Mis vahe on looduse kõndimine ja jooksulõppimine? Tundide viisi ratta või jooksulindi peal veetes, hakkab su keha lagundama lihaseid, mille nimel oled eelnevalt kõvasti vaeva näinud. Ära võta telefoni kaasa või lülita see lihtsalt välja! Kas see on ohutu kõndima oma merisea väljas? Kui sul on raske pelgalt kõndimisega õiget pulssi saavutada, võid intensiivsust tõsta kiirkõnni, käteraskuste ja kõnnikeppidega või mäest üles kõndimisega. Kas jooksutorud või jalutuskäigud jooksulint muudavad teie reied ja jalad õhemad?

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Näpunäiteid oma treeningu saldo saamiseks on õiged Rasva põletamine on võti kaalulangusesse, keha kujundamisse ja paranenud tervise või sportlikust toimest.

Ükskõik, kas vööri kärpimine, armastuse käepidemete tasandamine või tselluliidi kaotamine on, me kõik teame, et me peaksime seda tegema, kuid harva tegema seda õigesti.

Lahendus seisneb suures osas meie arusaamises inimese füsioloogiast ja sellest, mis on vajalik selle "magusaks kohaks" saavutamiseks, kus me süüa rohkem rasva kui me tarbime.

eemaldage rasv maost ja asetage rinnad

Miks toitumine ei toimi See on kõike energia ja energia välja. Keha on süsteem, mille osa on rasv. Selles süsteemis peate töötama, et mõista rasva rolli ja seda, miks see võib mõnikord liigselt kokku koguda.

Igasugune treening on üldiselt parem kui ükski, kuid 10 minutit jooksulint ei aita iseenesest palju. Kümnest minutist jooksulindil ei piisa üldise vormisoleku parandamiseks, kaalu säilitamiseks või piisavalt kalorite põletamiseks, et kaalulangetusplaanis mõlkuks, kui see pole osa üldisest treeningprogrammist.

Keha tavaliselt põletab rasva ja segu süsivesikuid glükoosi kujul kütusena. Nende kütuste tarbimise tase sõltub suuresti kas jooksulint poletada rasva füüsilisest aktiivsusest ja tarbitavate rasvade ja süsivesikute arvust.

Kui olete rahul, hoiab keha neid kütuseid kasutamiseks tulevikus.

3 rasva põletava jooksulindi treeningut - Koolitus

Kui olete aktiivsed, lülitab keha nende kütusevarude hulka. Probleem tekib siis, kui tarbite toidu kaudu rohkem energiat kui tarbite harjutuse kaudu. Sageli võib lühikese aja jooksul rasv ja glükoos koguneda selleni, et te võtate mitte ainult kehakaalu, vaid hakkaksite arendama glükoositalumatust.

Kui see juhtub, teevad inimesed tihti vea, kui lõigata välja kõik süsivesikud ja kõik rasvad, eeldades, et keha puhastab reservid eraldi.

Kui kaua peate laskuviljal laskma põletada palju kaloreid?

Selle probleemiks on see, et näljutult ennast hakkab keha oma kudesid purustama, et süsteem jääks kehtima. See tähendab, et iga kord, kui glükoosireservid on ära kasutatud, hakkab organism lihaste valgud lagundama, et luua uusi glükoosimolekuleid, et end ära hoida.

Sisuliselt keha sööb ise üles. Ja kuigi rasva kadu saavutatakse, on see enamasti kadunud lihasmassi arvelt. Ainult hea tasakaalustatud toitumise kombineerimisega, mille abil saate põletada need rasvavarud, pakkudes samal ajal oma lihaseid, peab valkude säilitamine olema tugev.

Fat Burning Zone leidmine Kui jõuate õigele dieedile mis koosneb kvaliteetproteiinidest ja mõistlikust rasva- ja süsivesinike hulgasttuleb teil ideaalse rasvade põletustsooni saavutamiseks üles ehitada õige intensiivsuse ja ajaga treeningprogramm.

Related Content

Rasva põletamise tsoon võib inimeselt erineda. Üldiselt tähendab see, et pikemat aega 90 minutit või rohkem kulgeb aeglasem tempo.

rasva poletamine salendav vest

Kuid see ei ole alati nii. Isegi kiiremini, põõsate rasva, ehkki vähem kui glükoos. See võib olla asjakohane, kui olete maitsestatud sportlane, kes peab paar naela pahustama.

Vahel tekib rasvapõletuse pikal teekonnal tunne, et kõige lihtsam viis kaalu langetada, on lõigata oluliselt väiksemaks oma päevast kalorite hulka, lootuses, et vähem toitu tähendab kiiremat rasvakaotust. Kuid tulemus on otse vastupidine! Esmalt röövib keha energiat lihaste arvelt ning alles hädaolukorras läheb rasvade kallale. Niisiis tuleneb kaotatud kaal lihasmassilt mitte rasvalt. Süües tasakaalukalt ja tervislikku toitu ning jäädes kindlaks oma treeningplaanile, on võimalus tõeliseks rasvakaotuseks!

Kui aga olete vähem sobi ja teil on palju kaalu kaotada, peaks teie ideaalne rasvade põletamise tsoon kaasa aeglase ja kaalulangus patanjali ashram lähenemise.

Jookseb jooksulint 30 minutit põletab kalorit, millest on rasva 60 protsenti glükoosi ja 40 protsenti rasva.

Suspense: Money Talks / Murder by the Book / Murder by an Expert

Miks on rasvapõletuseks vaja kaalukoolitust Selle täiendava tolli saamiseks on vaja veel ühte maksimaalset meeleolu: rohkem lihaseid põleb rohkem rasva. See tähendab, et kui teil on võimalik saavutada valkude õiget kogust ja rakendada õigeid jõupingutusi lihaste ülesehitamiseks, on kõik, mis on tegelikult põlema jäänud, on glükoos ja rasv.

See nõuab, et lisate harjutusi, mis ehitavad lihaseid, mitte lihtsalt higi. Ehkki samm-ja spin-klassid on suurepärased võimalused rasva põletamiseks, ei suuda nad seda efektiivselt teha iseenesest, eriti talje, pagasiruumi ja ülemise keha ümber.

#2 Söö süsivesikuid!

Selleks peate kombineerima südame treeningu struktureeritud kaalutreeningu programmiga. Kuna raskuste tõstmine liigub teid kiiresti suure intensiivsusega tsooni, kuigi lühemate purunemiste korral. Töötlemisel jooksulint, tsükli või rea masinaga võib põletada palju kaloreid, kui teie eesmärk on rasvade põletamine, tuleb teil tegeleda lihasmassi ja rasvade suhtega. See tähendab, et peate oma keharasva suhtes rohkem lihaseid üles ehitama.

Kui te seda ei tee, võite kaotada kaalu, kuid ei suuda saavutada vöö, puusade, tuharade, reide, jalgade ja ülemise keha parandamiseks vajalikku tooni. Summeerida Praktiline lähenemine rasva põletamisele erinevalt mõne naela pahustamisest tugineb kolmele põhitunnusele, olenemata sellest, kas olete uus koolitus või kogenud sportlane: Suurendage lihaseid kaalutreeningu abil.

Täiendavad lihased põletab rohkem energiat nii aktiivsuse aktiivse ainevahetuse kiiruse kui ka puhkuse ajal ülejäänud ainevahetuskiirus. Südame üksi tavaliselt ei kas jooksulint poletada rasva seda saavutada, ja dieediga kindlasti mitte.

Samal teemal

Tõstke raskemad raskused. See tähendab kaalude leidmist, mis võimaldavad teil täita kaheksa kuni kümme kordust, püüdes olla vaid väljakutseteks, kuid mitte liiga palju, et vormi kaotada. Kui teil on võimalik juhtida 15 kuni 20 kordust, siis ei ehitata lihaseid ja oleks parem teenindada just kardiovaskulaarsust. Lisage intensiivsemat südamehaigust.

Suure intensiivsusega harjutusisegi kui see on ainult lühikeste purunemistega, võib aidata kiiret metabolismi, eriti treeningu alguses.

Kas jooksulint on parem välimine jalutuskäik? - Dieet ja kehakaalu langus

Kuid ärge ületage seda. Hoidke intensiivsust soovitatud maksimaalses südame löögisageduses ja pidage meeles, et rasvade põletamine nõuab õiget intensiivsust ja aega.

mao salendav

Related Content.