Sihitud südame löögisageduse tsooni jõudmiseks seadke vanusele tuginedes järgmised löögivahemiku vahemikud: Vanus aastatel. Enamiku täiskasvanute jaoks on ohutu eesmärk pulss treenimise ajal 50—85 protsenti teie maksimaalsest pulsisagedusest. Lihasjõu sanktsioonide kehtestamine viitab glükoosi lisakasutamisele lihasrakkude abil. Tervislik keha: Vilgas jalutamine on üks rahulikumaid harjumusi. Esimene rühm järgis pärast kuldstandardiks peetava diabeedi ennetamise programmi DPP eeskujul kujundatud sekkumist, mille eesmärk on saavutada kuue kuu jooksul seitsmeprotsendiline kehakaalu vähendamine. Tervena püsimiseks piisab mõistlikust annusest füüsilisest treeningust 30 minutit iga päev.

Words at War: The Hide Out / The Road to Serfdom / Wartime Racketeers

Alumine rida Vilgas kõndimine: ideaalne tempo, vilgas jalutuskaigu poletamine, põletatud kalorid Kaasame tooteid, mis meie arvates on meie lugejatele kasulikud. Kui ostate sellel lehel olevate linkide kaudu, võime teenida väikest vahendustasu.

Siin on meie protsess. Vilgas jalutuskäik on üks lihtsamaid ja tõhusamaid kardiotreeninguid.

kui ehitate lihaseid poleb see rasva

Ja mis kõige parem - tõenäoliselt on teil juba olemas kõik alustamiseks vajalik. Võite teha reipat, higi ergutavat jalutuskäiku nii siseruumides kui ka väljas ja ilma erivarustuseta. Hea tossupaar on peaaegu kõik, vilgas jalutuskaigu poletamine vajate, et saaksite kiire tempoga jalutuskäigult palju kasu saada.

ruth howie kaalulangus

Kiire kõndimisega suurepärase treeningu saavutamise võti on sellise tempo hoidmine, mis annab südamele ja kopsudele väljakutsuva treeningu, kuid mitte nii raske, et liiga kiiresti aur otsa saaks.

Jätkake lugemist, et teada saada, kuidas vilgas kõndimisega oma füüsilist ja vaimset windows 7 slimming suurendada, ning ka eeliseid, mida sellest treeningvormist kasu saate.

Vilgas kõndimine: ideaalne tempo, eelised, põletatud kalorid

Mida peetakse hoogsaks kõndimiseks? Kas see on natuke kiirem kui teie tavaline tempo?

  • Chennai jõulupühade jaoks on vaja külastada 9 kirikut Kaasaegse inimese elu on varjatud rohke stressi, murede ja ärevusega.
  • Kuidas poletada arm rasva paevas
  • Vilgas Kõndimine: Ideaalne Tempo, Eelised, Põletatud Kalorid | Sobivus

Kas see on palju kiirem? Vaatame lähemalt kolme võimalust, kuidas mõõta, kas kõnnite õiges tempos.

Diabeedieelse võitluse korral on vilgas jalutuskäik parem kui sörkimine

Siht pulss Üks viis, kuidas teha kindlaks, kas kõnnite piisavalt kiiresti, on mõõta pulssi. Enamiku täiskasvanute jaoks on ohutu eesmärk pulss treenimise ajal 50—85 protsenti teie maksimaalsest pulsisagedusest.

parimad tasulised kaalulangusrakendused

Treening vastavalt soovitud pulsisagedusele tähendab, et saate treeningust suurimat kasu. Ameerika Südameassotsiatsiooni andmetel: Teie eesmärk pulss mõõduka intensiivsusega treeningu ajal on umbes 50 kuni 70 protsenti maksimaalsest pulsisagedusest. Teie eesmärk pulss intensiivse tegevuse ajal on umbes 70 kuni 85 protsenti maksimaalsest pulsisagedusest.

kaalulangus hunter

Milline on teie maksimaalne pulss ja kuidas te teate, mis see on? Teie maksimaalne pulss on lööki minutis bpmmillest lahutatakse teie vanus aastatel.

slim down reied kuus

Teie soovitud pulsisageduse vahemiku väljaarvutamiseks toimige järgmiselt. Teie soovitud südame löögisageduse madala taseme korral korrutage lööki minutis, millest lahutatakse teie vanus 0,ga 50 protsenti. Teie soovitud südame löögisageduse kõrgeimaks saavutamiseks korrutage lööki minutis, millest lahutatakse teie vanus 0,ga 85 protsenti.

Selle inimese jaoks oleks nende eesmärk pulsisagedus kõndimisel vahemikus 90— lööki minutis.

Uudsed terviseandmete kuvarid võivad kaasa tuua vähem kaloreid

Kui te pole kindel, kuidas oma pulssi mõõta, toimige järgmiselt. Asetage oma nimetissõrme ja keskmiste sõrmede otsad vasaku randme siseküljele, kuni tunnete pulssi. Ärge kasutage oma pulsi mõõtmiseks pöialt, kuna pöidlal on oma pulss.

See võib anda teile ebatäpse lugemise.

kuidas olgadele ja katele ohutada

Vaadake kella või kella ja loendage 30 sekundi jooksul sõrmeotstega, kui palju lööke te tunnete. Kui olete selle numbri saanud, korrutage number 2-ga, et saada oma lööki minutis. Näiteks kui loendaksite 55 lööki 30 sekundiga, oleks teie pulss lööki minutis 55 x 2.

Sihitud südame löögisageduse tsooni jõudmiseks seadke vanusele tuginedes järgmised löögivahemiku vahemikud: Vanus aastatel.