Üks asi, mida peame mõistma, on see, kui uskumatult tõhusad võivad olla vastupanutreeningud ja intervalltreeningud. Kas on võimalik kaalust alla võtta jooksulindil Hea südamekoormus ei saa keha seisundit mõjutada. Üldiselt käin algajal ringi kolm korda ja kuni kuue intervalliga või maksimaalselt, lisan selle mõnikord kaheksa intervalliga, olenevalt sellest, kui pikad on intervallid. Hei, ma arvasin, et annan teile teada magusast "tööriistast", mida teie turbulentsitreeningu rahvahulk võib kasulikuks pidada. Võite seda korrata kuni õõnsa väsimuse alguseni. Kuid see ei tähenda, et saaksite konditsioneerimise ajal lihasmassi ja jõu suurenemist maksimeerida.

Kodu Sobivus Turbulentsi treeningkardio on intervalltreening Turbulentsi treeningkardio on intervalltreening Alutame lihtalt määratlemiega Intervalltreeningja kuida ee erineb pikaajaliet mõõduka tempoga treeningut.

  • Fitnessmüüdid: Valetab Südamest, Jõutreeningust, Lihastest Ja Rasvast | Sobivus
  • Ma arvan, et A-rühm töötab lihtsalt paremini.
  • Keha slim treener
  • Riided parast kaalulanguse kandma
  • Toores oliivide kaalulangus

Intervalltreening on põhimõttelielt lihtalt rakema treeningu per Sisu: Alustame lihtsalt määratlemisega Intervalltreeningja kuidas see erineb pikaajalisest mõõduka tempoga treeningust.

Intervalltreening on põhimõtteliselt lihtsalt raskema treeningu periood, millele on vahele segatud kergeid treeninguid või taastumistreeninguid, nii et teil on oma tööintervall, mis on teie sprint või kiire jalutuskäik või teate, et seda on palju võimalusi ja siis on teie taastumine intervall, mis on aeglustamise aeg.

kaal ei ole muud sumptomeid fat burning episood hai tank

See on põhimõtteliselt kõik. Ilmselt teeksite enne seda oma soojenduse ja jahtumise ning siis teeksite treeningus mitu intervalli ja see on põhimõtteliselt kõik.

Katy Perry - Roar (Official)

Siin on näidisintervallitreening. Nii võivad olla jalgrattad, elliptilised materjalid, Stairmaster, jooksulint või mis iganes, nii et teete oma soojenduse ja ilmselgelt teeksite sama, mida kavatsete teha rattaga sprintides, kasutaksite oma jalgratast soojenduseks, sest peate soojendama spetsiaalselt antud ülesande täitmiseks.

Teete seda umbes viis minutit ja suurendate intensiivsust ning seejärel langetate umbes viie minuti jooksul intensiivsuse umbes 30 sekundiks alla ja olete valmis oma esimese rasva kadumise hamstrings tegema. Niisiis, mulle meeldib alati, kui inimesed töötavad rasva kadumise üldise intervallina umbes 30 sekundist kuni 60 sekundit või kellel on keskmist vormi ja kes on teinud treeninguid.

kaalulangus soomine parast 7:00 ideaalne kaalulangus paevas

Kui keegi on algaja, saab ta minna väiksema intensiivsusega, kuid pikemate vahedega kuni umbes kaks minutit. Kui olete oma viieminutilise soojenduse teinud, seadistate masina intensiivsusele, mis vastab üldiselt sellele, mida ma nimetan kaheksaks kümnest kümneks või üheksaks kümnest intensiivsusest, kusjuures kuus kümnest on teie tavalised kardiotreeningud, nii et see on midagi, mida saate teha 30 minutit pluss ja kümnest kümnest oleks nii kiire kui võimalik.

Niisiis, töötame umbes kaheksa või üheksa pausi vahel, jättes natuke sealsesse paaki.

Enim Külastatud

Teete seda intervalli vältel ja jälle, nagu ma juba varem mainisin, intervalli pikkus võib olla vahemikus 10 sekundit kuni kolm minutit, sõltuvalt sellest, mida proovite treeningut parandada, ja siis teeksite pärast oma tööd seejärel vähendage masina kiirust või tähelepanu masinal, nii et see on väga, väga lihtne; see on see, mida inimesed kipuvad tegema palju vigu, kui nad ei lase taastumisintervallil asjadel väga lihtsalt olla.

Näiteks kui jooksete oma tööintervalli jooksul jooksulindil kiirusega kuus miili tunnis, peate taastumisintervalli jaoks liikuma aeglaselt umbes 3,3 miili tunnis. Enamik inimesi arvavad: "Noh, ma võtan selle lihtsalt viie miili tunnis alla.

on kaerahelbed ok kaalulangus slimming body aserbaidzaan

Veenduge, et teie tööintervalli ja taastumisintervalli vahel oleks dramaatiline ja märkimisväärne erinevus, sest see, mida te tegelikult teha tahate, on tööintervalli ajal tehtud töö maksimeerimine. Kui soovite, et töö ja taastumise vahel oleks tohutu erinevus ja soovite treenida palju intensiivsemal tasemel kui tavaline kardiotreening.

Pärast kõige selle ütlemist lubage mul minna tagasi ja lihtsustada seda uuesti.

Intervalltreeningu areng rasva kadumise jaoks Mõtlen eda e-kirja kirjutada juba pikka aega. Täna annan teile loo ellet, kuida ma lahendain probleemi, kuida aada tõhu ja tõhu rava kadu programm 45 minutiga valmi. Sisu Mõtlen seda e-kirja kirjutada juba pikka aega.

Teete oma viie minuti soojenduse, siis ütleme selle konkreetse näite jaoks, et jooksete oma tööintervalli jaoks 60 sekundit kiirusega 6 miili tunnis, seejärel võtke see kiirusega 3,3 miili tunnis vähemalt 60 sekundit, võib-olla 90 sekundit või isegi sekundit, kui olete selles uus, et anda endale palju taastumist.

Üldiselt käin algajal ringi kolm korda ja kuni kuue intervalliga või maksimaalselt, rasva kadumise jooksulint intervallidega selle mõnikord kaheksa intervalliga, olenevalt sellest, kui pikad on intervallid.

Vähendage stressi kõhurasva kaotamiseks Hea uudis on see, et märkimisväärse koguse kõhurasva kaotamine 2 nädala jooksul on realistlik eesmärk. See kole kõhurasv on palju vähem kangekaelne kui puusade, tuharate ja reide külge kleepuv rasv. Tegelikult on kõhupiirkond tavaliselt teie keha esimene rasvavaru, mis väheneb iga kord, kui alustate kaalulangetuse teekonda.

Kokkuvõttes peaks see olema minutiline seanss, kui teete viis minutit soojendust, umbes kuus intervalli ja seejärel kolm kuni viis minutit. Vaatate lühikese treeningu marsruuti, rasva kadumise jooksulint intervallidega ei vaata midagi, mis on 45 minutit pikk.

Kui inimesed tulevad minu juurde ja ütlevad: "Ma lihtsalt tegin 45 minutit intervallidega.

walnutide roll kaalulangus kaalulanguse ravi koolitus

Nii et olen üsna skeptiline, kui keegi suudab 45 minutit kõrge intensiivsusega intervalltreeningut teha.