Hea toitumine tÀhendab söömist, mida teie keha vajab, samas kui saabub vÀhe kahjulikke asju. Millised toidud pÔlevad rasva ja aitavad teil kaalust alla vÔtta?

Video: Saabastega kass. 2021, Mai

Vahel tekib rasvapÔletuse pikal teekonnal tunne, et kÔige lihtsam viis kaalu langetada, on lÔigata oluliselt vÀiksemaks oma pÀevast kalorite hulka, lootuses, et vÀhem toitu tÀhendab kiiremat rasvakaotust.

Kuid tulemus on kas rasva poletada vastupidine!

2 keha rasva kadu naissoost

Esmalt röövib keha energiat lihaste arvelt ning alles hÀdaolukorras lÀheb rasvade kallale. Niisiis tuleneb kaotatud kaal lihasmassilt mitte rasvalt.

Samal teemal

SĂŒĂŒes tasakaalukalt ja tervislikku toitu ning jÀÀdes kindlaks oma treeningplaanile, on vĂ”imalus tĂ”eliseks rasvakaotuseks! Paljudele seostub kaalulangetusega kohe sĂŒsivesikutevaene dieet.

Kui soovid rasva kaotada, siis veendu, et sööd iga pĂ€ev vajalikus koguses kvaliteetseid sĂŒsivesikuid parimad rasva poletavad plaastrid nĂ€iteks pruuni riisi ja kinoat. SĂŒsivesikud annavad meile energiat terveks pĂ€evaks ning aitavad kaasa meie treeningu efektiivsusele.

Millised on looduslike toiduainete kÔige paremini talje rasvused?

Meie keha funktsioneerib paremini kui me ei ĂŒllata seda koguaeg. PĂŒĂŒa sĂŒĂŒa toidukordi iga pĂ€ev teatud ajavahemikus, mine magama iga Ă”htu umbes samal ajal, treeni iga pĂ€ev samal ajal ja pĂŒsi oma treeningkava juures.

See tagab kehale stabiilse aluse, et töötada efektiivsemalt ning seejuures kiirendada meie ainevahetust. Sealjuures vÀldi ekstreemdieete, paastumisi ja puhastuskuure, mis seavad su keha ƥokiseisundisse.

Selle tulemusena aeglustub ainevahetus kolinaga ning jÀlle normaalselt toitudes, hakkab keha ruttu rasva talletama, et nö ellu jÀÀda jÀrgmise kriisi ajal.

Ei, jÔutreening ei tee sind suureks ning mehelikuks. Sel teemal pikemalt siit! Ainult kardiotrenn ei aita meil kasvatada lihaseid ning saavutada seksikat toonuses keha.

tabata rasvakahjumi uuring

Lihased kiirendavad meie ainevahetust ning teevad meie kehast rasvapĂ”letusmasina! Nagu me ise, on ka meie keha ĂŒpriski tark.

kaalulangus kmart

Kui me teeme iga treeningkord samu harjutusi, siis meie keha Ôpib kasutama lihaseid selle jaoks vÔimalikult optimaalselt ning adapteerub sellega. See ei nÔua lihastelt enam esialgset pingutust.

SeetĂ”ttu on tĂ€htis lihaste kasvatamiseks lĂ€heneda harjutustele erinevate kĂŒlgede alt.

#2 Söö sĂŒsivesikuid!

Teine hea moodus on vÔtta kasutusse iga kord vÀheke raskemad raskused, et keha proovile panna. Kui treenides ei nÀhta tulemusi piisavalt kiiresti, siis tihtipeale tÔstetakse treeningkoormust ning ei anta kehale aega treeningujÀrgseks taastumiseks. See viib vaid vigastuste ning kurnatuseni.

kiire kaalulangus relvade ja jalgade

On vale arvata ka, et mida rohkem kaloreid pÔletada, seda rohkem pÔletatakse ka rasva. Tundide viisi ratta vÔi jooksulindi peal veetes, hakkab su keha lagundama lihaseid, mille nimel oled eelnevalt kÔvasti vaeva nÀinud. Selle asemel, et tunde pÀevas kas rasva poletada, lase professionaalil endale sobilik ja efektiivne treeningkava koostada ning Àra unusta premeerida end puhkepÀevadega, mil su keha tegelikult lihast ehitab!

KÀgu Kui selliste trennidega ei Ônnestu rasvapolstrist vabaneda, siis on asi ikkagi toitumises.

TĂ€napĂ€eval istuvad inimesed telefonis igal vĂ”imalusel ning kulutavad kĂŒmneid minuteid ise sellest aru saamatagi. Nii vĂ”ib kohata jĂ”usaalis inimesi, kes treenivad kĂ”vasti, kuni telefon teeb piuksu ja end seejĂ€rel online-i unustavad.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni kĂ€igus rohkem rasva pĂ”letada Rasva pĂ”letamine ja kalorite pĂ”letamine on erinevad asjad. Esimesena kasutab organism trenni kĂ€igus Ă€ra sĂŒsivesikud, sest neist saab keha kĂ”ige kiiremini energiat. Keha jaoks on sealt energia kĂ€ttesaamine trenni ajal hoopis raskem, selleks peab ainevahetus tĂ”esti vĂ€ga korralikult töötama. Fitnessiteooria kohaselt pĂ”letab organism rasva kĂ”ige efektiivsemalt madala intensiivsusega treeningu kĂ€igus, sest sel moel annad sa kehale enam aega, et ladustatud rasvadeni jĂ”uda, neid töödelda ja pĂ”letada. Intensiivse trenni kĂ€igus saab keha energiat esmalt sĂŒsivesikutest.

Ära vĂ”ta telefoni kaasa vĂ”i lĂŒlita see lihtsalt vĂ€lja! Nii ei anna sa vĂ”imalust millelgi end treeningu ajal segada.

Kas spinat on rasvavaba toit? Video: Saabastega kass. Valke peetakse "rasvapĂ”letuseks" toiduks seoses toidu termilise toimega. Siiski on marjad madalamad sĂŒsivesikute puuviljad mis on palju madalamad, nĂ€iteks banaanmis on hea, ja need pakuvad palju toitaineid, mis vĂ”ivad aidata energiat kasutada.

Sama kehtib ka sÔbrannade kohta. Naised on jutupaunikud ja paratamatult jÀÀvad jÔusaalis lihastemÀgede peale kihistama vÔi teiste naiste vormi kadestama.

soo stop soo kaalulangus