HIIT-treeningutele, muutes tempot ja lisades ülesmäge kõndimist.

Kodu Vihjeid Kuidas kaotada kõhurasva 2 nädala jooksul Kuidas kaotada kõhurasva 2 nädala jooksul Kui kõhu ümbru on veidi ravane, on ee normaalne. Ehkki kahe nädala jookul on või Sisu: Näpunäited Kui kõhu ümbrus on veidi rasvane, on see normaalne. Siiski on mõistetav, kui soovite kõhtu lamedamaks muuta, et see õhem välja näeks.

Kõndimine on suurepärane alternatiiv põlve- või liigeseprobleemide korral. Tuumalihaste treenimine aitab toonust ja toonust kõhulihastel ja seljal. Pidage meeles, et treeningu jaoks pole konkreetset "punkti", kuid mida rohkem te töötate oma südamelihaseid, seda saledam olete ja seda rohkem kaloreid kulutate kogu päeva jooksul. Lisaks paraneb teie rüht pärast mõnenädalast põhitreeningut muutes teid saledamaks! Proovige teha mõnda tavalist joogaliigutust, näiteks planku plangupoossõdalane väänatud sõdalase poletage kohurasva kahe nadala jooksul ja koobra poos kobra poos oma südamelihaste venitamiseks ja toonimiseks.

Ühendage treening kogu päeva liikumisega. Valige järgmise 2 nädala jooksul sagedamini trepist liikumine või kõndimine. Kõndige pärast söömist 10—20 minutit, et aidata kehal toitu seedida, liigseid kaloreid põletada ja ainevahetust hoida.

Tulge mõni peatus enne sihtkohta bussist või rongist maha ja jätkake jalgsi. Minge jalgsi toidupoodi, kui elate selle lähedal. Võimalusel kõndige või rattaga tööle. Minge lifti või eskalaatori kasutamise asemel trepist. Dieet ja füüsiline koormus on olulised, kuid uni ja stressitaseme vähendamine mõjutavad ka seda, kuidas keha rasva kasutab või varub. Unepuudus ja kõrge stressitase suurendavad kortisooli - hormooni, mis käsib kehal rasva kõhus varuda.

Kui järgmise 2 nädala jooksul on töös või peres midagi stressi tekitavat, proovige oma stressi korralikult maandada. Proovige tähelepanelikkuse meditatsiooni harjutada iga päev vähemalt 10 minutit. Jooga võib aidata ka stressi leevendada. Plussina saate ka oma lihaseid toniseerida ja kaloreid põletada! Rääkige oma arstiga, kui arvate, kaalulangus uks paev kiiresti teil on uneprobleeme näiteks unetus või uneapnoemis häirib teie une kvaliteeti.

Vältima puhastab organismist toksiinidest vabanemise protsess ainult teatud vee või vedelike tarbimisegavedel dieet vedel dieet ja muud kaalulangetamise trikid.

Kui palju kõhurasva kaotate kuu aja jooksul?

Puhastab tavaliselt tõhus kaalulangetamiseks ainult koos tervisliku toitumisega kuna vedelad dieedid ei anna kõiki vajalikke toitaineid. Mida iganes uus dieediprogramm lubab, pole võlurelva!

Ära muretse! Kerige alla, et teada saada, kuidas kaloraaži hõlpsalt vähendada.

poletage kohurasva kahe nadala jooksul

Vältige suhkrut sisaldavaid toite Vältige suhkrut sisaldavaid toite, nagu suhkrukuubikud, koogid, kondiitritooted, küpsetised, kastmed, ketšup, pudelites salatikastmed, granola tahvlid, kommid, piim ja valge šokolaad, pasta, leib, valge jahu, sooda, pakendatud puuviljamahlad, siirupid, maitsestatud teed, maitsestatud jogurt ja suhkruvabad toidud.

Magusate toitude vähendamine aitab vähendada kalorite tarbimist ja südame-veresoonkonna haiguste, hüpertensiooni, II tüüpi diabeedi, unehäirete, ADHD ja vähi riski 9 Suurendage kiudainete tarbimist Kiudainerikkad toidud sobivad kiiresti kaalulangetamiseks Neid tuntakse ka kui "keerukaid süsivesikuid".

poletage kohurasva kahe nadala jooksul

Nad moodustavad maos geelitaolise kihi, pikendades seeläbi seedimise aega. See omakorda suurendab küllastustunnet Need aitavad parandada seedimist, suurendades heade soolebakterite arvu ja mitmekesisust Toidukiud parandavad ka soolestiku üleminekut käärsoole kaudu ja hoiavad ära kõhukinnisuse ja toksiinide kuhjumise.

Siin on, mida saate tarbida: Köögiviljad - porgand, lillkapsas, hiina kapsas, kapsas, bok choy, spinat, mangold, lehtkapsas, rediseroheline, petersell, talisibul, okra, baklažaan, edamame, herned, pudelkõrvits, mõru-kõrvits, harjakõrvits, peet, kurk, tomat, salat ja cilantro. Puuviljad - õun, banaan, virsik, pirn, apelsin, sapodilla, ploom, granaatõun, mustikas, maasikas, mooruspuu, guajaav, ploom, arbuus, muskmelon, greip, magus lubi, laim ja sidrun. Terad ja pseudograanid - pruun riis, punane riis, must riis, sorgo, oder, purustatud nisu, amarant, kinoa ja kaer.

poletage kohurasva kahe nadala jooksul

Seemned - chia seemned, jahvatatud linaseemned, meloniseemned, kurgiseemned ja kõrvitsaseemned. Siin on loetelu kiudainerikastest kaalulangetamiseks mõeldud toitudest.

Tarbi rohkem valku Teadlased leidsid, et kõrge valgusisaldusega dieet toob kaasa suurema kehakaalu languse, suurema ainevahetuse, küllastumise ja rasvade oksüdeerumise, vööümbermõõdu vähenemise ja lihasmassi paranemise 1415 Siin on lahja valguallikate loetelu.

Tarbige iga söögikorra ajal vähemalt ühte valguallikat: Taimsed lahjad valguallikad - neerubad, fava oad, sojaoad, edamame, läätsed, garbanzo oad, seened, tofu, seemned ja pähklid. Loomsed rasva valguallikad - muna, piim, jahvatatud kalkun, nahata kanarind, makrell, lõhe, tuunikala, kilttursk, heeringas, basa, karpkala, jogurt, kodune suhkruta ricotta juust ja kaseiinivesi.

Vähendage oma kalorikulu: Vähendage kalorite söömist võrra iga päeva kohta. Rasva langetamiseks peate põletama rohkem kaloreid kui sööte.

Uuringute kohaselt peavad naised koos meestega sööma iga päev — ja — kalorit. Saa piisavalt magada: Jõutreeningutest täielikuks taastumiseks veenduge kindlasti piisavalt magada. On väga soovitatav, et täiskasvanud peaksid saama üldise tervise tagamiseks 7—9 tundi und öösel. Vaadake veel: mao vähendamise näpunäited 6. Toitu närida: Mantratest üks, mis aitab teil vähendada kõhu rasva ja puhitus, on hoida toitu suus pika aja jooksul närimiseks. Parem seeditav toit vähendab puhitust.

See vähendab ka toidu söömist märkimisväärselt ja seeläbi peatub mao puhitus. Need kiudaineallikad on head seedimiseks, kiirendavad seedesüsteemis olevate jäätmete kõrvaldamist ja aitavad ka rasvade kaotamisel.

Lisage rasva valikuliselt. Lähinädalatel asendage kogu oma rasv monoküllastumata rasvaga. Seda tüüpi rasva võib leida pähklitest, oliividest ja oliiviõlist, linaseemnetest ja avokaadost. Valige portsjonid, mis sisaldavad rikkalikult täisteratooteid, valke ja monoküllastumata rasvu.

poletage kohurasva kahe nadala jooksul

Näiteks valgurikas smuuti koos kreeka jogurti, mandlivõi ja kaeraga või tükk täistera leiba, millele on lisatud maapähklivõi, hoiab teid pikka aega täis, pakkudes samal ajal teie lihastele piisavalt toitaineid saab. Liigse rasva lahustumise osas kehas pole kõik kaalulangetamise harjutused võrdsed. Järgmise 2 nädala jooksul valige kõrge intensiivsusega harjutused, nagu sörkjooks, samm, jalgrattasõit, sõudmine või hõlpsalt keerulised treeningud õues. Järgmise 2 nädala jooksul tehke jõuharjutusi 6 korda.

Mida teha, et saada lame kõht kuus

Nii harjutad 3 korda nädalas ja harjutad ülepäeviti. Alustage 1,8—2,3 kg raskuste harjutustega, seejärel tõstke 3,2 kg üles, kui suudate seda taluda. Valige masinakoolitus vabade raskuste asemel, kui te ei tea, millised raskused teile sobivad. Spordi ajal pigistage alati kõhulihaseid, kuid ärge painutage selga.

ONLY 3 DAYS TO REMOVE STRETCH MARKS COMPLETELY JUST USE

Kõhu krõmpsud ehitavad lihaseid ja aitavad teil saada õhuke vöökoht. Tõstke raskusi korraga vähemalt 30 minutit. Võite alustada lihtsate ja populaarsete harjutustega, nagu biitseps, surumine, kangid, biitseps, rindkere sirutused, raskused rindkere tasemel. Jagage harjutus 8 ja 10 liigutusega kolmeks osaks. Peaksite kasutama piisavalt raskeid raskusi, et lihaseid väsitada ja pärast kolme treeningkorda puhata. Tehke kõrge intensiivsusega intervalltreeninguid HIIT.