Piisab kui süüa päevas ¼ avokaadot, aga järjepidevalt. Söö seda! Kuid neil ainetel on mitmeid vastunäidustusi, nii et te ei tohiks neid võtta ilma spetsialistiga nõu pidamata.

Siin on teie jaoks loodusliku dieedi ostunimekiri, mis sisaldab toite, mida võite tarbida, ja toiduaineid, mida peate täielikult vältima.

mercyme bart kaalulangus rapid kaalulangus kell 40

Toidud, mida süüa Köögiviljad - spinat, lehtkapsas, redis, kaelaroheline, rediseroheline, rooskapsas, Šveitsi mangold, tomat, kurk, roheline paprika, rabarber, kapsas, baklažaan, lillkapsas, brokoli, bok choy, murulauk, sibul, kevadsibul, seller, apteegitill ja lillakapsas. Puuviljad - õun, muskusmelon, avokaado, banaan, arbuus, pirn, kiivi, laim, sidrun, apelsin, toores mango, greip, mandariin, maasikad, java ploom, mustikad, acai marjad ja karusmarjad.

Valk - nahata kanarind, seened, munad, loodusest püütud kala, läätsed, oad, idud, soja, tofu, jahvatatud kalkun, peekon ja jahvatatud veiseliha.

vesi kahjumis kuidas kaotada fat nagu

Piima - täisrasvane piim, täisrasvane ricotta juust, pett, cheddar, kodujuust, feta ja või. Rasvad ja õlid - oliiviõli, avokaadoõli, riisikliide õli, päevalillevõi ja ghee.

Pähklid ja seemned - mandli- pähkli- pistaatsia- männipähklid, makadaamia- päevalilleseemned, linaseemned ja meloniseemned. Maitsetaimed ja vürtsid - till, rosmariin, tüümian, cilantro, pune, tähtaniis, kardemon, kaneel, nelk, ingver, küüslauk, köömned, karoomiseemned, nigella seemned, must ja valge pipar, safran, muskaatpähkel, muskaatpähkel, koriandripulber, kurkum, tšillihelbedtšillipulber ja cayenne'i pipar.

Toidud, mida tuleb vältida Töödeldud toidud - kartulikrõpsud, praetud kana, friikartulid, pitsa, burger, hommikusöögihelveste rasvhapete toidud, vorst, salaami ja külmutatud toidud.

kaalulangus mao umber rasva kadu malta

Rasvad ja õlid - seapekk, dalda ja taimeõli. Joogid - pakendatud puu- ja köögiviljamahl, sooda ja energiajoogid. Toitude loetelu, mida tuleb vältida, sisaldab kõiki töödeldud ja ebatervislikke toite, nii et teie kehas hoitakse põletikulist taset ja ainevahetus kulgeb ühtlases tempos aeglustumata.

rasva poletamine huppas kois rasva kadu pollumajandustootjad jalutavad

Nüüd on paljud inimesed segaduses metsiku dieedi ja paleo dieedi vahel, sest mõlema dieedi põhiprintsiip on sama - söö terveid orgaanilisi toite, mida meie esivanemad sõid. Kuid Paleo ja metsik dieet erinevad üksteisest järgmiselt: Metsiku dieedi ja paleodieedi erinevus Metsik Dieet Paleo dieet Toitumiskava loodi selle põhjal, mida inimesed umbes aastat tagasi sööksid Toitumiskava loodi selle põhjal, mida inimesed paleoliitikumi ajastul sööksid 2,5 miljonit kuni 10 aastat tagasi Võite tarbida värskeid toite, jml slimming vest, kaunvilju, rohusöödetud liha, loodusest püütud kala, pähkleid ja seemneid, ürte, vürtse ja jooke Köögiviljad, puuviljad, rohusöödaga liha, loodusest püütud kala, pähklid ja seemned, ürdid, vürtsid ja joogid on lubatud, kuid EI TOODA teravilja, kaunvilju, kartulit, soola ja piimatooteid.

firm turbocharge kaalulangus kiire kohuga rasvapoletaja

Nüüd, kui olete teadlik kahe dieedi peamistest ja silmapaistvatest erinevustest, jätkame mõne ülikiire ja lihtsa loodusliku dieedi retsepti valmistamist hommiku- lõuna- ja õhtusöögiks. Loodusliku dieedi retseptid parim rasva poletamine hommikusoogi ideed.

ripitud jargmise polvkonna rasvapoleti masons fat burner

Pähklid spinati ja munade kohal Shutterstock 2 suurt vabapidamisel peetavat muna 1 tass beebispinatit.