Jälgige kõike, mida sööte ja joote 3 päeva jooksul, ning arvestage oma päevase kogusummaga FitDay. SAMM: arvutage ainevahetuse põhikiirus Igaüks meist nõuab sõltuvalt kehakaalust, aktiivsusest ja vanusest erinevat kogust toitu. See aitab vältida jaotusi: kui soovite tõesti midagi keelatut, võite selle süüa. Paljud inimesed tahavad teada saada, kui palju kaloreid nad päevas põletavad, et aidata neil kaalust alla võtta. Alustage söödud toidu igapäevast arvestust.

Vihjeid Kuidas arvutada vajamineva hoolduse kogusumma päevas Kaltium on energiaühik, mida keha kautab igapäevaelt elu toetavate funktioonide ja tegevute ooritamiek.

fatkiller volts

Toidut omatatavate kalorite hulk toidab teie keha. Igale inimeele on päeva vajali Sisu: Nõuanne Kaltsium on energiaühik, mida keha kasutab igapäevaselt elu toetavate funktsioonide ja tegevuste sooritamiseks.

Kalorite kalkulaator

Toidust omastatavate kalorite hulk toidab teie keha. Igale inimesele on päevas vajalik kalorite hulk sõltuvalt vanusest, pikkusest, kehakaalust, soost, kõhnast kehakaalust ja aktiivsustasemest. Kui teate, kuidas arvutada iga päev vajalikke kaloreid, saate koostada õige toitumiskava, mis aitab teil oma tervisega seotud eesmärke täita.

Sammud 1. Saate arvutada vajaliku kalorite koguarvu, kasutades olemasolevaid veebiarvestuse tööriistu.

Koostage oma dieedipäevik ja saate iga päeva arvutustulemused salvestada. Samuti saate printida perioodi arvutusandmed ja salvestada need Microsoft Exceli tabelina. Kalkulaatori kohta Selle online kalorite loenduri abil saate täna arvutada oma dieedi kaloreid.

Neid tööriistu on lihtne kasutada ja lihtsam kui ise matemaatikat teha. Kaalulangetamise veebisaitidelt, spordikeskustest ja mõnest terviseühendusest leiate mitmesuguseid kalkulaatoreid. Valige kindlasti usaldusväärne veebisait ja ärge kasutage teiste blogide või isiklike lehtede arvutusvahendeid.

Päevane kaloraaž ja KMI kalkulaator

Enamik neist arvutustest töötab samamoodi. Sisestate oma pikkuse, kaalu, soo, vanuse ja aktiivsuse taseme.

kaalulangus weston

Vajalike kalorite arvutamisel pidage seda meeles. Määrake põhienergia metaboolne indeks - BMR valemiga. BMR on teie keha toimimiseks vajalike kalorite arv iga päev. See on ainevahetuse kiirus või kalorite hulk, mida keha põletab puhkeseisundis.

  • Üks tõhusamaid ja ohutumaid võimalusi kaalu langetamiseks on kalorite lugemine.
  • KUIDAS ARVUTADA IDEAALNE KALORIKOGUS PäEVAS - ENTSÜKLOPEEDIA -
  • See on üsna täpne valem, kuid tegin selle veelgi täpsemaks, lisades parandused treeningute ja kehalise tegevuse osas
  • Päevane kalkulaator ja KMI - Giardia

Teie keha vajab elu säilitamiseks ja nõuetekohaseks toimimiseks teatud kogust kaloreid. Kõik, alates südamelöögisageduse säilitamisest, hingamisest või toidu seedimisest, nõuab kalorite hulka energiat.

Päevane kalkulaator ja KMI

See on suurim päevas tarbitud kalorite kogus. Seejärel lisage tulemuse saamiseks Kasutate oma BMR-i, et rakendada Harris Benedictuse valemit, et teada saada, kui palju kaloreid te aktiivselt kulutate. Arvutage oma tarbitud kalorite koguarv Harris Benedictuse valemi abil.

9 paeva kaalulangus

See valem aitab teil hinnata päevas põletatud kalorite koguarvu, arvutades oma BMR-i oma keskmise aktiivsustasemega. Korrutage oma BMR aktiivsuse tasemega. See on üsna täpne arv kaloreid, mida peate iga päev tarbima.

Põhiline ainevahetus See on minimaalne energiakogus, mis on vajalik elutähtsate protsesside läbiviimiseks. See tähendab, et energiakulu keha funktsioneerimiseks soojusmugavuse õhutemperatuur 20 kraadi Celsiuse järgitäieliku füüsilise ja vaimse puhkuse korral tühja kõhuga Meie kalkulaator on mõeldud neile, kes järgivad paindlikku dieeti või soovivad lihtsalt sellele energiasüsteemile üle minna. See tähendab, et peate oma kehale andma stabiilse koguse õiget kogust kaloreid ja vajalikku süsivesikute rasvavalkude BJU suhet, kuid nende elementide ja energia allikaid võib esindada lõpmatu arv toite ja nõusid.

Kui olete istuv vähe või üldse mittekorrutage oma BMR 1,2-ga. Kui teete kerget füüsilist koormust treenite umbes 1 kuni 3 päeva nädalaskorrutage oma BMR väärtusega 1, Kui olete aktiivne tegelete raskete spordialadega või olete aktiivsed 6—7 päeva nädalaskorrutage oma BMR ga.

lipo 6 rasva kadu

Kui teete palju liigseid treeninguid keha või keha väljakutseid pakkuv töö või sport, näiteks kaks korda päevaskorrutage oma BMR 1,9-ga. Arvestage oma keha rasvaprotsendiga.

Kalorite lugemine: kust alustada? Kõige põhjalikum juhend kalorite lugemiseks!

Inimesed, kes on lihaselised või madala rasvasisaldusega ja kõrge lihasmassi, vajavad rohkem kaloreid kui keskmine inimene. Kui olete sportlane või olete sündinud madala rasvasisaldusega, vajate rohkem kaloreid kui kogu veebikalkulaatori või matemaatikavalemi abil arvutatud kalorite koguarv. Rasvade lihaste kehakaal põletab rohkem kaloreid kui rasv. Väikese koguse kalorite söömine aitab teil jõuda õigete kalorite hulka. Samuti on oluline märkida, et Harris Benedicti valemiga arvutatud ülekaaluliste või rasvunud inimeste päevakalorid võivad olla ka suuremad kui vajalik.

Nõuanne: ärge unustage vedelaid kaloreid 1. Esiteks selgitage välja päevane kalorite tarbimine "Kui palju kaloreid peaksin päevas sööma, et kaalust alla võtta? Alustame sellest, kui palju kaloreid sa praegu sööd. Jälgige kõike, mida sööte ja joote 3 päeva jooksul, ning arvestage oma päevase kogusummaga FitDay. Järgmisena hinnake kehakaalu säilitamiseks vajalike kalorite arvu, kasutades allpool toodud valemeid vastavalt teie aktiivsustasemele - täpsemalt treeningu sagedusele.

Need toitumisspetsialistid annavad teile palju konkreetseid nõuandeid selle kohta, kui palju kaloreid vajate. Samuti saavad nad teile öelda, kuidas kasutada kogu kaloreid oma metal body slim nutitelefon haldamiseks.

naiste juuste valjalangemine kaal

Kui teil on tähelepanu vajav terviseseisund või meditsiiniline probleem, peate pöörduma registreeritud dietoloogi maarake bmr kaalukaotus. Kohaliku toitumisnõustaja leiate veebis või küsige oma arstilt saatekirja. Ameerika Toitumis- ja dieetiinstituudi veebisait pakub teile otsingut hõlbustavat tööriista "Leia ekspert".

Kuidas arvutada vajamineva hoolduse kogusumma päevas

Iga dieediarst on spetsialiseerunud kindlale alale. Kui olete mures konkreetse küsimuse pärast, nagu kaalulangus, sportlase dieet või krooniliste haiguste ravimine, pöörduge abi saamiseks selle piirkonna spetsialiseerunud registreeritud dietoloogi poole.

kas p90x poletab kohurasva

Kasutage kehakaalu langetamiseks kogu päeva jooksul vajalikku kalorite kogust. Paljud inimesed tahavad teada saada, kui palju kaloreid nad päevas põletavad, et aidata neil kaalust alla võtta.

Kuidas luua kalorite defitsiiti 2 lihtsa sammuga

Kohandage oma kaloreid, et aidata teil oma maarake bmr kaalukaotus saavutada. Kui soovite kaalust alla võtta, võite tavaliselt kaalust alla võtmiseks vähendada umbes kalorit päevas umbes 0,5 - 0,9 kg nädalas.

  1. Kaalulanguse napunaited motiveerimiseks
  2. Et tõhu alt kaalu t alla võtta, on oluline mitte ainult treenida, vaid kontrollida iga päev tarbitavate kalorite hulka.
  3. Vihjeid Kuidas arvutada vajamineva hoolduse kogusumma päevas Kaltium on energiaühik, mida keha kautab igapäevaelt elu toetavate funktioonide ja tegevute ooritamiek.
  4. KALORITE DEFITSIIDI KALKULAATOR - KAALULANGUSE KALORITE LUGEMINE - SOBIVUS -
  5. Роберт, одумайся.
  6. Pinguldavad jalad parast kaalulangust
  7. Озадаченная Николь оглянулась, стараясь взглядом найти окликавшую ее - Мы .
  8. Чего же они добиваются.

Eksperdid soovitavad ka rohkem kaloreid mitte vähendada. Kui te ei söö korralikult, siis teie kehakaalu langus aeglustub ja teil on suurem toitumisvaeguse oht. Suurendage kehakaalu saavutamiseks neelatavate kalorite hulka. Kui teie ja teie arst või dieediarst otsustavad, et peate kaalus juurde võtma, võite selleks kasutada ka iga päev vajaminevat kalorite üldkogust.

Terviseeksperdid soovitavad, et iga inimene peaks tarbima lisaks — kalorit päevas. Tõenäoliselt aitab see teil nädalas juurde võtta umbes 0,2—0,5 kg.

Kuidas arvutada ideaalne kalorikogus päevas

Kaalu säilitamiseks proovige hoida kaloreid arvutatud vahemikus. Kui leiate, et olete soovimatut kaalu maarake bmr kaalukaotus või kaotamas, vaadake üle kogu kalorite arv ja tehke vajadusel muudatusi. Viimased Artiklid