Vähe sellest, ka varahommikune treenimine aitab keha kogu päeva jooksul laadida. Kui te ei saa enne vee alla laskmist kogu kopsudest õhku täielikult välja hingata, on teil keharasv suurem kui teil tegelikult on.

Soovitus Mõned inimesed kipuvad peaaegu kohe puusalt ja reiedelt kaalu langetama, teised aga näevad, et nende kõhurasv lihtsalt kaob. Kuid armukäepidemed osutuvad peaaegu kõigile problemaatiliseks. See nahaalune rasv teie talje külgedel ja tagaosas on esteetiliselt ebameeldiv, kuid ei kujuta endast olulist terviseriski. Kangekaelsed armukäepidemed võivad olla tingitud geneetilise loterii viletsast loosimisest, kuid võivad jääda ka kaalule langetamise viisi tõttu.

Prinditav sprinditreeningu ajakava Kui hüppate elliptilisele või jooksulindile ja tsoonite 30 minutit, vajab teie treeningstrateegia abi - eriti kui teie eesmärk on rasvade põletamine ja kaalu langetamine. Vaja on vaid ühte väiksemat näpistamist: intervalltreening. Sprint on rasvade kaotuse üks kõige keerulisemaid ja tõhusamaid treeningprogramme.

  • Toiduained mis poletavad kohu rasva
  • Kodu Sobivus Kas saate samal ajal kaotada rasva ja saada lihaseid?
  • Tummy kaalulangus raputab
  • Kodu Stiil 10 rasva kadumise käsku 10 rasva kadumise käsku Loodetavati oli teil fantatiline nädalavahetu.
  • Kuidas kaotada rasva reide
  • Kaotada keharasva - Vihjeid -

Lühikesed kogu aktiivsusega perioodid esitavad teie lihastele ja energiasüsteemidele väljakutse, et intensiivseid jõupingutusi teha palju tõhusamalt kui tavaline püsiseisundiga kardiotreening. Lisades selle oma olemasolevasse kardiorutiini lisaks regulaarsele jõutreeningulekiirendate rasvade kaotust ja paljastate kogu raske töö, mida olete teinud.

Kuidas kiiresti rasva põletada

Kui teie keha on mõne tegevusega kohanenud, peate selle viima järgmisele tasandile. Püsiseisundi südamest ei piisa Tundide kaupa elliptilisel kohal käimine on nii igav kui ka rasvade kaotuse jaoks uskumatult ebaefektiivne. Tavalise püsiseisundiga treeningu abil muutute kaalulangus apps arvustused tegevusteks üha tõhusamaks, mis aitab suurepäraselt parandada aeroobset tervist ja kardiovaskulaarset vastupidavust.

Kuid mida tõhusam olete antud aeroobse treeningu juures, seda vähem muutub see metaboolselt nõudlikuks ja seda vähem kulutate rasva.

Üks lihtne muudatus, mis maksimeerib rasva kadu

Ja madalama intensiivsusega püsiseisundiga kardiotreening võtab kauem aega, tavaliselt minutiliste või kauem kestvate rünnakute korral ning kui seda tehakse liiga palju, on see lihasmassi suurendamisele või säilitamisele kahjulik.

Vaja on kõrge intensiivsusega intervalltreeningut HIITet maksimeerida oma aega ja rasva kadu. Sprinditreening säilitab spetsiaalselt teie raskelt teenitud lihased, purustades rasva, et paljastada teie lahja kehaehitus ja näidata oma sportlikkust.

kas sa poletad rasva nalga reziimis 21 sajandi rasvapoletaja

Sprintimise päästikud põhjustavad suuremat rasva kadu Harjutus pärast hapniku tarbimist EPOC on nähtus, kus teie hingamissagedus püsib tundide kaupa pärast intensiivset treeningut kõrgena, et taastada kogu kõrge intensiivsusega treeningu ajal kaotatud hapnik. Põhimõtteliselt tuleb kogu õhk, mille järele sprindimise ajal ahhetate, tagasi maksta. Selle tulemusena otsib teie keha hapnikku, et jõuda tagasi algtasemele, hoides teie hingamissagedust ja ainevahetust kõrgena kaua pärast treeningu lõppu.

  1. RESOLUTSIOONI JäRGIMINE - MOOD -
  2. KAS SAATE SAMAL AJAL KAOTADA RASVA JA SAADA LIHASEID? - SOBIVUS -
  3. Asi on selles, et hea välja näha ja end tunda suurel pole absoluutselt midagi pistmist kindraliga kaalukaotus.
  4. ÜKS LIHTNE MUUDATUS, MIS MAKSIMEERIB RASVA KADU - TERVIS -
  5. Keharava kaotamiel on terviele palju eelieid.
  6. Интересно, как ты полагаешь, что произойдет с нами после "завершения эксперимента".

Ühes Nad jõudsid järeldusele, et võrreldes pideva, madalama intensiivsusega aktiivsusega toovad sprindivahemikud tõepoolest kaasa suurema EPOC suurenemise.

See tõus võib toimuda kauem kui 24 tundi sobivate kestuse ja intensiivsuse kombinatsioonidega, mis viib kehakoostise paranemiseni.

Miks ma kaalust alla võtan kõikjal, välja arvatud minu armastus?

Teisisõnu aitab EPOC teie kehal kasutada kogu päeva jooksul rohkem kaloreid keharasva põletamiseks. Teie uus südamerütm Kui olete valmis sprindiga alustama, on siin kaks suurepärast võimalust oma käima tõmbamiseks.

Selles programmis saate sprinti kaks korda nädalas ja jõutreeningut kolmel päeval nädalas. Päevad on spetsiaalselt kavandatud selleks, et võimaldada täielikku taastumist ja optimaalset sooritust kõigis harjutustes. Esmaspäev: ülakeha jõutreening Teisipäev: Sprindid Kolmapäev: Alamkeha jõutreeningud Neljapäev: Puhke reede: Sprindid Laupäev: Kogu keha jõutreening Pühapäev: Puhkus Soojendus: hea soojendus valmistab keha ette tegevuseks, suurendades südamiku ja lihase temperatuuri, äratades samal ajal närvisüsteemi, et suurendada jõudlust ja vähendada vigastuste võimalust.

npr kaalulangus app kuidas kulturistid slim alla

Mäkkejooksud: 40—60 meetrit umbes kuus kuni 12 sekundit sprindi kohta kiirustage mõõduka kaldega mäel 85 protsendil oma maksimaalsest kiirusest. Kõndige mäest alla tagasi ja puhake täieliku taastumise jaoks veel 60— sekundit.

Keharasva nende ekstreemsuste saavutamine võistluse ajal on tavaline tava. Kuid selle seisundi pikaks ajaks püüdmine võib põhjustada tõsiseid probleeme. Dieedi treenimine ja järgimine tsükliliselt, keharasva taseme muutmine hooajal ja väljaspool hooaega on kasulikum ja arukam.

Esimesel nädalal alustage nelja sprindiga, rasva kadu saada lahja igal nädalal ühe sprindi kuni kaheksa sprintiet keha üle koormata, sundides paranemist ja kohanemist.

Mäest ülesjooksmise nurk hoiab ära ületõmbamise, mis on sprinditehnikas levinud viga, mis võib viia reie pingutuseni, eriti kui te pole mõnda aega jooksnud.

Kuidas kaotada keharasva

Jooksuraja sprindid: alustage algava sprindi rasva kadu saada lahja kiirusega 8—11 miili tunnis ja suurendage jooksukiirust 0,5 mph iga sprindi kohta. Töötava mehaanika säilitamiseks ja ülepingutamise vältimiseks kasutage 0,5—2-protsendilist kallet. Tehke sekundilised sprindid sekundilise puhkusega kõigi sprintide vahel, alustades kuue sprindiga esimesel nädalal.

kaalulangus bean idud 1 paev kiire rasva kadu

Lisage üks sprint nädalas, suurendades samal ajal kiirust, mis sobib teie võimete tasemega. Intervalltreeningu lisamine treeningusse Kui tegelete ainult keharasva põletamise ja konditsioneerimise parandamisega, lisage julgelt veel üks sprindipäev või pärast raskuste tõstmist.

Resolutsiooni pidamine

Kui eesmärk on parandada jõudlust, spurdige kohe pärast soojendust ja enne tõstmist, et aktiveerida oma närvisüsteem ja valmistada keha jõusaalis rohkem raskusi tõstma. Enne vastupanu treenimist pole sprintimine teie ainus võimalus, kuid see on parim variant sprindivõime parandamiseks ja vigastusohu vähendamiseks, samal ajal keharasva põletades.

Vastavalt NSCA teemale "Essentials of Kui palju kaalulangus paastumine paevas and Conditioning" "" Ühendvõimsuse ja põhiharjutused nõuavad kõigi harjutuste kõrgeimat oskuste ja kontsentratsiooni taset ning väsimus mõjutab neid kõige enam ".

Nii et kui olete treeningu ajal väsinud, kasutate suurema tõenäosusega kehva tehnikat ja seetõttu on teil suurem vigastuste oht. Kui plaanite sprindi ajal maksimumini jõuda, jätke kas vastupanutrenn vahele või minge raskustele kergemaks.

10 rasva kadumise käsku

Korralik vorm ja ohutus on alati tähtsamad kui enda surumine. Sprint vabastab teie sisemise sportlase, paljastades samal ajal teie lõhenenud füüsise.

Keharasva kaotamiseks peaksite ühendama efektiivse aeroobse treeningu oma dieediga.

Järgige seda sprindiprotokolli koos vastupanukoolituse ja tervisliku, tasakaalustatud toitumisega ning maksimeerite jõusaalis kuude jooksul pingutusi.

Prinditav sprinditreeningu ajakava.