Reisijale lubatud piirnormi ületavad sigaretid, alkohol ja mootorikütus konfiskeeritakse. Kui äratuskellal pole salvestusvalikut, kontrollige oma mobiiltelefoni, sest paljud mudelid võimaldavad teil sõnumit eelnevalt salvestada. Võite sinna minna Starbucksis järjekorras oodates või oma arsti kabinetis olles.

Näpunäited Muud jaotised Teadus on näidanud, et kui inimestel on sisemine motivatsioon kaalu langetamiseks, on nad edukamad oma kaalulangetamise eesmärkide saavutamisel ja selle pikaajalisel hoidmisel. Kui teil on tõeline motivatsioon kaalu langetamiseks, võite kaalulangetamine isegi natuke lihtsam olla.

Tugev minatunne ja tugev soov võivad aidata teid õigel kursil hoida.

KUIDAS LOETLEDA OMA KEHAKAALU LANGETAMISE MOTIVAATOREID (PILTIDEGA) - KNOWLEDGES -

Selleks, et aidata teil oma eesmärke saavutada ja õigel kursil püsida, tehke tööd oma kehakaalu langetamise motivaatorite loomiseks, leidmiseks ja loetlemiseks.

Seejärel alustage kaalulangetamise plaani koostamist, et saaksite kohtuda ja püsida oma eesmärgi kaalul. Sammud 1. Kuigi kaalulangetamise motivaatoreid on mitmeid, ei ole kõik positiivsed või tuleks need teie nimekirja panna.

On teatud tüüpi motivaatoreid, mis pole tegelikult teie enda omad. Näiteks soovib teie abikaasa, et teie kaal langeks, sest nad arvavad, et näeksite parem välja.

15 suurepärast veebisaiti, mis inspireerivad ja muudavad teie elu - Elu -

Teine võib olla see, et teie arst soovib, et teie diabeet parandaks teie kehakaalu. Kuigi need ei pruugi olla negatiivsed või haavavad taotlused, 90 paeva kaalulanguse skeem ole need põhjused teie isiklikud ajendid.

Eesmärk on kaalust alla võtta enda, mitte teiste jaoks. Osta ajakiri või märkmik.

30 päeva sisuliselt tapmiskatse eest!? Kas see on mingi nali või? on interneti kommentaariumis

Kaalukaotuse motivaatorite loendi kirjutamiseks kasutage ajakirja või märkmikku. Siin saate märkmeid teha, ideid kirja panna ja lõpuks oma kaalulangetamise motivaatorite lõpliku loendi koostada.

paevakaalu langetamise inspireeriv hinnapakkumisi

Kui kavatsete luua kaalulangetamise motivaatorite loendi, soovite, et see oleks midagi, millele saate mitu korda viidata. Päeviku ostmine võib aidata seda loetelu läheduses hoida, kuid paevakaalu langetamise inspireeriv hinnapakkumisi teile ka koha kaalulangetamise mõtete kajastamiseks ja võib olla ka koht, kus saate jälgida oma toitu või treenida.

Osta endale meelepärane ajakiri. Muutke enda jaoks põnevaks päeviku kokkutõmbamine ja märkmete ülesmärkimine. Motivaatorite loendi koostamisel tehke kõigepealt märkmeid kaalulanguse ja kaalulangetamise kohta.

Võite näha, et mõned ideed on motiveerinud. Saate seda kombineerida teiste kaalukaotuse motivaatoritega, millest olete teadlik. Pange kirja kõik praegused terviseseisundid. Üks valdkond teie elus, mida võiksite üle vaadata, on teie tervis.

Ilus segadus Pean ütlema, et mulle meeldib maailmas elada sellisena, nagu see praegu on. Isegi koos kõigi tüükadega on see endiselt üsna suurepärane.

Paljud inimesed leiavad sellest piirkonnast palju motivatsiooni. Sõltumata sellest, kas neil on krooniline haigus või kui neid ohustab, võib parem tervis olla kaalulangetamise motivatsiooni suurepärane allikas.

15 suurepärast veebisaiti, mis inspireerivad ja muudavad teie elu

Mõelge oma tervisele. Kas teil on terviseprobleeme? Kas teil on kõrge vererõhk, diabeet või uneapnoe? Kas teie arst ütles teile, et teil on kroonilise haiguse oht? Paljusid kroonilisi dmaa rasva poletamine nagu kõrge vererõhk või diabeet halvendab lisakaal. Kui teil on selliseid terviseprobleeme või teate, et olete ohus, on teie tervise loetlemine suurepärane kaalulangetamise motivaator.

Kirjutage tegevustest, mida soovite teha. Teine levinud inimeste kaalukaotuse motivaator on tegevused ja üritused. Paljudel inimestel on kehakaal keelatud ja nad ei saa teatud asjades osaleda. Ükskõik, kas see on lennukis reisimine, teerulliga sõitmine või lapselastega jalutamine, võib teie kehakaal keelata teil lõbusat ja aktiivset elu.

Mõelge asjadele, mida olete alati tahtnud teha, kuid tundke, et teie kehakaal hoiab teid tegemata. Kas olete tahtnud reisida mõnda teise riiki, kuid tunnete end liiga raske lennukiistme jaoks? Kas teie kehakaal keelab teil rulluisutamise? Või hoiab kehakaal sind lastelastega mängimiseks põrandale laskumast? Kui tunnete, et on tegevusi, mida soovite teha, on need suurepärased asjad, mida kaalulangetuse motivaatoritena loetleda.

paevakaalu langetamise inspireeriv hinnapakkumisi

Näiteks võib kaalulangetamise motivaatoriks olla "oma kaalu piisavalt vähendamine, et te ei vajaks lennukil turvavöö pikendajat". Vaadake oma peegelpilti. Paljud ülekaalulised inimesed on ka oma keha suhtes teadlikud. Kui soovite paevakaalu langetamise inspireeriv hinnapakkumisi välimust paremaks muuta, heitke pilk peeglisse ja vaadake, kas suudate välja mõelda täiendavaid kaalulangetamise motivaatoreid.

Peeglisse vaatamine võib olla keeruline. Kuid kaaluge seismist täispika peegli ees ja kogu keha vaatamist. Saate seda teha täielikult riietatuna, kandes ujumistrikoo või aluspesu või isegi alasti.

paevakaalu langetamise inspireeriv hinnapakkumisi

Vaadake oma keha ja mõelge, kuidas tunnete end nähtu suhtes. Teie kaalulangetamise motivaatoriks võiks olla vöökoha suuruse vähendamine nii, et see oleks väiksem kui teie järgmine kõige laiem mõõde, näiteks puusad või õlad.

Võtke oma vanad riided välja. Teine suur motivatsiooniallikas võib olla riietus. Paljudel inimestel on endiselt olemas see vana paar kitsaid teksaseid või riideid, kuhu nad loodavad tagasi saada. Kasutage seda motivatsiooni allikana.

Selle asemel, et seda ühte riietust kapi tagaosas hoida, tooge see välja. Proovige neid "kitsaid teksaseid" ja vaadake, kuidas need sobivad. Kui nad on liiga kitsad, on see teie motivatsioon. Loetlege kaalulangetamise motivaatorina "tagasi minu kitsaste teksade juurde jõudmine".

Kaaluge nende kitsaste teksade jätmist oma peegli ette või oma kapi ette rippuma. Iga päev neid vaadates võib olla suur motivatsioon ja julgustus. Mõelge oma perele ja lähedastele sõpradele. Lisaks sisemisele motivatsioonile sisemisele motivatsioonitüübile tuleb arvestada ka teiste motivatsiooniallikatega. Uuringud näitavad, et ülekaaluliste või rasvunud inimeste eluiga on lühem kui tervislikuma kehakaaluga inimestel. See võib olla suur motivatsiooniallikas.

Näiteks soovivad paljud inimesed kaalust alla võtta kellegi teise jaoks näiteks abikaasa või lapsed. Seda mitte sellepärast, et see paevakaalu langetamise inspireeriv hinnapakkumisi teine" paluks neil kaalust alla võtta. Aga sellepärast, et nad tahavad kaalust alla võtta, et saaksid rohkem aega veeta lähedaste sõprade ja perega. Mõelge oma abikaasale, vanematele, õdedele-vendadele, lastele või lapselastele. Soovite kaalust alla võtta, et oleksite kauem nendega koos, aga oleksite ka tervislik, et saaksite ka nendega aktiivselt tegeleda.

Kas te jõuad varahommikust joga, jooga rutiinse või jõuõpetuse režiimi jaoks, on lihtne see, et teie voodikate all viibimine on üldjuhul palju nauditavam kui pingeline füüsiline treening. Hommikul motiveeriv võti on keskenduda füüsilise tegevuse atraktiivsemaks muutmisele. Veenduge, et valite hommikul rõõmsameelse ja õnneliku inimese.

Näiteks võib teie kaalulangetamise motivaator olla "kaalust alla võtta, et saaksin oma lapselast kanda". Teataja oma enesehinnangust. Teine valdkond, mida võiksite kaaluda, on teie enesehinnang ja enesekindlus. Oluline on sellega arvestada, sest see mõjutab ka teie võimet kaalust alla võtta. Uuringud on näidanud, et ülekaalulistel ja rasvunud inimestel, eriti lastel, on positiivse enesehinnanguga raskem. Nad pole nii enesekindlad ega uhked enda üle kui teised.

Mõelge, kuidas te end tegelikult tunnete. Kas tunnete end teiste ees ebamugavalt? Kas olete oma kaalu tõttu häbelik välja minema? Kas sa pole rahul sellega, kuidas sa riietuses välja näed? Need on kõik põhjused, paevakaalu langetamise inspireeriv hinnapakkumisi saab kasutada kaalulangetamise motivaatoritena. Näiteks võiksite loetleda "Ma tahan end kehas enesekindlamalt tunda ja kaalu langetades oma minapilti parandada". Väga lõbus ja kaval viis motivaatorite loendi kasutamiseks on visioonilaua loomine.

Need lõbusad tahvlid võivad muuta teie motivaatorid ja eesmärgid piltideks, mis võivad teid inspireerida ja julgustada. Visioonilaud on teie jaoks sügavalt isiklik. Peate kinni isiklikest hinnapakkumistest, piltidest ja isegi rasva poletamine uhes piirkonnas kaalulangetamise motivaatorite loendist.

Nägemislaua valmistamiseks alustage korgist tahvli, valge tahvli ostmist või isegi haarake papist. See võib olla nii suur, kui soovite. Kasutage oma motivaatorite loetelu abil ajakirju, ajalehti või raamatuid ning lõigake välja pildid, tsitaadid ja ütlused, mis sobivad teie motivaatorite loendiga. Näiteks võite välja lõigata ühe teeraja pildi, nii et see tuletaks teile meelde, et teie üks motivaator on kaalust alla võtta, et teerullidega ohutult sõita.

paevakaalu langetamise inspireeriv hinnapakkumisi

Või võite panna paevakaalu langetamise inspireeriv hinnapakkumisi märkuse selle kohta, kus teie veresuhkru eesmärk peaks olema. Riputage oma nägemistahvel oma tuppa või kontorisse, et saaksite seda iga päev vaadata ja kaaluda kõiki põhjuseid, miks soovite oma dieedist kinni pidada.

Seadistage meeldetuletused ja positiivsed märkmed. Teine võimalus, kuidas neid kaalulangetamise motivaatoreid kasutada, on muuta need positiivseteks ütlusteks või mõteteks. Saate need üles panna nii, et näete neid iga päev. Nagu visioonitahvel, võivad ka väikesed märkmikud või sõnumid olla igapäevane meeldetuletus selle kohta, mis on teie kaalulangetamise motivaatorid.

  1. Kuidas motiveerida ennast hommikul harjutama - Teostada
  2. 62 parimat seiklusraamatut läbi aegade - Ajaveeb
  3. Avalikkuses on pahameeletormi tekitanud politsei teade, et varemgi liiklusõnnetuse põhjustanud noormees, kes pealegi oli roolis lõhnadega, võib süüdimõistmisel karistuseks saada vaid kuni päevase aresti.

Korrapärane nende nägemine võib aidata teil kogu päeva jooksul motivatsiooni või julgustust juurde saada. Mõelge oma kaalulangetamise motivaatoritele ja kirjutage üles positiivsed ütlused või mõtted. Kirjutage need väikestele kleepuvatele märkmetele ja pange need kuhu iganes teate, et näete neid.

Paevakaalu langetamise inspireeriv hinnapakkumisi võite need kleepida: külmkapile, vannitoa peeglile, auto armatuurlauale, sülearvuti või arvuti ekraanile või öökapile. Kirjutage välja positiivsed ütlused, näiteks: "Ma tunnen end toitumiskava järgimisel energilisema, õnnelikuma ja enesekindlamana. Looge premeerimissüsteem.

The Real Life Yandere Girl - The Strange Case of Yuka Takaoka

Preemiasüsteemi loomine ja loomine on veel üks viis kaalulangusega motiveeritud püsimiseks. Võite kasutada oma motivaatoreid, et aidata teil endale kaalu langetamise eesmärkidele lähemale jõudes endale preemiaid seada.

Uuringud on näidanud, et kui dieedipidajad seavad toiduga mitteseotud hüvesid väikestele ja suurtele kaalulangetamise verstapostidele, jäävad nad suurema tõenäosusega oma dieediga kursile. Kasutage oma kehakaalu langetamise motivaatoreid, et aidata teil preemiasüsteemi üles seada.

Plaanige lõbus preemia iga 5, 10 või 15 naela kohta.

paevakaalu langetamise inspireeriv hinnapakkumisi