Söögikord madala rasvasisaldusega jogurtist, paar teelusikatäit puuviljadega kaerahelbeid või täisteraleivast valmistatud maapähklivõi ja banaanivõileivad võivad aidata teie kehal treeningust taastuda, parandades lihaste tervist. Hoidke käsi üles ja tehke õrn kaar põlvede suunas. Lõpuks ravige terviseprobleeme, mis võivad kaasa aidata rasvade kogunemisele kätesse, ja proovige rohkem magada ning võtke vastu tervislik toitumine.

Võib-olla proovite kaalut alla võtta, et teil olek toonue käed, ei olek enam rava lehvitamit ja väriemit. Naite jaok on käivarre rava kaotamiek vaja teha käte harjutui, m Sisu Sammud Võib-olla proovite kaalust alla võtta, et teil oleks toonuses käed, ei oleks enam rasva lehvitamist ja värisemist.

Naiste jaoks on käsivarre rasva kaotamiseks vaja teha käte harjutusi, mängida sporti ja osaleda tegevustes, mis kasvatavad käelihaseid ja hoiavad tervislikku toitumist.

Enamik naisi on puusas ja kõhus ülekaalulised.

Harjutused õlavarre rasva põletamiseks

Tegelikult pole käte toonimine liiga keeruline, kui on harjutusi, mis on suunatud kuidas poletada kae rasva ja tooni asendile, eriti kui proovite üldiselt kaalu langetada.

Pidage meeles, et te ei saa kaalu langetada ühe kehaasendiga, kuid õige dieedi ja treeningu korral võite kogu kehakaalu langetada, vähendades seeläbi käte suurust. Sammud 1.

kuidas poletada kae rasva ja tooni

Triitsepsi kätekõverdused on lihtsad harjutused, mida saab kasutada triitsepsi, rindkere lihaste ja õlalihaste jaoks. Kui teil on tõukerattad uued, proovige harjutust reguleerida, asetades jalad maapinnale, et saaksite käte jõudu järk-järgult arendada.

Tehke kätekõverdusi, asetades käed õlale mattile. Ärge unustage hoida sõrmi lahti ja jaotada raskus ühtlaselt käte vahel. Vajutage kõhulihaseid ja sirutage jalad tagasi, tõstes jalgade ülaosa. Aktiveerige oma jalalihased ja lükake kontsad üles. Teie keha peab olema kindlalt toetatud, alaselg sirge ning külgedelt mitte vajuma ega värisema.

Kui te ei suuda oma algasendit hoida, korrigeerige seda, langetades põlvi ja hoides käsi ja õlgu sirgelt.

kuidas poletada kae rasva ja tooni

Hoidke pea seljaga ühel joonel ja langetage rindkere põrandale. Küünarnukid surutakse puusade vastu, kui keha liigub kätele üles ja alla. Kui suudate end langetada vaid paar sentimeetrit, on see okei. Mida rohkem harjutate, seda lihtsam on see. Hinga välja, kui surud end tagasi algasendisse.

See on rütm. Biitsepsi arendamise alustamiseks tehke iga kord 3 komplekti 8 surumist. Väljakutse lükkega Kui leiate, et tavalised pingutused on liiga lihtsad, proovige seda harjutust kohandada. Kitsad kätekõverdused aitavad triitsepsi liikumisel ja laiad käetõukajad arendavad rindkere lihaseid. Alustage plangust kätega õlgade laiuselt ja veidi alla õlgade.

Pingutage kõhulihaseid ja liigutage jalalihaseid nii, et plank oleks kindel ja sirge. Tehke 2 kätekõverdust tavalise käte asetusega. Seejärel liigutage laiemat kätt, et mati servaga kokku puutuda. Tehke 2 kätekõverdust laiade kätega. Lõpuks liigutage oma käed mati keskele nii, et käed moodustaksid kolmnurga rinna all. Tehke 2 kitsaste kätega surumist.

kuidas poletada kae rasva ja tooni

Korrake järjestust kolm korda, tehes 2 kordust iga käe asetusega. Kasta biitseps toolile. Selle harjutuse jaoks on vaja ainult tooli, kuid see aitab kaasa biitsepsi arengule ja siinsed lihased kujundatakse teravamalt.

Asetage tool kindlale pinnale vastu seina nii, et tool oleks teie poole. Samuti saate harjutada bicepsi kastmist redelil 2. Seisa tooli servast umbes cm kaugusel.

  • Metaboolne xtra kaalulangus
  • Sokid Kuidas kiiresti kaotada õlavarre Kiire käsivarre rasvast vabanemine võib tunduda hirmutav, kuid see on teostatav!
  • Kuidas kaotada õlavarre rasva: 12 sammu (piltidega) - Ülakeha Tugevdamine Ja Toonimine
  • KUIDAS KIIRESTI KAOTADA KäE RASVA - VIHJEID -
  • Tabletid Väsinud kilodega on keeruline, kuid võimalik.
  • Võib-olla proovite kaalut alla võtta, et teil olek toonue käed, ei olek enam rava lehvitamit ja väriemit.
  • Kuidas rasva tagasi kaotada: 10 sammu (fotoga) - Vihjeid -

Asetage käed taha, õlgade laiuselt lahti ja haarake sõrmedega tooli servast. Painutage põlvi kraadise nurga all nii, et põlved oleksid otse pahkluude kohal.

  • Maksimaalne kaalulangus 3 nadalat
  • Kuida kiireti kaotada käe rava.
  • Kaotada õlavarre rasva (naistele) - Vihjeid -
  • Rasvapõletus naistel ja meestel kõhu peal
  • Mägironijad põletavad kõhupiirkonnast rasva ja aitavad armukangast lahti saada.
  • Käsirasva põletamiseks peate üldiselt põletama keharasva.
  • Parimad Kaalulangetamise Harjutused: 50 Kiiret Rasva Kaotamise Treeningut | Tervis ja heaolu
  • Kuidas kiiresti kaotada käe rasv - Juhendid -

Jaotage kaalu käed ja jalad ühtlaselt. Hingake küünarnukke painutades ja tagumikku põrandalt lükates. Vaadake oma keha langetades ettepoole ja pidage meeles, et painutage oma käsi kraadise nurga all. Keerake käed ainult seni, kuni tunnete, et käelihased töötavad. Hinga välja, kui tõstad keha tagasi algasendisse.

Tehke seda õrnalt ja aeglaselt, nii et te ei venita oma õlalihaseid liiga palju. Pidage meeles, et tõmmake oma abaluud tagasi ja hoidke õlad avatud, kindlad ärge libistage ette ega suruge üles. Niipea kui teil on raske stabiliseeruda ja oma õlad tagasi tõmmata, peatuge siin.

Korrake seda harjutust kaks korda 10 korduse jaoks.

Kuidas kiiresti kaotada käe rasv

Pärast kahe harjutuse sooritamist peaksite oma bicepsi tundma. Tehke biitsepsi hantlitega. Selle käteharjutuse tegemiseks vajate hantleid ja pinki või tavalist tooli. Kui olete jõutreeningu jaoks uus, alustage käte tugevusega, mis kaalub kg, et arendada käte tugevust vigastamata. Alustage hantlit paremas käes. Asetage vasak käsi ja painutage vasak jalg pingile. Vasak ja parem käsi on keha toetamiseks veidi vasaku õla all.

Painutage oma paremat kätt, hoides hantleid, hoides selga sirgena ja ülakeha peaaegu põrandaga paralleelselt.

  1. Teie elg on kaalulangetamie kava ük rakemaid kohti ravade toonimiek ja kaotamiek.
  2. Otsing Lisage uus küsimus Küsimus Kuidas kaalust alla võtta vaid õlavarred ja reied?
  3. Isegi kui te ei leia kaalulangust, saate kogu keha rasva eemaldada, et muuta käed õhemaks.
  4. Turbo sliming puksid

Tehke küünarvarre ja õlavarre vahele kraadine nurk. Kallutage pea üles ja hoidke kaela otse. Hinga välja ja kasuta raskuste tõstmiseks oma biitsepsi, kuni parem käsi on täiesti sirge taga. Tõstke peopesad üles, kui käed tagasi liiguvad, nii et peopesad on suunatud lakke. Liigutage ainult käsivart ja ärge kasutage vasakut kätt ega jalga. Peatuge hetkeks, kui parem käsi on täiesti sirge, hange sisse ja tagasi, kui hantlid algasendisse tagasi suunate.

Korrake seda harjutust paremal 10 korda, seejärel liikuge vasakule. Harjutage kaks korda, mõlemal pool 10 lööki.

Kõhud ja pepud kiiresti vormi ja trimmi koduse Tabata treeninguga

Harjutage kõigepealt biitsepsi rullimist. See harjutus aitab liigutada biitsepsi esiosa lihaseid, mida nimetatakse ka biitsepsiks. Selle harjutuse jaoks peab teil olema 3 kg raskuste komplekt. Alustage jalgadest õlgade laiuselt, vabastage põlved ja tasakaalustage oma kaalu jalgadel.

Hoidke mõlemas käes 3 kg raskust hantlit, peopesad ettepoole. Hinged üles rinnale keerates hingake välja. Vaadake otse edasi ja jaotage oma kehakaal jalgadele.

Harjutamise ajal kasutage oma biitsepsi.

HARJUTUSED õLAVARRE RASVA PõLETAMISEKS - TERVIS -

Haakekonks hantlitega. Kindlustage oma biitseps ja tugevdage tõstmisharjutustega õlalihaseid. Selle harjutuse jaoks peab teil olema komplekt 0, kg hantlitest. Alustage jalgadega puusa laiuselt, hoides mõlemas käes 0,5—1 kg raskust hantlit. Hoidke käsi peos üksteise vastas.

4 viisi, kuidas kaotada käsivarre rasvkoormus - Kehakuju Muutmine

Hoidke vasak rusikas sissehingamisel kuidas poletada kae rasva ja tooni ja lööge parem rusikas nii kõrgele kui võimalik. Hoidke käed kindlasti veidi kõverdatuna ja ärge hoidke küünarnukke mulgustades. Parema rusika lähteasendisse viimisel hingake välja.

Hingake sisse, kui lööte vasakule rusikale nii kõrgele kui võimalik. Lööge kordamööda paremat ja vasakut kätt 60 sekundit. Suurendage oma kiirust aeglaselt, kuni saate nii kiiresti kui võimalik ülespoole lüüa. Korrake seda harjutust iga päev minutit. Tõstke hantlid külgplaadile. See harjutus aitab käelihaseid ja keskelihaseid üheaegselt liigutada. Selle harjutuse jaoks vajate kg hantlit või tasuta hantlit.

Alustage ühepoolsest plangust, parem küünarnukk otse õla alla ja jalad virnastatud.

kuidas poletada kae rasva ja tooni

Tõstke hantlid vasaku käega üles. Tõstke oma puusad üles nii, et keha moodustaks õlast pahkluuni sirgjoone. Pange parem käsi rusikasse, rasva kaotus hoida lihaste luua tasakaal ja käelihased aktiveerida. Seejärel hingake sisse, sirutades oma vasaku käe nii, et see oleks täpselt teie parema õla kohal. Haarake vasakut kätt tõstes hantlitest.

Hinga välja, kui langetad vasaku käe nii, et see oleks maapinnaga paralleelne ja keha ees. Hoidke käed langetades puusad kõrgel. Korrake seda harjutust 10 korda mõlemal küljel. Need spordialad sobivad suurepäraselt käelihastele ja kogu kehale. Liituge oma kohaliku tenniseklubi või tennisetundidega.