Lisaks sisaldavad nad palju valku, andes kehale vajaliku energia lihaste ehitamiseks. See, mida sööd enne magamaminekut, ei muundu otse rasvaks, kuid aeglustab kehakaalu langust. Nii et selle toidugrupi piiramisel ei pea te muretsema oluliste toitainete puudumise pärast. Foto: Shutterstock Väldi suhkrut Suhkru söömine, eriti rafineeritud suhkru, mida on magusama maitse saamiseks lisatud toitudesse ja jookidesse, on üks peamisi faktoreid, mis põhjustab rasva ladestumist kõhupiirkonna tähtsate organite ümber. Hoiatused Kui teete ainult kõhuharjutusi, võib tunduda, et teil on rohkem kõhurasva, sest kõhulihased lähevad suuremaks ja need ajavad rasva välja. See tähendab, et peate kas treenides põletama kalorit või sööma kalorit vähem.

Toidud, mis aitavad rasva põletada

Samuti saate kalorite defitsiidi tekitada vähem söödes. See trikk on siiski aeg, kuna enamikul inimestel on raske kaalualandamiseks teha piisavalt aega, et kulutada piisavalt kaloreid. Talbott ja paljud teised eksperdid soovitab kõrge intensiivsusega intervalltreeningut HIITet põletada võimalikult palju kaloreid võimalikult lühikese aja jooksul.

Tsükli katkestamiseks proovige süüa ruudu tumedat šokolaadi, soovitab Talbott; stressist tingitud iha rahuldamiseks on piisavalt suhkrut, kuid tervislikud flavonoidid aitavad rahustada põletikku, mis põhjustab rohkem stressi. Madala rasvasisaldusega piimatooted, nagu jogurt, võivad omada sarnast mõju - kaltsiumi ja magneesiumi kombinatsioon aitab stressireaktsiooni rahustada.

poletage rasva nagu voi parim viis rasvarelvade poletamiseks

Isegi kõhnal inimesel võib olla tselluliit Kardetud c-sõna põhjustab naha alla kinni jäänud rasv tuntud kui nahaalune rasv. Jooksmine aitab rasva kiiremini kaotada, kuna see on kõrge intensiivsusega ja kulutab rohkem kaloreid. Ülejäänud meie jaoks peame jooksma või trenni tegema, et jääda saledaks ja trimmida.

Suurema intensiivsusega kulutate rohkem üldkaloreid kui ka rasvast rohkem kaloreid. Mida kõrgem on teie pulss, seda suurem on ainevahetusvajadus ja seda rohkem energiat kulutate.

Lood Kas peaksite jooksma või kõndima, et rasva põletada ja kaalust alla võtta? Paljud inimesed väidavad, et kui soovite kõhurasva põletada, peaksite käima sagedastel jalutuskäikudel ja kui soovite üldiselt rasva põletada, peate jooksma. See võib olla omamoodi segane, millise harjutuse peaksite valima omaenda järgi kaalukaotus eesmärgid.

Kuid liigne energia salvestatakse väikeste molekulide pakenditena, mida nimetatakse rasvhapeteks. Need vabanevad vereringesse, kui toitu pole saadaval ja keha peab ennast ülal pidama või võitluse või põgenemise olukorras. Nüüd, kui oleme käsitlenud rasva ja selle kehas säilitamise põhiaspekte, käsitleme põhiküsimust.

Kui hakkate religioossemalt treenima või alustate uut treeningrežiimi, põletate rasva kahel viisil: hakkate kasutama oma rasvavarusid ja ei ladusta nii palju rasva kui varem. Kui te treenite rangelt, juhendab teie aju rasvarakke vabastama rasvhapete molekule vereringesse et pakkuda teile treenimiseks vajalikku energiat.

On tõestatud, et must pipar parandab seedimist ja põletab liigset rasva kiiremini. Ingver aitab vähendada isusid ja parandada metaboolset funktsiooni.

Lisaks aitab ingver ka seedimist ning vähendab iiveldust ja oksendamist. Vältige töödeldud toitu. Kui soovite kaalust alla võtta ja kiiresti rasva põletada, peate vähendama töödeldud toitu, kuna see muudab teie rasva kadu eesmärkide saavutamise raskemaks. Töödeldud toidud sisaldavad sageli säilitusaineid ja kunstlikke lisaaineid ning sisaldavad palju kaloreid ja rasva. Võtke lisaaega ise söögi valmistamiseks.

poletage rasva nagu voi 360 slim fat burner arvustused

Lisaks sellele, et saate aru, mida te sööte, aitab ka teie enda söögikordade valmistamine kontrollida töötlemist, et säilitada kõige rohkem toitaineid. Joo palju vett. Vesi on organismi kõigi funktsioonide jaoks hädavajalik.

Keharava kaotamiel on terviele palju eelieid. Rava kaotamine aitab parandada või paremini kontrollida kroonilii haigui diabeet või kõrge vererõhk ning iegi vähendada pä Sisu Nõuanne Keharasva kaotamisel on tervisele palju eeliseid. Rasva kaotamine aitab parandada või paremini kontrollida kroonilisi haigusi diabeet või kõrge vererõhk ning isegi vähendada pärasoolevähi ja südame-veresoonkonna haiguste riski. Vähe sellest, kuid liigse rasva põletamine aitab teil tunda end tervemana, energilisemana ja motiveeritumana tervislikumatest tegevustest kinni pidada nt regulaarne treenimine. Kiire kaalu langetamiseks ja keharasva kaotamiseks on saadaval erinevad dieedid ja harjutused.

Säilitades oma eesmärgi kiireks kaalukaotuseks, peate mõlemad oma keha niisutama. Vesi on ka oluline komponent toksiinide organismist väljutamisel. Vähe sellest, vaid ka vesi on maksa jaoks oluline - keha loomulik filter.

5 asja, mida te ei tea ajakirjast Keharasv

Keskmine inimene peab päevas jooma umbes 8—13 klaasi vett ehk umbes ml. Trenni tehes joo veel 2 klaasi vett. Vajalik veekogus sõltub treeningu intensiivsusest, sest mida rohkem treenida, seda suurem on dehüdratsiooni oht. Istu mugavalt, pane kaks sõrme randme keskele, et tunda oma südamelööke. Võite kasutada kronograafi või käekella, kasutades pulssi 15 sekundi jooksul.

Korrutage löögi arv 4-ga, et saada oma südame löögisagedus puhates. Maksimaalne pulsisagedus MHR on umbesmillest on lahutatud vanus.

Proovi 5 päeva tasuta!

Näiteks kui oleksite aastane, oleks teie maksimaalne pulss Need numbrid aitavad teil mõõta treeningu intensiivsust. Alustage madala intensiivsusega treeningutest. Alustades on parem harjutada õrnaid harjutusi. Uuringud on ka näidanud, et madala intensiivsusega treeningu ajal põletab keha rasvast kõige rohkem kaloreid. Osta sammulugeja ja proovige iga päev tehtud sammude arvu suurendada. Minge lifti asemel trepist. Sõitmise asemel kõndige.

Püsti iga 30 minuti tagant ja tee 30 sammu. Kui teil on istuv töö, vaadake, kas saate jooksulindiga töölaua. Üleminek rafineeritud teradelt valge leib jne.

#1 Söö piisavalt!

Ühes uuringus leiti, et rühm inimesi, kes sõid täisteratooteid lisaks viiele portsjonile puu- ja köögivilju, kolm portsjonit madala rasvasisaldusega piimatooteid ja kaks portsjonit tailiha, kala või kana kaotasid rohkem kõhurasva kui rühm, kes oli sama dieediga, kuid ainult rafineeritud teradega. Põletage rasv teradega. Täisteratooteid sisaldav dieet muudab teie keha reageerimist glükoosile ja insuliinile, muutes rasva kiiremaks.

Lisaks põleb vistseraalne rasv, mis on sügavamal paiknev rasv, kergemini kui nahaalune rasv rasv, mida näete ja haarate. Vältige valgeid teri. Töödeldud saia asemel osta pruuni leiba ja valge asemel vali pruun riis. Joo palju vett. Uuringud on näidanud, et rohke vee joomine tagab seedimise aktiivsema, sõltumata dieedist. Lisaks aitab vesi kehal jääkainetest vabaneda ja on tervisele üldiselt kasulik.

Proovige juua 8 korda päevas ml vett ehk kokku 2 liitrit. Võtke alati kaasa pudel vett, et saaksite juua kohe, kui janu tekib.

Eripakkumine lugejale

Tea, millal oled piisavalt vedelikus. Jood piisavalt, kui uriin on peaaegu selge. Kui see on endiselt kollane, peaksite rohkem jooma.

poletage rasva nagu voi parim bpm rasva poletamiseks

See võib tunduda paradoksina süüa kaalu langetamise ajal, kuid uuringud näitavad, et hommikusöögi söömine tunni jooksul pärast ärkamist hoiab teie veresuhkru stabiilsemana ja LDL-kolesterooli halb madalamana. Proovige hommikusööki süüa iga päev samal kellaajal.

9 võimalust, kuidas juba ühe päevaga kõht paremasse vormi voolida

Kui magate nädalavahetusel hilja, sööge kohe pärast ärkamist. Võtke hommikusöögiks valke ja kiudainerikkaid toite - kuna see seedub aeglasemalt kui töödeldud suhkrud ja liit süsivesikud, tunnete end täis hommikuti. Proovige mune, maapähklivõid ning värskeid puu- ja köögivilju.

Vältige hommikusöögi kõige olulisema osana suhkrut sisaldavaid teravilju, vahvleid, pannkooke, magusaid rulle jms. Kui teete seda üks kord, tasakaalustage see, süües ka valku ja kiudainerikkaid tooteid. Ainult siis, kui vähendate kaloraaži, kaotate kõhurasva.

Rasv su peos on tervislikum kui rasv kõhus

Proovige neid näpunäiteid: Pidage meeles, et kui vähendate kalorit, kaotate kilo rasva. See tähendab, et peate kas treenides põletama kalorit või sööma kalorit vähem. Pange eesmärk kaotada nädalas mitte rohkem kui üks kilogramm. Rohkem kui see on ebatervislik ja võib viia nn jo-jo-efektini, kus kaotatud kehakaal taastatakse kiiresti.